hale0931 22 Şubat 2013 12:22
sonuçlar ne zaman açıklanacak acaba.il il değişir sanırım
0 0 Şikayet Et
damla 01 14 Şubat 2013 00:10
hocam mersinde il içi eş özrüne sadece 1 tane açık gösterecekler o da mut olacak.mersinde tayin sadece hayal maalesef sadece tayin oldu demek için sembolik açacaklar.halimizi anlayan duyan yok bu sınıf öğretmenleri için böyle.branşlarda ne olur bilmiyorum.
acaba sayılan 5 il dışındaki büyükşehirler için büyükşehir sınırları içindeki farklı ilçelere tayin istenebilecek mi? mesela mersin toroslar'dan yenişehir'e Eş yenişehirde çalışıyor veya ikamet ediyorsa.
25042002, 8 yıl önce
0 0 Şikayet Et
tarihçi hakan 13 Şubat 2013 23:16
ben bir şey sormak istiyorum.bir öğretmen il dışı özür durumundan tayin istedikten sonra gittiği ilde tekrar il içi özür tayinin isteyebilirmi? açıklarmısınız.
0 5 Şikayet Et
terziler2 13 Şubat 2013 23:08
eş durumundan atama yapacaklar ama açık okul yok,ya da açık yerleri dolu gösteriyorlar...Bu atama göstermelikten başka bir şey olmayacak.............
0 0 Şikayet Et
fetret_06 13 Şubat 2013 22:56
meb bir de ataması yapılmayan öğretmenleri düşünse ya....
0 0 Şikayet Et
nesliaky 13 Şubat 2013 22:52
kadro açığı bulunan okulların listesi( il içi)ne zaman çıkar arkadaşlar bilgisi olan var mı? çıkınca nerede yayınlanıyor?
0 0 Şikayet Et
musicianmurat 13 Şubat 2013 18:20
İl içi eş durumundan yer değiştiren kişiye 3 yıl kalma zorunluluğu var mı? örneğin eşim benim çalıştığım beldeye gelirse ben de 2013 yazında yer değişikliği yaparsam eşimin tekrar eş durumundan yanıma gelmesi açısından bir sıkıntı olur mu acaba??
0 0 Şikayet Et
grl0011 13 Şubat 2013 17:37
önce iller arası yapıp doldurdular her yerı yer mı kaldı da ıl ııc yaptılar
0 0 Şikayet Et