tufan522 10 Haziran 2013 12:06
il müdürlükleri ve ilçe müdürlükleri nezaman kurulacak ve nasıl atama yapılacak bilgisi olan varsa paylaşa bilirmi
0 0 Şikayet Et
okuryazar2 21 Nisan 2013 14:22
Arkadaslar bu ilanla ilgili net bir bilgi bulamadim hic bir yerde, kim ne zaman hangi sartlarla alim yapacak belli degil. Kpss poanini dikkate almadan alim yapmazlar diye de dusunuyorum ayrica konu göç olursa ingilizce sartida koyarlar diye dusunuyorum. Birde bu alimle ilgili gene birileri gizli sakli bir egitim sertifika düzenleyip yalnizca o sertifikaya sahip olanlar basvuru yapabilir derlerse de hic sasirmam. Eger ki boyle bir kurs-egitim-sertifika vb.. var mi diye hepimiz ayik olalim.. yorumlarinizi eksik etmeyin hadi gorusuruz
0 0 Şikayet Et
seyran01 13 Nisan 2013 00:53
sosyal hizmetler ön lisans mezunu olarak sormak istiyorum. neden bize kadro verilmemiş??? biz almış olduğumuz eğitimle, muhtaç insanlara yardım etmeyi, onların rehabilitesini sağlamayı, kişilerle ve toplumla olan ilişkilerindeki aksaklıkları, psikolojik sorunları tanımlamayı ve bu sorunlara çözüm bulmayı öğrendik. şimdi biz bu insanlara profesyonel ekiple birlikte yardımcı olamayacağız da kim olacak. bu hizmetli kadroları da neymiş anlamadım. her bir sosyal çalışmacının (lisans mezununun) yanına bir de ona yardımcı olması için sosyal hizmet ön lisans mezunu verseniz daha uygun olmaz mıydı???
0 0 Şikayet Et
makinistmetin 12 Nisan 2013 20:07
Başvurular nasıl ve ne zaman olacak acaba? Konu hakkında akademik çalışmalar da yapmış olduğum için bu konudaki yasanın çıkışını zaten yakından takip ediyordum. Üstüne bu kurumda çalışmak isterdim.
0 0 Şikayet Et
maksoy46 12 Nisan 2013 13:48
bende içişlerinde vhki yim nasıl ve nezaman başvurabiliriz acaba uzman yardımcılarını nasıl alacaklar ? tekrar sınavmı açaçcaklar
0 0 Şikayet Et
mysticism 11 Nisan 2013 14:44
peki bu kadrolara alım için başvuru zamanı nedir ben bir fef mezunu olarak merakla bekliyorum.Peki başvuru yapacağımız kurum neresidir içişleri bakanlığı mı?
0 0 Şikayet Et
yağmur zamanı 11 Nisan 2013 14:32
kpss şartı yok sanırım.ilgili bölümlerden 4 yıllık mezun olmak ve yarışma sınavında başarılı olmak var şartlarda resmi gazetede öyle okudum..acaba sınav konuları ne zaman belli olur?bir de yeni mezunlarda başvurbilir dimi?
0 0 Şikayet Et
yapboz 11 Nisan 2013 13:45
yurtdışı emniyet müşavirinden sonra şimdi de 100 tane yurtdışı göç müşaviri kadrosu..içişleri bakanlığı bu azimle yakında dışişleri bakanlığı'nın kadro sayısına ulaşır..
0 2 Şikayet Et
gökkuşağı 11 Nisan 2013 09:28
dikkat çekici iki husus var.İkramiyeleri diğer genel müdürlüklerin tepkisini çekmesin diye kaldırmışlar.ikinci olarak da il göç idaresi müdürünün ek göstergesi de belirlenmemiş.3000 mi, 3600 mü, 2200 mü?
0 0 Şikayet Et
mehmetkhan 11 Nisan 2013 09:18
suriyeden zorla kandırılarak getirilen yabancılara acil çözüm...vatandaşlık verilecek...sonra seçim...
0 2 Şikayet Et
12