memurolm 11 Temmuz 2019 20:54
eşi çalışmayana 1 asgari ücret daha verilmeli. çocuk ve doğum paralı 10 ile çarpılmalı. her türlü doğum kontrol yasaklanmalı. yoksa ülkenin 3de1 kürt 3de1 suriyeli olacak. modern midir ne denir feminist midir bilmem o karılar çocuk yapmıyor doğal seleksiyon malların nufusu tükeniyor.
5 6 Şikayet Et
berduş01 09 Temmuz 2019 10:45
arkadaşlar haziran ayının fazla çalışma ücreti temmuz ayında ödeniyor. bordro hesaplanırken temmuz ayının katsayısımı, haziran ayının katsayısımı kullanılacak. mevzuata atıf yaparak cevaplayacak uzmanlarımıza teşekkürler.
0 0 Şikayet Et
Dijitalsinekavcisi 05 Temmuz 2019 10:28
Kaç yıllık memursun; ya da memur musun bilmiyorum ama; İYİ SALLIYORSUN...Ve senin bu yazdığını da beğenen memurlar var, Ülke bu yüzden 3-5 liyakatsizin elinde permeperişan işte..
Toplu Sözleşme iki yıl yapıldığından ve daha önce enflasyon farkı çıktığından katsayılar yeniden hesaplanarak yani geçerli katsayıya %3 ekleyerek oluşacaktır. Bu nedenle %3 artışla Tahmini Aylık (Maaş)Katsayısı:0.0960568, Taban Aylık Katsayısı:1.503594, Yan Ödeme Katsayısı:0.0304612 olarak hesaplanacaktır. Sonuç olarak bu tablonun düzeltilmesi gerekir.
Cevat ER, 3 yıl önce
1 1 Şikayet Et
sebinkarahisar 05 Mart 2019 14:32
Yıl 2016 Maaşım 1250 Dolar Yıl 2019 Maaşım 700 dolar
5 29 Şikayet Et
Celal Cemal 18 Şubat 2019 15:13
Konya Halkapınar Toplum Sağlığı Merkezinde V.H.K.İ. olarak görev yapmaktadıym. memuriyet yılım 2013 yılı 5. itibariyle başladı. kadro derecem 7/1. maaş bodrum ile hesabıma yatan para farklı oluyor. bazen 20 ile 120 tl arası farklılık oluyor. bu konuyu il sağlık mütemetiyle görüştüm deftardarlıtan kaynaklanıyor dediler. defterdalığı arıyorum maaşınızı düzenleyen mutemetten oluyor deniliyor. ne yapmalıyım bilmiyorum. yardımcı olurmusunuz?
4 11 Şikayet Et
guvenyesimsahin 09 Ocak 2019 12:07
bumko verileri açıklandı.maaş robotu ile beraber lütfen güncelleyin artık
2 17 Şikayet Et
guvenyesimsahin 07 Ocak 2019 10:57
bumko verileri belli değil mi acaba.maaş katsayısını felan artık güncellesiniz diyorum
1 18 Şikayet Et
kıtnt 09 Aralık 2018 18:42
3600 ü bize vermezler eger verecek olsalar tüm memurlarla birlikte verirler o zamanda bize faydası olmaz .
46 4 Şikayet Et
yagmurgözlü 22 Temmuz 2018 22:13
Uğur bey E Devletten maaş bordronuzu çıkarınca dikkatli inceleyin orada FAZLA MESAİ diye bir bölüm var,haa bunu fazla çalışan da EGM'de 09.00-18.00 çalışıp hafta sonu tatil yapan da alıyor,sizin kurum içinde aşmanız gereken bir konuyu burada söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama siz FAZLA MESAİ alıyorsunuz zaten
Dostum senin polisin çalışma şartından haberin var mı ne işle uğraştığını bilmiyorum ama bi araştır ondan sonra yorum yapmaya çalış öyle yan gelip yorum yapmakla olmuyor ben 5 senedir tatil nedir bilmiyorum bilmem farkında mısın bizlerinde bir annesi babası ve ailesi olduğunun bayramı olduğunun akrabası olduğunun biz sadece hakkımızı fazla çalışmamızın karşılığını istiyoruz lütfen düşünüp ona gore yorum yapın
ugursnmz.67, 2 yıl önce
13 14 Şikayet Et