erdin1 16 Ocak 2020 22:09
Kardeşim dilekçe yazmasını biliyorsundur heralde. VHKİ'sin. Bir dilekçe yaz adamlar sana resmi cevap versin. Söze bu ülkede kimse bakmaz.
Konya Halkapınar Toplum Sağlığı Merkezinde V.H.K.İ. olarak görev yapmaktadıym. memuriyet yılım 2013 yılı 5. itibariyle başladı. kadro derecem 7/1. maaş bodrum ile hesabıma yatan para farklı oluyor. bazen 20 ile 120 tl arası farklılık oluyor. bu konuyu il sağlık mütemetiyle görüştüm deftardarlıtan kaynaklanıyor dediler. defterdalığı arıyorum maaşınızı düzenleyen mutemetten oluyor deniliyor. ne yapmalıyım bilmiyorum. yardımcı olurmusunuz?
Celal Cemal, 1 yıl önce
1 2 Şikayet Et
birhatayaptım 06 Ocak 2020 22:28
300tl 1.çocuk yardımını bile enflasyona endekslesen mayıs 2015den bugüne 500 tl yi geçiyor. o gün için 300 iyiydiyse bugün hiç bi değeri yok.
1 8 Şikayet Et
ella_naz 06 Ocak 2020 20:34
Biz bu hale nasıl geldik; hangi politikalarla demiyor da , kim doğuracak kim doğurmayacak ona karışıyor.Yemin ediyorum zeka başka bir şey. Eşiniz çalışmıyor sanırım.Ülkenin ekonomisi kaldırır mı demiyor da hesapladığına bakın
eşi çalışmayana 1 asgari ücret daha verilmeli. çocuk ve doğum paralı 10 ile çarpılmalı. her türlü doğum kontrol yasaklanmalı. yoksa ülkenin 3de1 kürt 3de1 suriyeli olacak. modern midir ne denir feminist midir bilmem o karılar çocuk yapmıyor doğal seleksiyon malların nufusu tükeniyor.
memurolm, 11 ay önce
2 11 Şikayet Et
guvenyesimsahin 06 Ocak 2020 10:33
yeni verileri güncelleyin lütfen
2 7 Şikayet Et
memurolm 11 Temmuz 2019 20:54
eşi çalışmayana 1 asgari ücret daha verilmeli. çocuk ve doğum paralı 10 ile çarpılmalı. her türlü doğum kontrol yasaklanmalı. yoksa ülkenin 3de1 kürt 3de1 suriyeli olacak. modern midir ne denir feminist midir bilmem o karılar çocuk yapmıyor doğal seleksiyon malların nufusu tükeniyor.
52 46 Şikayet Et
berduş01 09 Temmuz 2019 10:45
arkadaşlar haziran ayının fazla çalışma ücreti temmuz ayında ödeniyor. bordro hesaplanırken temmuz ayının katsayısımı, haziran ayının katsayısımı kullanılacak. mevzuata atıf yaparak cevaplayacak uzmanlarımıza teşekkürler.
2 1 Şikayet Et
Dijitalsinekavcisi 05 Temmuz 2019 10:28
Kaç yıllık memursun; ya da memur musun bilmiyorum ama; İYİ SALLIYORSUN...Ve senin bu yazdığını da beğenen memurlar var, Ülke bu yüzden 3-5 liyakatsizin elinde permeperişan işte..
Toplu Sözleşme iki yıl yapıldığından ve daha önce enflasyon farkı çıktığından katsayılar yeniden hesaplanarak yani geçerli katsayıya %3 ekleyerek oluşacaktır. Bu nedenle %3 artışla Tahmini Aylık (Maaş)Katsayısı:0.0960568, Taban Aylık Katsayısı:1.503594, Yan Ödeme Katsayısı:0.0304612 olarak hesaplanacaktır. Sonuç olarak bu tablonun düzeltilmesi gerekir.
Cevat ER, 3 yıl önce
2 4 Şikayet Et
sebinkarahisar 05 Mart 2019 14:32
Yıl 2016 Maaşım 1250 Dolar Yıl 2019 Maaşım 700 dolar
10 67 Şikayet Et
Celal Cemal 18 Şubat 2019 15:13
Konya Halkapınar Toplum Sağlığı Merkezinde V.H.K.İ. olarak görev yapmaktadıym. memuriyet yılım 2013 yılı 5. itibariyle başladı. kadro derecem 7/1. maaş bodrum ile hesabıma yatan para farklı oluyor. bazen 20 ile 120 tl arası farklılık oluyor. bu konuyu il sağlık mütemetiyle görüştüm deftardarlıtan kaynaklanıyor dediler. defterdalığı arıyorum maaşınızı düzenleyen mutemetten oluyor deniliyor. ne yapmalıyım bilmiyorum. yardımcı olurmusunuz?
4 20 Şikayet Et
guvenyesimsahin 09 Ocak 2019 12:07
bumko verileri açıklandı.maaş robotu ile beraber lütfen güncelleyin artık
4 23 Şikayet Et
1234567891011»