askan 10 Şubat 2006 20:02
herkese selam
0 0 Şikayet Et
tanay 08 Şubat 2006 10:14
ben meb bağlı bir kurumda VHKİolarak çalışıyorum kurumlar arası naklen geçişe başvurabilirmiyim lütfen bigisi olan yazsın
0 0 Şikayet Et
hanımeli 24 Ocak 2006 10:06
Sağlık Bakanlığında 5 yıldır yapılamayan Görevde Yükselme Sınavı yapılarak, gayet tabi kurumun elinde bulunan (Lise Demiyorum Zira Bu Olay da Aşıldı ve Çoğunluk Ön Lisans Mezunu ) ön lisans ve lisans mezunu ve yeterliliği bulunan elemanlar eksikliği tamamlayabilirdi..ama kurumlar arası geçişler sanırım bakanlığa maliyetinin az olması ve zahmetsiz olması yüzünden daha çekici geliyor...
0 0 Şikayet Et
bellisalih 23 Ocak 2006 13:18
Sağlık Bakanlığı tarafından sözleşmeli ve naklen atamalarla kalifiye elaman alınması güzel, ama kadrosu alınan vasflara uyması bence yeterli değil. Çünkü uygulaması denenmiş memurların alınması gerekir. Bunun yanı sıra Sağlık Bakanlığına bağlı birimlerde alt kesimde olupta teknik ve uygulama alanlarında başarılı çok sayıda Yüksek Okul ve Lise mezunu var. Devlet memurları Görevde Yükselme Sınavının Sağlık Bakanlığında 4 yıldır açmıyorlar. Bu sınavı açarak kendi içinde olan maemurları yükseltmesi daha mantıklı olur.
0 0 Şikayet Et
mucip genişel 21 Ocak 2006 14:53
arkadaşlar bilen birinden rica ediyorum ben biyoloji mezunuyum ama sınıf öğretmeni olarak çalışıyorum ben kurumlar arası geçiş başvurabilirmiyim biyolog olarak geçmek için ne yapmalıyım
0 0 Şikayet Et
admg 20 Ocak 2006 20:38
2005/2 kpss atmaları ne zaman belli olacak? bilgisi olan cevap versin nolur .......
0 0 Şikayet Et
gulsum4 19 Ocak 2006 21:04
Kurumlar arası naklen memur alımında sözleşmeli personelden hiç bahsedilmiyor.Sözleşmeli sağlık personeli acaba başvuruda bulunabiliyor mu?Bu konu açık ve net birşekilde nezaman açıklanacak.
0 0 Şikayet Et
cnytdgn 18 Ocak 2006 10:39
Ya bu naklen memur alımını okudum ama sanki eksik bişeyler var;ben belediyede memurum naklen geçmek istiyorum tercih yapmayak istediğimde size göre kadro yok deniliyor.Mahalli idarelerden geçişe bir engel ifade yok o ilanda.
0 0 Şikayet Et
ta68 17 Ocak 2006 19:38
kur'a ile yapıyorlarmış.amma sağlam iş olur.seslenelim buradan onlara bu kadar uğraşmasınlar.biz alıştık bunlara.bakın KARAYOLLARI 450 MÜHENDİS ALDI,SÖZLEŞMELİ.artık alıştık sesimizi çıkarmıyoruz.Siz se altı üstü üçbeş memuru yer değiştireceksiniz ne gereği var bu kadar uğraşa,alıverin gitsin.Bu sizin HAKKINIZ.
0 0 Şikayet Et
kaf61 17 Ocak 2006 18:25
sözleşmeliler icinde gecerlimi acaba?
0 0 Şikayet Et