HALKINSESİ1 20 Haziran 2013 11:17
YÖK güzel bir karar aldı şimdi AÖF sistemine el atmalı çağın gereklerini yakalayan daha modern teknolojide ileri boyutta olan bazı derleri video ve eğitim tesleri üzerinde ve her kitabın yanında CD sini ve Anlaşmalı ünüveristelerden faydalanma ve uygulamaı eğitimde yapa bilmek için tüm AÖF bürolarını daha geniş mekanda daha öğrenciye saygılı personellerle donatımlı ayrıca salonu olan bilgi verilen teknolojiden öğrencinin yararlandığı bu büroların başına akdemik insanların getirildiği bir yerler haline getirilmeli yardıncı kitaplara dersanelere muhtaç etmemeli aöf öğrencisini uzaktan eğitimin kalitesini artırınca bölüm çeşitliğine gidilmeli mesala hukuk uzaktan eğitimle alınabilir..ve AÖF verdiği diblomasının akibetine sahip çıkmalı iki yıllık Adalet bitiren zoru başarır da DGS den Hukuk kazanırsa örgün eğitimde 1. sınıftan başlatılmamalı bunada çözüm bulunmalı ayrıca yök teknikerliği 3 yıla çıkarmalı ve 2 yıl dansonra uygulama ve mühendislik hazırlığı poroje sonra rahatça mühendisliğe iyi yetişmiş tekniker geçebilmeli mevcut mezun olanlarda kısa kurs eğitimle 2 yıl daha okumak şartı ile alanında fark derslerini vererek mühendis olma yolu açılmalı teknik özendirmeli saygılar herkese demoktarik özgürce fikir beyan etmek güzel kimseye zarar vermeden genelin sesine kulak vermeli maduriyetler olmamalı yanlışlar düzeltilmeli daha hoşgörü büyük Türkiye için çok çalışmalıyız
0 0 Şikayet Et
türkçe-polis 16 Haziran 2013 17:29
Arkadaşlar bütünleme talebimizi (hakkımızı) YÖK e email atarak arayalım. bu şekilde daha etki olabilirizi
0 2 Şikayet Et
xcax 07 Haziran 2013 15:59
aöf dersaneleri var hafta sonları ücretsiz gidip ders dinleyebiliyorsun izmirde dokuz eylül üniversitesinde hafta sonları aöf ders anlatımı oluyor aöf hizmet sitesinden bakarsan görürsün
Kardeşim örgün eğitimde ki derslerde ona göre veriliyor. Aöf te okuyanların anlamadıkları konuyu gidip hocaya sorma gibi bir lüksleri yok veya örgündekiler gibi kopya çekme şansları yok öyle değil mi? Aöftekiler kitaptan okuyupta anladıkları kadarıyla sınava giriyolar ama örgündekiler öyle mi? Örgündekiler birebir işi bilen kişilerden öğreniyorlar konuları ve ona göre sınava giriyolar. E bırakta o adamların sınavıda klasik olsun yani. Madem öyle diyorsun örgündekilerde hocalardan ders almasın sadece kitap okusun, bunun sonucunda da sınavları test olsun ve başlarında en az 2 gözetmen olsun.
MahirKilic, 8 yıl önce
0 0 Şikayet Et
MahirKilic 07 Haziran 2013 14:49
Kardeşim örgün eğitimde ki derslerde ona göre veriliyor. Aöf te okuyanların anlamadıkları konuyu gidip hocaya sorma gibi bir lüksleri yok veya örgündekiler gibi kopya çekme şansları yok öyle değil mi? Aöftekiler kitaptan okuyupta anladıkları kadarıyla sınava giriyolar ama örgündekiler öyle mi? Örgündekiler birebir işi bilen kişilerden öğreniyorlar konuları ve ona göre sınava giriyolar. E bırakta o adamların sınavıda klasik olsun yani. Madem öyle diyorsun örgündekilerde hocalardan ders almasın sadece kitap okusun, bunun sonucunda da sınavları test olsun ve başlarında en az 2 gözetmen olsun.
her üniversitede bütünleme sinavı yapılıyor. Neden Anadolu üniversitesinde yok diye yorumlar çok komik. Örgün eğitim alan öğrenciler testlemi veriyor derslerini yoksa normal yazılı sınavlami bunu düşünün?? arada fark var... Bütünleme sınavıda olsa herkes hiç birşey bilmeden mezun olur...(gerçi mezun olanlar ne biliyorsa) Ayrıca deniliyorki Bir sene kaybı olacak bütünleme olmadığı için bu doğru değil sadece bir dönem kaybı olacak. oda en fazla 6 ay.
ozturku, 8 yıl önce
0 0 Şikayet Et
MahirKilic 07 Haziran 2013 14:45
Gazi Üniversitesinde Uzaktan Eğitimde okudum ve sınavlar test usulü ile yapılıyordu. Bu okulda bütünleme sınavı mevcuttu. Bu okulda bütünleme mevcut iken neden bu okulda da mevcut olmasın? Genelleme yapılarak kalan kalıyorsa kalıyordur bütünlemeye gerek olmaz gibi bir yaklaşım olamaz. İnsanlık hali başında ki bir dertten ötürü sınava giremeyen yada çalışamayan olabilir veyahutta yakını ölmüş olabilir kaza yapmış olabilir her türlü ihtimal söz konusu. İnsanların zamanı vakti bu kadar ucuz olmamalı. 1 ders için koskoca 1 sene beklenmemeli. Okulların amacı insanları süründürmek mi ömürlerinden ömür almak mı yoksa eğitim vermek mi birşeyler öğretmek mi? 1 sene dile kolay kardeşim 1 ders için koskoca 1 sene beklemez o 1 sene insanların nelerine mal oluyor biliyor musun?
"Kredili sisteme sahip olan bir çok okulda bütünleme sınavı mevcut." Ama bu üniversitelerde yazılı sınav da mevcut. İsterseniz bütünlemeyi yazılı sınav olarak yapsınlar. Ne dersiniz?
hakanbaba, 8 yıl önce
0 1 Şikayet Et
havent 07 Haziran 2013 00:47
Lütfen Bütünleme Hakkımızı arayalım: Böyle saçmalık olmaz, 1 milyondan fazla AÖF öğrencisinin bütünleme hakkı gasp ediliyor.... Şikayet ve isteklerimizi yetkiliere ulaştıralım: BİMER'e http://bimerapplication.basbakanlik.gov.tr/Forms/pgApplicationEx.aspx Sayın Cumhurbaşkanı Abdullah GÜL'e http://www.tccb.gov.tr/sayfa/iletisim/cumhurbaskanina_yazin/
0 1 Şikayet Et
xcax 06 Haziran 2013 17:13
ders geçmek inanılmaz kolaylaştı hala burada yıkıcı eleştiri yapanlar var. Bende 5.senemdeyim alttan 2 dersim 4 ders oldu toplam ancak ilk dönemde ocaktaki vize sınavına askerlik hizmeti nedeniyle girememiştim kara kara düşünürken askerden gelip sadece martta final sınavlarına girip çan eğrisi ile direk geçtim eski bütünlemeli sistem olsa vizeye girmeden ders geçilebilir miydi hem soru sayısı azaldı hem soruların katsayıları artttı hemde vize final ağırlıkları değişti.Çan eğrisi böyle bir şey işte. Piyasadaki çıkmış sorular setlerini alıp konu bilmeden ünite bilmeden dümdüz çalışan insanları da anlamıyorum aöf bürolarından dağıtılan kitapların kapağını kaldıran yok halbuki sadece adamların kitabındaki özetleri ve kendimizi deneyelim kısmını çözseler zaten 50 alınıyor.
0 1 Şikayet Et
polis_23 06 Haziran 2013 16:24
Arkadaşlar bütünleme çan eğrisine terstir ve kesinlikle bütünleme yapmayacaklardır çünkü bilenler finalde geçti elimizde bilmeyenler veya sallayanlar kaldı eee şimdi bu bilmeyenler kendi aralarında yarışacak ve geçme notu 10 ile 15 arası değişecek ki bu da öğretim sistemine aykırı olacaktır. Not : ben olmasından yanayım ama gerçek bu malesef..
1 1 Şikayet Et