mervunlu 10 Ağustos 2013 18:08
valla arkadaşlar şu denklik evrağı elime bir ulaşsın, olumsuz bir durum olursa tekrar, yöke gitmemiz gerekebilir. haberleşelim. ankaraya gidebilecek olanlar. bence gitsinler. ösym ile yetinmeyin. yök'e çıkın yök'te muhattap bulabiliyorsunuz zaten. ösym'de yönetim kurulunda çıkan yada çıkabilecek olan kararlardan haberdar olan bir muhattap şahsen ben bulamadım.
0 0 Şikayet Et
ibrahimaay 07 Ağustos 2013 23:22
evet memurlar.net sesimizi duymasada sesimizi duyanlar var atık abbas güçlü manşet haber yapmış orayıda takipte olalım
0 0 Şikayet Et
zınar23 07 Ağustos 2013 22:57
arkdaşlar memurlar mağduriyetimiiz dile getirmiyor olabilir ama Abbas güçlü şikatetleri dile getirmiş lütfen elinizden geldiğince tüm forumlara siteelre eğitimci yazralara ve twtteri olanalrda yök ösym twet atısınlar bide hürüryet eğitimede atın haber yapacakmış
0 0 Şikayet Et
ibrahimaay 07 Ağustos 2013 13:00
Burada gelen yok ama bir forum sitesine yazmışlar birine gelmiş cevap olumsuz yani yeni denklik
0 0 Şikayet Et
zınar23 07 Ağustos 2013 12:11
sonucu gelen yok mu 13 temmuzcular eşdeğerlilik başvurusu için
0 0 Şikayet Et
korab 07 Ağustos 2013 09:31
Arkadaşlar, 13.07.2013 ielts sınavına girdim.Bütün bölümlerden 5 in üzerinde aldığım halde listening den 1 aldım.Şaşırıp kaldım Lİsteninge itiraz edeceğim.İki ay içerisinde sonucu gönderecekler.Muhtemelen sonuç tarihine ekim 2013 yazacaklar.Şimdi diğer konu şu.Ben sınava mayıs ayında girpite itira etmiş olsaydım il sonucum mayıs ayında olmasına rağmen itiraz ettiğimden dolayı muhtemelen itirazın cevabı 23.07.2013 tarihinden sonra olacak ve sonuç ta aynı şekilde.Şimdi haklı akla ve mantığa hizmeten ösym sınav sonuç tarihi diyor anlamış değilim.
0 0 Şikayet Et
ibrahimaay 06 Ağustos 2013 13:20
idare mahkemesine başvurunca süreç nasıl oluyor bilen var mı arkadaşlar yürütmeyi durdurma kararı alabiliyor muyuz hemen?
0 0 Şikayet Et
tgbactnkya 06 Ağustos 2013 13:09
Cevap olumlu gelmeyecek gibi hissediyorum bende aradım hala diretiyorlar gerekirse ankaraya gidelim ama o kadar uğraşmışken ve bu kadarda haklıyken pes etmeye hiç niyetim yok merve arkadaşımız ankarada görüşmeye gidince anlattıklarından umutlanmıştım inş cvp olumlu gelir sayfayı takipte olalım
0 0 Şikayet Et
drsmt 06 Ağustos 2013 13:05
arkadaşlar bimere başvurumu yaptım.ösym yi de aradım.cevabımın adresime yollandığını söylediler.hala evrak tarihi önemli diye diretiyorlar.cevap gelirse hemen paylaşacağım.denkliği gelen olursa da paylaşırsa seviniriz.cevap olumlu gelmezse idare mahkemesine gideceğim.sabah akşam bu sayfayı takipte olacağım.hepimizin allah yardımcısı olsun.
0 0 Şikayet Et
korab 06 Ağustos 2013 12:49
Kamu denetçisine bile başvurdu.Artık bir sonuç alınsı arkadaşlar.Olmazsa hep birlişkte Ankaraya ÖSYM 'ye Yök e gidelim.Bir de mecliste falan tanıdığı olan yok mu bir de o yolla deneyelim
0 0 Şikayet Et
123456789