m.p5 22 Ekim 2013 09:42
insanda Allah korkusu kalmamışsa yapılacak bir şey yok. En büyük tehlike işte budur.
0 0 Şikayet Et
matmuratt 21 Ekim 2013 22:07
iyide okadar okumuşsunuz konuyu algılıyamamıssınız bu olayın ögretmenlik meslegiyle alakası ne .... ayrıca hadi meslekleri dibe batıracaksınız sevgiliside polişmiş arayıp sormamış... neyse olayın meslek secimiyle bir bagı oldugunu dusunmuyorum bir cırpıda ogretmenlerii topa tutmak o bayanla aynı şizofren duşunceler içinde olan ınsanların coklugunun ifadesidir..yaşanan olay içler acısı bir durum hasta ruhlu bir insanın yapmıs oldugu bir olay ortada bir insan var bir ögretmenlik meslegi deil konuyu saptırmanın bi faydası olmaz..... varsa bu tip kişilikler her meslek gurubunda ayıklanabilmeli...
Kızacaksınız ama sormadan edemeyeceğim. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi mezunu bir aday, Kamuda KPSS puanına ek olarak; Kurum Yazılı Sınavı, Ön Görüşme, Komisyon Önünde Asıl Mülakat, Referans v.s. ve Özelde defalarca mülakat ve sonrasında psikolojik testten geçirildikten sonra -belki- istihdam edilirken; çocuklarımızı sadece kuru bir KPSS puanı ile atanan bu insanlara nasıl teslim edebiliyoruz??
ulash, 6 yıl önce
0 0 Şikayet Et
santamaria:) 21 Ekim 2013 21:38
bence o sapık kadın şizofren ve ailesininde bebekten haberi yok ne diyelim allah böylesine bebek vermesin asla . yanıp tutuşan ve el bebek gülbebek bakıcak olanlara versin inşallah
0 0 Şikayet Et
karahasann 21 Ekim 2013 19:24
efem,eğitim sisteminde çok acil köklü değişiklere gidilmesinin ve reformist yaklaşımla ele alınmasının elzem ve lazım olduğuna hiç amma hiç şüphemiz yok
0 0 Şikayet Et
teknikerim06 21 Ekim 2013 18:54
bu kadın çocuğu doğurmakla bi halt yemiş zaten ayrıca çocuğun ölümüne sebebiyet vermekle de büyük bi canilik yapmış ama kendi çocuğuna sahip çıkmayan bu adamında öğretmenle birlikte memuriyetten atılmasını kamu vicdanı gerektirir. Bu konuda içişleri ve meb müfettişlerinin üzerine düşeni yapmasını bir vatandaş olarak bekliyoruz.
0 1 Şikayet Et
örtmennn06 21 Ekim 2013 18:41
bak algılama seviyene uygunsa şunu oku sayın Ferit bey
uygarca adın ama hiç te uygar değilsin.öğretmenleri sevmezdim şimdi bu haberi okuduktan sonra ve senın yorumunu gördükten sonra haklılığımı anladım.bu yorumların meslek gurubuyla ne alakası var..işte kendini öğretmen bilen bir bayanın aciz sonu..öğretmenlerin en iyi bildiği şey 3 ay tatil,15 tatil...tail oğlu tatil..sonra çıkıp öğretmenine değer vermeyen devle hikayeleri,sonra maaşımız az...siz ilk önce içinizde ki çürüklerden kurtulun..böyle öğretmenlere de yazıklar olsun
hakan_2006, 6 yıl önce
0 0 Şikayet Et