teknik.ögretmen 07 Kasım 2013 11:24
çok ilginc yanı üniversite mezunu atanmış ve hala ailesinden korkuyor ! ... ayrıca sevgilisi olan polis in çocuktan haberi yok muydu ? yani babasının haberi yokmuydu öyle bırakıp gideceginden veyacocugu oldugundan !
0 0 Şikayet Et
bilisim11 24 Ekim 2013 21:17
Günahsız bebek cennete uçtu.Toplumda zaten aile kavramı tükenmekte. Nikahsız yaşadınız, zina yaptınız kendi bileceğiniz iş, en azından korunmayı akıl edip bakmayacağınız bebeğin günahına girmeseydiniz. Bu bayan memurluktan atılırsa ilk işi ya kendi canına kıymak ya da başka birilerine zarar vermek olacaktır. Tedavi edilip mebde öğrencilerle bir arada olmayacağı farklı birimlerde çalıştırılmalı. Bayan ne kadar suçlu ise bebeğin babası olacak şahıs da o kadar suçlu. Köpek, tavuk gibi bazı hayvanlar ilk anneliklerinde bakamayacaklarını düşündükleri kendi yavrularını boğarak öldürebiliyor. Çevresinden hiç bir desteği olmayan bayan da benzerini yapmış. Evli bir çok çift çocuk sahibi olamıyor, modern tıptan kocakarı ilaçlarına kadar denemedikleri yöntem kalmıyor.
0 0 Şikayet Et
eftelya1969 23 Ekim 2013 11:56
haberi okuyunca kahroldum.ne olurdu keşke kapıya bıraksaydı.cami önüne bıraksaydı.resmen öldürme amaçlı yapılmış bir harekettir.toplumumuzda okadar çok çocuk sahibi olmak isteyipte olamayan aileler var.keşke kapı önüne cami önüne bıraksaydı.mutlaka bir sahiplenen çıkardı.allahım korusun çok acımasız, cahil ve cani bir kadın.
0 1 Şikayet Et
rahel 23 Ekim 2013 00:03
sabah bu haberi okuduğumdan beri sinirlerim bozuldu.bu kadın insan değil....ben de yeni anneyim doğum sonrası stresmişmişmiş...yaparken aklın nerdeydi ,gitmeseydin otursaydın evinde..ailesi öğrenirse öldürürlermiş...Allahım yalvarıyorum böyle vicdansız merhametsiz akılsız ahlaksız insanlara ne olur ama ne olur bebek verme yarabbimm...iki gün ceza alcak salına salına gezecek minik öğrenciler yetiştirecek pehh kendi bebeğine hayrı olmayanın öğrencilerine ne hayrı olacak....
0 0 Şikayet Et
yildirimender 22 Ekim 2013 23:26
Türban konusunda insanların kılık kıyafeti ile uğraşmayın diyenler şimdi kalkmış kadının kıyafeti ile suçu arasında bağlantı kuruyor. Yani kadını kıyafetiyle yargılıyor.
0 0 Şikayet Et
werty67 22 Ekim 2013 20:42
cihat_hoca bir yorum yapmışın ama yorumda senin kadar boş. Asıl konu bir anne evladını nasıl ölüme terkedebilir. Ayrıca bir insanı öldürmek en büyük günahlardan birisidir. Ve hoca sana gelincede bu öğretmenin modern ve çağdaş kemalist olması yada dinine bağlı bir müslüman veya hristiyan olması kimi ne ilgilendirir. İnsanların özgür bir şekilde hayatlarını yaşaması demek hayatta herşeyi yaparım mı demek midir. Ayrıca kimseyi zan altında bırakmak kimsenin haddi hukuku değildir. Bu memleket te malesef hoca kılığında veya gerçekten hoca olarak cinsel tacizlerle gizli kameralarda tv yansıyan çok çirkin görüntüleride bu halk gördü. Yani anlatmak istediğim makamlar, meslekler ve rütbelerle insanlar kıyaslanamaz. Herşeyden önce bir insanın vijdanı olması gerekir. Ve nefsini iyi bir şekilde kontrol edebilmesi gerekir. Çünkü bütün insanların içlerinde az da olsa bir kötülük duygusu vardır. Önemli olan kendimizi kontrol edebilmemiz ve doğru kararlar verebilmektir.
0 1 Şikayet Et
pekiyi09 22 Ekim 2013 20:36
öğretmen polis doktor hemşire hiç farketmez.her meslekten bu tür insanlar vardır.biz öğretmenlerin elinde sihirli bir değnek yoktur.hayatı boyunca insanlar birçok etken ile şekillenirler.bu tür insanlar hayatımızda her zman yer alıcaktır. önemli olan bu tür olaylardan ders çıkarmak.şunu bilin öğretmneler tek başlarını insanları yetiştiren mükemmel insanlar değildir. hayatımızda herzaman genelleme yapmışızdır bu herzman bizlerin hatasıdır.bebeğe allahtan rahmet dilerim .hayatımızda yaşanan bu tür kötülükler bizleri dahada bilinçlendirir umarım. .
0 2 Şikayet Et
amın 22 Ekim 2013 20:12
Yag anlamiyorum ogretmwn nasil yasak iliskiye girer polisede dava acmali 2sininide tck uygulansin babaninda ananinda sucu var derhal diaiplin kurulugu geregi yapmali bunlar canimi yag demeki unuversite adam etmiyor doploma essek gene essek insanlik deil bu yag senin paranmi yokki 3000 tl maas aliyon versene bakiciya 500 tl ya g sana yuh diyorum ve adelet bu annaya ve babaya en agir ceza versinler
0 0 Şikayet Et
cihat_hoca 22 Ekim 2013 20:08
On yılda 15 milyon genç yaratan (!) laik Kemalist zihniyetin yetiştirdiği modern ve çağdaş öğretmenler bunlar..!
6 4 Şikayet Et
"Gamze78" 22 Ekim 2013 20:02
Yorumları okudum da çoğunluğu kadını normal psikoloji de görmüş.Kimi beddua etmiş,kimi kendince ceza şekli kesmiş.Bence büyük konuşmaya gelmez.Allah verdiği akıldan ayırmasın demek en güzeli.Çünkü insan akıl sağlığını yitirince böyle kan dondurucu fiillerde bulunabiliyor.
0 4 Şikayet Et
12345678