Volkan-Mrsn 30 Kasım 2013 11:27
bu idari mahkemeler hangi işi doğru yapar.. idarinin verdiği kararlar nedense bir üst mahkemelerde bozuluyor.. işleri güçleri zarar..
0 0 Şikayet Et
cihat_hoca 30 Kasım 2013 02:51
Hayır... Eğitim-Sen li olmak bölücülük yapmak ve milli manevi değerleri hiçe saymakla eş değer. Eğer bu millet size güvenseydi üye olurlardı... Sesiniz üye sayınızdan çok çıkıyor... Üyeniz kadar bağırın...
4 0 Şikayet Et
amorphises 29 Kasım 2013 23:24
tebrik ediyorum öğretmenimizi en güzel sendikacılığuıda yine emekçiler yapıyor memursen ancak hükümetin şakşakçılığını yapıyor
0 1 Şikayet Et
salur kazan 29 Kasım 2013 20:43
Danıştayın kararı yeni bir durum değil. Daha öncede verilen kararlar var. "Sendikanın kararı doğrultusunda eylemlere katılan memurun mazaret izinli sayılması gerekir." bunu uygulamaya koymayan yönetimler gereksiz mağduriyetler yarattılar. Bu demokrasiyi anlama ve uygulama yönünde bir zihniyet sorunudur.
0 1 Şikayet Et
ustunder 29 Kasım 2013 14:33
Aslında bazıları, iktidar yalakalığı yapmadan, koltuk kapmaya çalışmadan bu tür eylemlere şimdiye kadar destek verselerdi, kamu emekçilerinin sorunları çoktan çözülmüş olurdu.
0 1 Şikayet Et
Y1ldr1m 29 Kasım 2013 12:17
disiplin affın da 50 defamı uzlusacaksınız zaten gecen yıl uzlastınız hala adam cıkıp tartıştık diyor sıkılmadan utanmadan verdiginiz sözü tutun ve cıkarın disiplin cezası kanunu
0 0 Şikayet Et
orhan demiral 29 Kasım 2013 10:32
zaten sendikacılar da aman aman çok derse giren eğitime önem veren adamlardı da...şimdi hiç girmeyecekler derse
1 0 Şikayet Et
karekok 29 Kasım 2013 00:55
Bu ülkede Eğitim-Sen li olmak sürülmeye, cezalandırılmaya , cezaevine atılmaya eş değer. Diğer sendikalarda ise gelsin makamlar mevkiler. Buna karşılık bir öğretmen çıkıp eğitim sen e ucube diyebiliyor. Peki ucube olmamak için ne gerekiyor? Hükümetle kol kola temsilcisi olduğunuz insanların haklarını ellerinden almak mı? Bu ülkede bu tarafgirlik varken bir arpa boyu yol alamaz. İnsanlar artık herşeye kulaklarını kapatmış.
0 4 Şikayet Et
aardaa1 28 Kasım 2013 20:44
birde zamanında verseler şu kararları iyi olacak. ayrıca merakta ettim bir sendikanın "ucube" olmaması için ülke yöneticileriyle anlaşıp öğretmene verilen zammın altında bir zam mı kabul etmek gerekiyor. yada öğretmenin haklarının iyileştirilmesi konusunda hiçbir çalışma yapmaması mı ya da hükümetle danışıklı dövüş mü yapması gerekiyor. sendikacılığın ne olduğunu bilmeyen kaç yüz bin öğretmen var ve evet öğretmen. ayıp ayıp
0 2 Şikayet Et