orhan.cb 02 Mayıs 2006 11:04

haber programlarının hala sayın demirili konuk etmelerine bir anlam veremiyorum. ya bir yerlerden başkı alıyorlar, ya konuk edecek konuk bulamıyorlar, ya ortalığı bilinçli karıştırmak istiyorlar ya da türk halkiyla dalga geçiyorlar. 80 yaşını geçmiş kişilerden ne hayır gelir. tabiki kanal yönetiminin görüşü böyle olmayabilir. inadına demirel diyorsanız şimdiden saygılarımı sunarım...

0 0 Şikayet Et
sağlıkcı043 02 Mayıs 2006 00:35

Sayın navidad2019 kardeşim sen ve senin gibiler laiklik, demokrasi ve kültür anlayışı bu... karsı kızı gözünün önünde dar pantalon minietek giyer vücudunu önüne gelene peşkeş çeker sizlerde bundan hoşlanırsınız sizin laiklik anlayışınız malesef bu.Benim dedem müslüman ve bir okadarda Türk'tü.Bende benim torunum da Allah'ın izniyle müslüman Türk evladı olacaktır.Benim ninem başörtülüydü eşim ve anamda başörtülü torunlarımda başörtülü olacaktır önce Allah'ın izniyle. Buna ne senin gibilerin nede Süleyman Demirel'lerin gücü yetecek. Hem o görüşünü savunduğun Demirelin MASON olduğunu aklı eren her Türk bilmektedir.Birer İsrail maşasıdır....Bu Ülke müslüman Türk Devletidir,Laiktir,Demokratiktir. Seenin kızın, yeğenin kardeşin nasıl başı açık okuyorsa bu ülkenin müslüman kızlarıda bi okadar hür ve özgürce laikce başörtülü istediği okula gidecektir, o günlerede yakın

0 0 Şikayet Et
derebeyi_m 02 Mayıs 2006 00:01

sayın demirel;

Türbanlılar Arabistan'a gitsin

Orası üniversite, oranın kuralları var. Danıştay, Anayasa Mahkemesi karar vermiş. İlle başı bağlı okumak istiyorsan, başı bağlı olarak okunabilen yerler var, oraya git. Arabistan'da falan öyle yerler vardır, oraya gidin, orada okuyun! Türkiye lalikten vazgeçemez. Herkes aklını başına toplasın. Bu ülkenin halkı yüzde 99'u Müslüman diye, Müslümanlığı istismar ederek, bu milleti arkamıza düşürürüz diye düşünen varsa aldanıyor. Hem de çok aldanmaktadır. Cumhuriyet 5'inci neslini yetiştirmiştir ve bu nesil cumhuriyete sahip çıkmaktadır. Türban özgürlük falan değildir. Bu gericiliktir.

dadaş_polis

sayın cumhurbaşkanı bir zamanlar doğruyol partisi lideri iken neden bu fikrinizi o zamanlarda söylemediniz söyleseydinizde halk sizi iyice tanısaydı.size oy verenler şuan sizin için ne düşünüyor farkındamısınız acaba?

01.05.06 21:15

alaca

Daha birkaç ay önce Abbas Güçlünün programında bu çocuklar uzaydan gelmedi bunlar bizim çocuklarımız diyordu. Şimdi Arabistana gönderiyor. Ne diyelim bir Demirel klasiği dün dündür bugün bugündür.

01.05.06 10:17

Ahmet Ay

Sayın Demirel kim oluyor da bu ülkenin vatandaşlarını bu topraklardan kovma hakkını kendinde buluyor. Yazık! Bu adam yıllarca idari görevlerde bulundu. Demek böyle adamlar yönetmiş bu ülkeyi... Midem hala bulanıyor...

01.05.06 19:39

0 0 Şikayet Et
ssb 01 Mayıs 2006 23:54

olayı yanlış değerlendirmeyelim. yok yaşlı yok ne dediğini bilmiyor falan hiç de öyle değil. Ülkede bir satranç başladı. seçilmişlerle seçilmemişler arasında. Demirel biliyor ki seçilmemişler kazanacaklar. ve onlara bir adam lazım. o da kendisi olmak istiyor ya da sen olur musun diye teklif geldi. şu anda o teklif ya da düşünce için kendisini yedi kez götürenlerden yana konuşuyor sekiz kez getirenlere Arabistanı gösteriyor. Oysa o insanlar onu kırk yıl sırtında taşıdılar hala taşıyorlar. Bir de tersini düşünüyorum. bu teklif bugünkü seçilmişlerden gelseydi gerçekleşeceğine inansaydı sohbetine besmele ile başlayıp kesin bir iki de ayet okurmuydu acaba? eceviti de 60 milletvekili ile iktidar yaptılar ama koltuklarına girilmeye başlanınca gitsin diyenler de o seçilmemişlerdi Değer mi?

0 0 Şikayet Et
rezmi 01 Mayıs 2006 23:45

bu kadar askerden korkan korkak bir sivil idareci bozuntusundan da bu beklenir zaten.

0 0 Şikayet Et
ufuk_53 01 Mayıs 2006 23:40

arkadaşlar,, korkmayın... ısırmaz.

0 0 Şikayet Et
fikir 01 Mayıs 2006 23:40

Ebedlerden, ilelebedlerden bahsedenler; düzenlerini, ideolojilerini, Allahın iradesini umursamadan, sonsuzlara bağlayanlar.

Sizden öncekiler de sonsuzlardan dem vurdular da zaman ve toprak değirmeni küllerini savurdu.

Önce kendi gerçeğinizi, kendi akıbetinizi düşünün de sonra başka şeylerin hesabını yapın.

0 0 Şikayet Et
deübef 01 Mayıs 2006 23:37

mstafaacar zihniyetliler siz de gidin hidayete erin emi.Neyse bu hidayet.Antep-istanbul arası çalışan bir otobüs şirketi,tek sen kalırsan otobüste yolda bırakır seni

0 0 Şikayet Et
Tiğin 3 01 Mayıs 2006 23:33

Şaşıyorum bu millet Nurlu Süleyman diye bu sayın kişiye nasıl oy verdiler.Bu milletin dini duygularıyla iktidar olanlar artık oya ihtiyaçları olmayınca gerçek yüzlrini gösteriyorlar.Şükür zamanları geçti Dinazordular.Şimdi siyasi fosil oldular. Çok ciddiye almamak lazım.

0 0 Şikayet Et
ilhankon 01 Mayıs 2006 23:22

Amacı belli;

Suni gündem çıkarmaya çalışarak, kendini ön planda tutup Murat Demirel ve Şevket Demirel için hükümetle pazarlık yapabilmek.Eskiden işi iyi idi.Aile fertlerinin yolsuzluklarına üstü kapalı bir güvenlik şemsiyesi olabiliyordu.

Ya şimdi? Kendi oturduğu eve bile haciz gelince işi farklı mecralara çekmeye çalışıyor.

Bence söylediklerinin özünde 'Aile menfaati' var.

Geçmişte Yahya, şimdi Murat Demirel.

Ama elinden bir şey gelmiyor ve çok öfkeli.Ve de fırsat kolluyor önemli olduğunu hissettirmek için..

0 0 Şikayet Et
1234567891011»