ahmetgmc 16 Mayıs 2014 03:34
herkese merhaba arkadaşlar öncelikle herkesin sonuçları hayırlı olsun ve de soma da kaybettiğimiz kardeşlerimizin ailelerinin başı sağolsun. tercihler hakkında bilgisi olan var mı ben lise düzeyinde girdim sınava ve 93 puan aldım ve sıralamam da sanırım 350 lerde. 3000 kişi alınaağını okudum ve şok oldum. sizce bu puanla bi yere yerleşebilme ihtimalim var mı? şimdiden teşekkür ederim
0 0 Şikayet Et
coderx 08 Mayıs 2014 08:50
Adaleti kaldırma partisi yaptı yine yapacağını
0 0 Şikayet Et
kahraman2124 07 Mayıs 2014 16:23
3000 kişilik alım çok az.25000 açık varsa hepsini bir seferde kapatsınlar.eğer ki bize gerçekten öncelik tanınıyorsa bizi bu kadar oyalamaya gerek varmı?
2 1 Şikayet Et
dursundursun 06 Mayıs 2014 23:10
kesinlikle öğretmen ataması hakkında bilgi istiyoruzz...
ilk atamada 3000 kişi alınacaksa az bu sayı.acaba lisanstan kaç kişi alınacak ve de öğretmen ataması yapılacak mı?
batman24, 5 yıl önce
0 0 Şikayet Et
dursundursun 06 Mayıs 2014 23:04
Bu temmuz ayındaki atamaya engelli öğretmen alımıda olacakmı acaba yoksa sonra mı kadro ayrımı olacak..? memurlar netten ricam bunun hakkında bilgi edinebilirlerse sevinirim...çünkü engelli olarak normal memurluk kadrosuna tercih yapayımmı yoksa branşımın atamasını mı bekleyeyim...
0 0 Şikayet Et
alphankonya 06 Mayıs 2014 20:36
Allah ın selamı üzerinize olsun.sevgili arkadaşlar geçen senelerin engelli istatistikleriyle bazı karşılaştırmalar yapmak istiyorum. 1: 2012 de yapılan ilk atamada ilköğretim : 988 kadro , ortaöğretime: 3052 kadro, önlisansa: 1574 kadro , lisansa: 2132 kadro verildi.toplamda 7746 kadro verildi. yorum: 2012 de ozamanki adı ömss olan sınavdan sonra yapılan ilk atamada 7746 kadro verilmişken . 2014 de yapılan şimdiki adı ekpss sınavında n sonra yapılacak ilk atamada 3000 kişilik atama yapılacağının açıklanması bide bunun nimetmiş gibi söylenmesi doğrusu beni ve bütün engeli kardeşlerimi üzdü.bu durumun değerlendirilip atama sayısının en az 10.000 bine çıkarılması isteğimizdir. 2:dpt verilerine göre engellilere tahsisli kadro(yani kamunun ataması gereken ama henüz atama yapmadığı engelli) sayısı 2014 itibariyle 25.872 dir. kısaca önemli rakamları yazayım mili eğitimin 16.180 açığı , diyanetin 2293 açığı, kamu hastaneleri 1.509,halk sağlığı 953 ... diğerlerini yazmıyorum bile engeli personel çalıştırmaları gerekir. yorum: kamuda bu kadar açık varken 3000 kişi atayacağız demek de ne oluyor saygıdeğer arkadaşlar engeli istihdamında son yıllarda önemli artış olduğu aşikar ancak bu son açıklanan 3000 kişilik atama eski kafanın geri geldiğini gösterir. engellilere 3000 kişilik atama bile çok anlayışı maalesef geri geldi. devletimizin imkanları bu kadarsa canım başım üstüne isterse hiç atama yapmasın ama her keze imkan var engelliye yok. son olarak bakanımız syn doç. dr. ayşenur islam a sesleniyorum sayın bakanım biz engellileri ezdirmeyiniz.sayın bakanım devlet kadrolarında bu kadar açık ortadayken engellileri bir kaç müdürün engelliler işe yaramaz anlayışına teslim olmayınız.sayın bakanım biz ardınızdayız yeterki siz bize sahipçıkınız. saygılarımla allah ın selamı üzerinize olsun .allah a emanetolun
0 0 Şikayet Et
mahmutbaldan 06 Mayıs 2014 17:17
Yine sizde alim 3000. iibf mezunlarina o kadar bile vermiyorlar. mezun sayisimiz 350 bini asti. duymuyorlar bakanlar
0 0 Şikayet Et
saatim berene kurulu 06 Mayıs 2014 12:56
bizim üzarimizden prim yapan bu hükümeti samimi bulmuyorum yazıklar olsun her şey yalanmış meğer :l
1 1 Şikayet Et
olcan63 06 Mayıs 2014 06:15
bekle fatma sen 3000 kişilik kadro acılırsa ancak 65 yaşında memur olursun hayal gibi değil mi bu kadar alım olursa sonuclar acıklansa ne acıklanmasa ne ne değişir ki ?
sınav sonuçları ne zaman açiklanacak acep ?
fatma.ozturk.1975, 5 yıl önce
0 0 Şikayet Et
olcan63 06 Mayıs 2014 06:03
Yuh yuh yuh yuh başka bir şey demek gelmiyor içimden.ya arkadaş sizin engelli insanlarla ne alıp veremediğiniz var.herkez gelince 40.000 den aşağı kadro açmazsınız iş engelliye gelince 1620 3000 kişilik kontajan yukarda allah var yazıktır günahtır bu insanların umutlarını yıkmayın herkez kendine göre görkemlidir.benim söylemek istediğim sağlam diye işe aldığınız insanlar akşama kadar iş yerinin kantininde cay kahve sohbet ediyor.ey devlet büyüklerim allahtan korkun size güvendik sevdik saydık hep başımızda görmek için dua ettik bu yaptığınızda artık ya dalga geçmek yada insanları avutmak biz 3000 kadroyu kesinlikle kabul etmiyoruz gecen 1620 atanayı 5000 yapsaydınız bu gün benim gibi bir sürü engelli birey vatandaş iş ekmek tutacaktı eli sizin bu hasımhane tavrınız engellilere karşı hiç hoş değil ya adam gibi alım yapın yada kaldırın bu sınavları bizim gibi toplumdan eksik insanlarla uğraşmayın hayatın kendisi zaten bizim için bir sınav birde sizin bu dalga geçmeniz yazık unutmayın ki mazlumun sahibi allah tır bunun hesabını elbet size sorar memurlar.net sizide kınıyorum 3000 kişilik kadro için personel işleri başkanının dalga gecer gibi ilan ettiği bu kadro acıklamasını müjde olarak yayınlıyorsunuz artık sizinde tarafsızlığınıza güvenimi sarsıyorsunuz bir tek bu siteden engelliler sesini duyura biliyor sizde böyle yaparsanız eyvallah.
0 4 Şikayet Et
1234