sezai güneş 23 Kasım 2014 11:49
Arkadaşlar ben sınıf öğretmeliği okudum 4. sınıftayım önlisanstan sınava girim tercih yapabilir miyim acil yöncetici arkadaştan da yardım bekliyorum
0 52 Şikayet Et
AQUA26 17 Temmuz 2014 16:17
sayın admın sorulan sorulara ne bir cvp nede bir acıklama yapılıyor sızden rıca edıyorum bir acıklama yapınız. ve su konuyu paylaştıgınızı gördum 2012 bunu 2014 de nıye yapmıyorsunuz ? http://www.memurlar.net/haber/281599/ ınanıın cogu ınsan burda haberlere göre karar verıyor ve bır acıklam yapılmazsa bu ınsanlar yanlış yonlendırılmıs olacak . 2010 devlet personel dairesi baskanlıgının yaptıgı bır kaç acıklamada dikkatımı cektı. bir 20 temmuzda tek ders sınavına girecegız mezun olursak önlısans kpss gırebılrımıyız cevabınızı beklıyorum .
7 10 Şikayet Et
murat4187 13 Temmuz 2014 12:16
arkadaslar lisans kpss 2013 de basvuru yaptim ve sinav o kadar ii gecmedi ve bu yilda 2014 lisans kpssne basvuru yaptim ve simdi ise eylül ayindaki onlisans kpss ye basvuru yapabilirmiyim aciklarsaniz sevinirim tskler
14 30 Şikayet Et
aysunglbl 10 Temmuz 2014 11:04
arkadaşlar bn lisans mezunuyum ayrıca önlisans adalet okumktym kpss ye önlisans olarak girme şansım var mıdır?
24 70 Şikayet Et
bzk1 10 Temmuz 2014 01:26
başvuru formunda eğitim bilgileri bölümünün hem ortaöğrim hem lisans olarak mı doldrcaz
3 11 Şikayet Et
ethemen 10 Temmuz 2014 00:44
evet xalym kardesım dogru anlamıssın kpss lerde esas olan kpss sınav tarıhlerı degıl sınavlara basvuru ıcın kullanılan tarıhlerdır.eger kı bu basvuru tarıhının son gunune kadar mezun degılsen bır alt ogrenımden basvurun olur,sunu da ekleyeyım bu sınavın gecerlılık suresınde mezun olabılecek durumda ısen de en son mezunıyetten gırebılırsın devlet bu hakkı kısının ınsıyatıfıne bırakmıstır ornek 14 mayıs son basvuru tarıhı olan bır sınava ogrencı 15 mayıs ve sonrasında mezunsa bır alt ogrenımden gırbılır cunkı son basvuru tarıhınden sonra mezun olmustur ıstersede mezun olabılecek durumda gıbı lısans ta gırebılır kolay gelsın ınanmıyosanız devlet personel baskanlıgı mutaalalarına bakın
0 0 Şikayet Et
xalym 09 Temmuz 2014 12:42
Yanlış mı anladım bilmiyorum? Ben önlisans mezunuydum.Fakat 09/06/2014 tarihinde aöf den mezun oldum ve şuan lisans mezunuyum.başvuru kılavuzunda yazan bilgi şöyle: kpss sınav başvuru tarihinden önce lisan mezunu olunduysa önlisansa başvuramazsınız diyor. sınav başvuru son tarihi 14 mayıs idi. Ben bu tarihten önce mezun olmadığım için bu durumda önlisans olarak sınava başvurabiliyorum değil mi? Yardımcı olursanız sevinirim.Çünkü buna göre başvurumu yapıp yapmayacağıma karar vereceğim.
3 2 Şikayet Et
61game 09 Temmuz 2014 11:56
istanbul üni. 3.sınıf maliye öğrencisiyim bu lise kpps'ine girmeyi düşünüyorum ancak 90 ve üzeri puan yapsam dahi istanbulda kaloriferci, şoför, hizmetli olarak mı çalışacak küçümsemek olarak bakılmasın ama üniversite öğrencisi olup temizlik görevlisi mi olunacak 95 puanla
0 8 Şikayet Et
aysenevzat 09 Temmuz 2014 11:45
aynen bende sordum ama bilen yok
keşke şuraya 2 yıllık bitirip dgs'yle 3-4 sınıf okuyanlarla ilgili bilgiler de yazsaydınız. resmen azınlığız diye bizi yoktan sayıyorsunuz.
TheShark, 5 yıl önce
1 15 Şikayet Et
adem_8506 09 Temmuz 2014 10:46
ben lisans mezunuyum şimdi de aöf adalet 1. sınıftayım ön lisans olarak sınava girebilr miyim ... eger girebilrsem atamam olurda ve okul bitmemiş olursa ne gibi sorun olur ...
11 37 Şikayet Et
123