tmo.tmo. 09 Eylül 2016 16:33
editörün dediği doğru ben 2014 te iki diplomadan da tercih yaptım işte size delilini gönderecem... ben hem bilgisayar prog mezunuyum hemde makine mezunuyum bilgisayar prog. kodu 3249 makinenin kodu 3366 dır
5 2 Şikayet Et
arjinaral 23 Ekim 2014 11:02
ben 4 yıllık felsefe okuyorum aynı zamanda 2 yıllık işletme mezunuyum hem önlisans sınavına hemde lisans sınavına giremiyor muyum?
15 3 Şikayet Et
marmara24 08 Ağustos 2014 17:47
Bu sorunun yanıtını ben de çok aradım . Bulursanız bana da söyleyin lütfen
farklı alanlarda mezunların hakkı ne olacak örneğin lisans düzeyinde kimya bitirmiş daha önce elektrik teknikerliği mezunu biri lisans sınavına girdiyse önlisans teknikerliği hakkını kaybedecek mi?
daldal03, 5 yıl önce
0 11 Şikayet Et
daldal03 18 Temmuz 2014 01:03
farklı alanlarda mezunların hakkı ne olacak örneğin lisans düzeyinde kimya bitirmiş daha önce elektrik teknikerliği mezunu biri lisans sınavına girdiyse önlisans teknikerliği hakkını kaybedecek mi?
0 7 Şikayet Et
mklnc 17 Temmuz 2014 23:50
Arkadaşlar kardeşim Bilgisayar Programcılığından bu sene mezun oldu. Ama bir yandan da Katiplik sınavları için hazırlanıyor. Sınava başvuru yapacak da kafalar karışık biraz. Eğer Önlisanstan sınava girerse Ortaöğretimden tercih yapmasına veya katipliğe başvurmasına engel teşkil edecek bir durum oluşur mu ? Tavsiye ve görüşlerinizi alabilir miyim ? Yardımcı olursanız sevinirim.
0 0 Şikayet Et
panevi 17 Temmuz 2014 15:36
arkadaşlar lisans mezunuyum atanamıyorum bir önlisans okuyup atanabilirmiyim bilgisi olan varsa paylaşabilirmi
6 0 Şikayet Et
Zafer KAYA 16 Temmuz 2014 15:41
Düzeltiyorum. delioglann doğru söylüyor 2014 Lisans KPSS sınavına başvuru yapan 2014 ortaöğretim-önlisansa başvuramaz. Teşekkürler delioglann
lisanstan başvurdu diyor zafer bey ...lisanstan sınava giren kişi artık bi daha önlisans veya liseden sınava giremez sistem otomatik engelliyor...lisanstan sınava başvuru yapmasaydı o zaman girmesine bi engel yoktu...
delioglann, 5 yıl önce
0 0 Şikayet Et
delioglann 16 Temmuz 2014 15:02
lisanstan başvurdu diyor zafer bey ...lisanstan sınava giren kişi artık bi daha önlisans veya liseden sınava giremez sistem otomatik engelliyor...lisanstan sınava başvuru yapmasaydı o zaman girmesine bi engel yoktu...
Klavuzdaki açıklamaları göz önünü alırsak önlisanstan başvurmasına engel bir şey yok. Başvurabilir
Zafer KAYA, 5 yıl önce
0 1 Şikayet Et
Zafer KAYA 16 Temmuz 2014 14:33
Klavuzdaki açıklamaları göz önünü alırsak önlisanstan başvurmasına engel bir şey yok. Başvurabilir
Zafer bey Kardeşim haziranda önlisans mezunu oldu. Ayrıca lisans okuyor ve 4. sınıfa geçti. Lisans kpss ye başvurdu. Ösym'nin sisteminde Lisans 4. sınıfa geçtiği için "okuyor" gözüküyor. Kardeşim önlisanstan kpss ye başvuru yapabilir mi?
- EyALeT VaLiSi -, 5 yıl önce
0 0 Şikayet Et
- EyALeT VaLiSi - 16 Temmuz 2014 13:50
Zafer bey Kardeşim haziranda önlisans mezunu oldu. Ayrıca lisans okuyor ve 4. sınıfa geçti. Lisans kpss ye başvurdu. Ösym'nin sisteminde Lisans 4. sınıfa geçtiği için "okuyor" gözüküyor. Kardeşim önlisanstan kpss ye başvuru yapabilir mi?
5-14 Mayıs 2014 tarihinde 2014-KPSS Lisans başvuruları alınmış olduğundan, 14 Mayıs 2014 tarihi ve öncesinde bir lisans diploması almaya hak kazanan adaylar 2014-KPSS Ortaöğretim/Ön Lisans'a başvuramazlar.
Zafer KAYA, 5 yıl önce
0 3 Şikayet Et
123