erdem23oz 26 Ekim 2014 14:44
rotasyon eğer 8 yıl olmayacaksa hiç olmasın..yok 10 yıl olsun diyenlere arkadaş öğrencileri düşünen yok galiba... ara sınıfta öğretmene alışan öğrencinin ne suçu var...8 yıl en iyisi en azında öğretmen iki defa mezun veriyor... 12 yıl da çok hiç olmasın...anlaşılan bu işin de çılkı çıkacak
0 0 Şikayet Et
erdem23oz 26 Ekim 2014 14:39
rotasyon eğer 8 yıl olmayacaksa hiç olmasın..yok 10 yıl olsun diyenlere arkadaş öğrencileri düşünen yok galiba... ara sınıfta öğretmene alışan öğrencinin ne suçu var...8 yıl en iyisi en azında öğretmen iki defa mezun veriyor... 12 yıl da çok olur...anlaşılan bu işin de çılkı çıkacak
0 0 Şikayet Et
kargakey 10 Eylül 2014 18:18
Rotasyon yok hepsi uydurma. Zorla öğretmeni gönderirsen gittiği yerde ders anlatmaz. Psikolojisi bozuk anlatamaz. 30 yılın üstündekileri emekli et yeter. Bırak 10-12 yıl mış da hepsi uydurma. Milyonlarca insanın hayatını zehir edemezsiniz. 10 - 12- 15 yıl insanlar düzenini zorla borçla kuruyor. Sen bunu bir anda yık. İsyan çıkar. 10-12 yılda rotasyon olmaz hepsi yalan. Okullarda idareci kalmadı. Siyasi amaçlarla öğretmenleri yerinden edemezsin. Sap döner ...
1 0 Şikayet Et
atilla sönmez 03 Ağustos 2014 21:30
emeklisi gelip geçeli yıllar olan meslekte 30-35 yılını dolduran öğretmenler emekli edilse büyük bir rahatlama olur.merkezde çalışanlar zaten tecrübeliler onlarda emekli olmuyor.
0 2 Şikayet Et
yürüyendağ 23 Temmuz 2014 16:39
sayın bakanımızdan cumhurbaşkanlığı seçimlerinden önce öğrenim özrünü getirmesini bekliyoruz.
0 0 Şikayet Et
DoganKaplan 23 Temmuz 2014 13:30
Yok 100 yıl olsun...
0 1 Şikayet Et
hayali_zafer 23 Temmuz 2014 12:56
Öğretmen arkadaşlarımın tutumunu aklım almıyor. Öğretmene rotasyon bu problemin çözümü değildir, adaletli bir çözüm olarak görülmesi ise en büyük ahmaklıktır. Birileri öğretmenlerde büyük bir algı oyunu oynuyor ve medya dahil tüm aktörler bu oyuna düşüyor. Sorunun çözümü, ücret farkı uygulanmasındadır. Eğer öğretmen arkadaşım Şırnak/Cizre de çalışıyorsa kayda Muğla/Milas taki meslektaşına göre kayda değer bir ücret farkı almalıdır, Erzurum/Narman ile Çukurova/Adana daki arkadaşa aynı ücreti ödersen tabi ki Narman daki arkadaşım kaçacaktır oradan. MEB i yönetenler çözüme bu taraftan bakmalıdır.
0 2 Şikayet Et
mübadil_38 23 Temmuz 2014 10:24
Desenize Bu atamaları da önceki İlce milli eğitim müdür atamalarına yapan sendika yapacak. Müdür atamalarında nasıl ki sendika başkanları ilçe milli eğitim müdürü olarak atandı ise O sendikaya üye olmayan öğretmenlere rotasyon var demektir. Ben böyle anlıyorum. Acaba ben mi yanış biliyorum . Arkadaşlar ne dersiniz. Nedense aynı okulda 6 yılını doldurmuş Müdürlerin daha tayini bile çıkmadı neden acaba. O sendikadan oldukları için olmasın . Ne dersiniz. Sayın bakan bey
0 0 Şikayet Et
cenksavas 23 Temmuz 2014 08:32
ben göreve başlayacağımda doğu görevi için önce ağrı da 1 dönem sonrada 3 yıl karas sarıkamışta çalıştım.ama baştan batıy tercih edip sonrada af cıkan bir sürü öğretmen oldu önce onlar gitsin sidi ben 2.defa neden gideyim bu haksızlıktır..şimdi evi bırak kiraya ver,çocuğun okulunu değiştir,başka illere git.çocuğu bırakacak kimse yok kredi çekip ev aldım daha onların borcu bitmedi bir de sehir değiştir üstüne birde kira ekle zaten aldığımız maaş zar zor yetiyorinsanlar erken emekli oluyor diye emeklilik yaşını yükselt sonrada eskiler neden emekli olmuyorlar diye suçla.emekli olunca 1 milyar para verirsen kim emekli olur.herkesi huzursuz yaptınız mutlu olmayan öğretmen gittiği yerde faydalı mı olur sanıyorsunuzverimli çalışamaycaktır çünkü kafası rahat değil,psikolojisibozuluyor geleceğe dair hayatımızı planlamakta zorluk çekiyoruz bu politikalar yüzünden haytımızda bir karmaşıklık olusuyor ...
1 0 Şikayet Et
sabotajjj 23 Temmuz 2014 00:48
ankarada il içi liste açıklandı açık çok fazla yer değiştiremeyenleri kandıracak aklınca bakan bey.
1 1 Şikayet Et
1234567891011»