DiyarbakırLee 22 Ekim 2014 22:19
Sinem atanmanızın çok çokk zor olduğunu düşünüyorum. 2012 kpss sınavının son alımında 81 civarı kapattı.
mrb.ben önlisans bilgisayar programcısıyım.ön lisans puanım 76,89417..başarı sıram 51445..atanma şansım var mı sizce ?yardımcı olursanız seviinirim
Sinemdll, 5 yıl önce
0 0 Şikayet Et
halfur 21 Ekim 2014 23:35
aynen o arkadaşlar buraya bi ekran görüntüsü eklesinler nerde nasıl hatalar var görelim biz de destek olalım bi sorun varsa
0 0 Şikayet Et
DiyarbakırLee 21 Ekim 2014 22:30
Ösym optiği yayınlamış arkadaşlar.. Soru cevap sayılarımda eksik veya fazla var diye itiraz eden arkadaşlar incelediniz mi optiği varmı bi sorun acaba?
0 0 Şikayet Et
Sinemdll 20 Ekim 2014 20:35
mrb.ben önlisans bilgisayar programcısıyım.ön lisans puanım 76,89417..başarı sıram 51445..atanma şansım var mı sizce ?yardımcı olursanız seviinirim
Arkadaşlar bu yorumları 7 yıllık kpss tecrübelerime dayanarak yapıyorum. 6 yıl hazırlandım bu sınava, ne hissettiğinizi,ne çektiğinizi çok iyi anlıyorum, sadece kendi tecrübelerime dayanarak sizlere yardımcı olmak istiyorum. Kimseyi yanlış yönlendirmek,üzmek istemem. Atamalar başladığında bu konuda uzman insanlardan destek almanız sizin yararınıza olacaktır. Herkes için en hayırlısını olmasını dilerim.
DiyarbakırLee, 5 yıl önce
0 0 Şikayet Et
dogus41 20 Ekim 2014 18:30
Kpss önlisans dan toplamda 75 soru yapmama karşın açıklanan sonuca gore 67 soru yapmısım.cevaplarim eksik hesaplanmış ve yanlış sayısıda çok fazla.itirazı nasıl yapıcaz
1 0 Şikayet Et
altunefe 20 Ekim 2014 16:37
Elektronik Teknisyenligi - Puanım 80 İtiraz edecegim bende.
elektronik 74 :(
döndü keskinkaya, 5 yıl önce
1 0 Şikayet Et
döndü keskinkaya 20 Ekim 2014 16:04
elektronik 74 :(
0 1 Şikayet Et
ahmetyanar27 20 Ekim 2014 14:09
KPSSP93 82,79432 Başarı Sırası 11267 Aday Sayısı 776426
0 0 Şikayet Et
ahmetyanar27 20 Ekim 2014 14:08
KPSSP93 82,79432 Başarı Sırası 11267 gy:34 11 gk: 37 10 sınavda optik kağıdıma 95 tane işaretledim hatta sınav bitmeden öncede oturdum saydım. sonuç belgesinde 92 tane işaretlemiş görünüyor. ortada çok büyük bi adaletsizlik var. ben ilk önce bimere yazdım. bu hafta içide ÖSYM ye yazacağım ama şunuda çok iyi biliyorum itirazda etsek davada açsak kazanmamız imkansız bu ülkede.
Bu hakızlığa göz yummayalım arkadaşlar hep birlikte bişeyler yapalım benim gibi bi sürü madur kişiler var çok haklılarsa sınavı tekrarlasınlar bu işin içinde çok iş var ama yukarda Allah görüyor Allah'ın adaleti şaşmaz !
Muhammed1903, 5 yıl önce
0 0 Şikayet Et
Muhammed1903 20 Ekim 2014 12:50
Bu hakızlığa göz yummayalım arkadaşlar hep birlikte bişeyler yapalım benim gibi bi sürü madur kişiler var çok haklılarsa sınavı tekrarlasınlar bu işin içinde çok iş var ama yukarda Allah görüyor Allah'ın adaleti şaşmaz !
0 0 Şikayet Et
1234567891011»