oozing 23 Mart 2015 15:00
insan olmakla polis olmayı karıştırmayın. insanlar üniversite mezunu olunca iyi insan olmuyor. yada iyi polis. emniyet teşkilatına alınan 10 binlerce polis, inanın bana meslek yüksek okulundan mezun olanların yarısı kadar bile işe yaramıyor. teşkilata memur ve amir alınacaksa bu meslek yüksek okullarından yada lisans seviyesinde eğitim verecek okullardan olmalı. teşkilatın içinde binlerce üniversite mezunun pomemli var ve %97si boş ve hiç bir işe yaramaz insanlar. her biri ayrı telden çalıyor...
1 1 Şikayet Et
doganturan26 12 Kasım 2014 22:41
çok doğru bir karar.sadece lisans mezunlarından alınmaları çok iyi olmuş.birde yaş problemini çözerlerse güzel olacak gibi duruyor...
0 3 Şikayet Et
teknik.ögretmen 12 Kasım 2014 20:34
üniversite mezunları arasından ve kpss ile seçilmeleri çok güzel.
0 1 Şikayet Et
legalas 12 Kasım 2014 20:16
zaten kpss ile alınıyor ayrı yeten degişen bişey yok.yas sartı neden 35 yas olmadı.emeklilik yası 65 olmussa sınava girme yasıda 35 olmalı,hatta 40 olmalı..
0 3 Şikayet Et
esirkalp 12 Kasım 2014 18:27
kpss ile alınıyordu zatenn..
0 0 Şikayet Et
HARPUTLU1979 12 Kasım 2014 15:35
Polis jandarma birlestirilmeli yada jandarmanin baktigi bolgeler polise gecmeli asker ve polis bir arada olmaz iki baslilik olmaz hemen duzenleme yapilmali ve sivillesme tam olmali ki hizmet alinsin yoksa iki basli sistem ile bir yere varamazsiniz refor sart!!!derece kidem atama kiyafet tamami icislerine gececek !!!
2 1 Şikayet Et
melihcanatay 12 Kasım 2014 14:24
Bu kadar issiz üniversite mezunu varken mantikli bi karar olmus
2 2 Şikayet Et
erdaloba 12 Kasım 2014 13:00
Bolşevik zamanlarındaki gibi zampolit(rejim istihbaratçısı) teşkilatı kurun...sizden olanlara gizli ampul amblemli kimlik dağıtın, terfilerde atamalarda falan onu gösteren direk geçsin...
1 1 Şikayet Et
yenimuallim 12 Kasım 2014 12:33
Kısaca artık parti devleti haline geldik. Partili olmayan polis olamayacak. Hatta hiç bir resmi görev alamayacak.
0 2 Şikayet Et
sodem38 12 Kasım 2014 12:06
Liyakat = AKP mi?
1 4 Şikayet Et
12