hasan52100 23 Aralık 2014 22:52
bazı arkadaşlar onlara göre torpilli girenlere haklarını helal etmemişler.belediye seçimlerinde büyükşehir belediye başkanı ile beraber aylarca çalıştım sonuçta belediye başkanı 1 başına çıkıp kazanmıyor başkan yanında çalışanları unutmuyor ak partide aynısını yapıyor chpli belediyede aynı şekilde yapıyor bunu sistem aynı itfaiye eri olarak işe başladım taşeron olarak ben bu işi hak ettiğimi düşünüyorum ama itfaiye olurdu ama başka yer olurdu orası başkanın takdiri olaya birde bu yandan bakın arkadaşlar,en doğrusu tabki kpss puanı ile atanmak onada devletin çözüm bulması gerek
16 7 Şikayet Et
omermmc 07 Aralık 2014 00:07
Kesinlikle bu konuyla ilgilenilmeli 2 bin belediyeden bir tane bile mi itfaiye personel açığı olmaz bu alımda en az 500 tane itfaiyeci alınması gerekirdi.Artık bu bölümden torpilliler elini çekmeli biz bunun okulunu okuduk.Yeter artık yapılan haksızlık ve kul hakkıdır.Benim hakkım helal değildir .Torpille atananlar o kadrodan da aldıkları paradan da hayır görmesin ne değim başka
0 9 Şikayet Et
ViceroySpeciaL 28 Kasım 2014 03:06
Sen bu haberi okuyunca belediyelerin yasal olmadan yasallaştırarak aldığı itfaiyecileri eğitim mülakatıylamı aldığını anlıyorsun? Diyorumki, belediye bünyesindeki diğer birimlerden adam geçiriyorlar yada taşerona veriyorlar itfaiyecilik hizmetini vs.vs. Bu mu sana göre iyi olan. 2 sene itfaiyecilik meslek yüksek okulu okumuş eğitim almış diplomalı itfaiyeciler varken, sen belediyenin park bahçe kadrosundan itfaiyeciliğe geçirilen 2-3 ay sözde eğitime tabii tutulmuş itfaiyecinin mi senin yanan evine gelmesini istiyorsun? Tamam her diplomalı on numara diye bir şey yok ama madem devlet kendi üniversitelerinde yetiştiriyor bunları, neden alım yaparken itfaiyeci vasfı olmayanı alıyor bi düşün?
arKadaşlar işin garipliğine bakın danıştay İPTAL etti ama kendisi 5 KATI adam çağırıyor 1 kadro için oda yazıcı alacağı için adam itfaiye alacak bakacak tabi yükseklik korkusu varmı şişmammı kusurlumu unutmayınki o kişiler birgün bizim evlerimiz içinde gelebilir mahalli idareleri o yüzden suçluyamam
krtcmh, 5 yıl önce
0 1 Şikayet Et
krtcmh 26 Kasım 2014 20:34
arKadaşlar işin garipliğine bakın danıştay İPTAL etti ama kendisi 5 KATI adam çağırıyor 1 kadro için oda yazıcı alacağı için adam itfaiye alacak bakacak tabi yükseklik korkusu varmı şişmammı kusurlumu unutmayınki o kişiler birgün bizim evlerimiz içinde gelebilir mahalli idareleri o yüzden suçluyamam
0 2 Şikayet Et
edip korkmaz 26 Kasım 2014 13:51
makine mühendisliği öğrencisiyim her türlü belgeye sahibim bilgisayar ingilizce kalorifer ve daha sı ama ne hikmetse atanamıyorum kpss 85 yine de olmuyo ne yapalım torpil yok ne yazıkki ama allah herkesin nasibini verirmiş torpille bir yerlere gelen düşünsün bir yerden çıkacaktır
0 1 Şikayet Et
ViceroySpeciaL 24 Kasım 2014 15:31
aynen öyle. türkiye 'de il ve ilçe belediyeleri olmak üzere 1000 in üzerinde belediye var. belde belediyelerini saymıyorum bile. ben itfaiyecilik meslek yüksekokuluna başlamadan önceleri sürekli itfaiyeci alımları, binlerce başvuru kuyruklar vs haberleri görürdük. şimdi merkezi atamada adamlar alım bile açmıyor. 2014/2 yani bu atamada 1 tane bile itfaiyeci ihtiyacı yokmuş türkiye deki bütün belediyelerin. senelerdir hiç merkezi atamada alım açmayan belediyelerde var zaten. senede 30-40 tane göstermelik açıyorlardı bu sene hiç almadılar. e madem yasak var, nasıl karşılıyor bunlar bu ihtiyaçlarını? yeni büyükşehir olan o kadar şehir, nerden arttırdı kadrolarını? hak nerde? geçtiğimiz 3 sene içinde itfaiyecilik myo bölümlerini 7 den 13 e çıkarttılar. bölümlerin açılmasıyla doğru orantılı olarakta alımları git gide düşürdüler ve şimdi 0 alım. her mezunu alacaksın diye bir şey yok; ama madem ihtiyaç var ve madem alım yapıyorsunda neden devletin üniversitesinden diplomalı mezun itfaiyeciyi almak yerine taşeronuyla sözleşmelisiyle hak yiyorsun? neden belediye bünyesindeki diğer birimlerdeki fazlalıklar itfaiye kadrolarına geçiriliyorda bize kadro yok? itfaiye daire başkanlıkları belediye yönetiminden alınmalı !!! bunun başka bir çözümü yok.
0 1 Şikayet Et
resül ceylan 24 Kasım 2014 14:09
Kpss nin bile şaibeli olduğu bir devirde boş konuşuyoruz
1 1 Şikayet Et
çavraş 24 Kasım 2014 13:07
ne paraleli bırakın bu işleri .paralel diyerek kendi pis işlerini gizliyorlar yutmayın bunları artık. Akp den sağlam adamın olsun eğitime , liyakata gerek yok istediğin yerde en kral memursun. ha bu arada 100.000 torpilli belediye çaışanına kadro verdiler saygılar........
0 0 Şikayet Et
Sahinksk 24 Kasım 2014 11:06
partinin il veya ilçe başkanlarını şu veya bu şekilde tanı, ulaş...belediye başkanına versin emri...işin hazır. bu iş partilerin dolayısıyla hükümetin rezilliğidir. devletin getirildiği seviyedir. oy verenler düşünsün... asıl zabıta eğitimi alan, mahalli idareler eğitimi alan yerel yönetimler bölümü mezunlarıdır.
0 6 Şikayet Et
banban 24 Kasım 2014 10:58
Editör arkadaşlar veya işi bilen arkadaşlar bir sorum olacak. Belediye Başkanının istediği personeli taşeron firma aracılığı ile istediği maaşa çalıştırmasının önünde herhangi bir yasal engel var mı???
1 0 Şikayet Et
12345678910