talihsiz15 08 Aralık 2014 17:01
iyiki anayasa mahkemesi var kararları gerçekten hukuktan yana.adil düzen istiyorsak şeffaflık istiyorsak ösym nin soru ve cevapları saklaması adil değil.zaten alım yok birde bu tür uygulamalarla işi yokuşa sürüyor.artık birileri sesimizi duysun.torpilli alımların önüne geçilsin yeter diyoruz
0 2 Şikayet Et
triE 08 Aralık 2014 12:28
Ösym bana göre hala bir oluşumun etkisinde. Soru saklamakta neyin nesi. Sen sınavdan sonra soruları hemen açıklamaz isen kim ne yaptığını nereden bilecek? Aylar sonra kurşun kalemle işaretlediğim cevap kağıdını bana göstermekle iş bitiyor sanki. Geçen yıllarda kopya gerçeği ayyuka çıkınca ösym mevzuyu başka anlamış sınava girerken su şişelerinin jelatininde, cepteki bozuk parada, cüzdandaki kredi kartında bulmuştu çözümü fakat kopyanın asıl sınavdan önce soruların abiler veya yoldaşlar aracılığıyla dağıtıldığı gerçeğini kaçırdı. Nereden tutsanız elinizde kalıyor. En son Ales sınavına girdim sorular bu zamana kadar sorulmuş en ağır sorular. Sinav zor ise herkese zor kolaysa herkese kolay. Seçicilik noktasında değişen bir şey yok. Zor olduğunda insanlardaki psikoloji "ben dershaneye gitmeden bu işi yapamam" noktasına getiriyorlar. Hani dersaneler kapatılacaktı? milyarlarca liralık dersane soygunu son bulacaktı? Bu hareketler insanın aklına "paralelci" mi sorularını getiriyor.
0 1 Şikayet Et
depechmode 07 Aralık 2014 11:27
Anayasa Mahkemeside olmasa hukuksuzluğun bini bin para
0 4 Şikayet Et
Hasan Karasaban 06 Aralık 2014 17:24
2014 kpss ve ösys sorularini yayınlamadıktan sonra ne anlamı var bu değişikliğin? Olacakları söyliyeyim size; önümüzdeki birkaç ay, 1 2 ufak çaplı sınav soru&cevapları yayınlayacaklar, tartışmaya sebep olabilecek üniversiteye geçiş ve kpss sınavlarının zamanı geldiğinde o soruları yayınlamamanın da bir yolunu bulacaklar. Adım gibi eminim.
1 4 Şikayet Et
KENAN KENAN2010 06 Aralık 2014 13:38
Hani herşey şeffaftı. yalandı oldu bitti. Allah sorar birgün hesabını. Ben sormazsam Allah sorar.
0 1 Şikayet Et
DHeMLy-CHaY 06 Aralık 2014 11:14
Dün itibariyle yapılan tüm ösym sınavlarının sorularının açıklanmasına karar verilmiş, yani yürütmeyi durdurma geçmişi kapsamıyor. onlar hep gizli kalacak. Memleket öyle bir hale geldi ki en popüler kelime artık ''dayatma'' oldu. Anayasa mahkemesine de dur derler bir gün.
0 3 Şikayet Et
darly 06 Aralık 2014 09:26
iptal etse ne olacak şuan için, resmi gazetede yayınlandıktan sonra her türlü gizleyecek adamlar çok da bi numarası yok yani işin sadece 3-5 sınav daha yayınlanır geçmişteki. resmi gazetede yayınlandıktan sonraki hiçbir sınav yayınlanmayacak... "İptal kararı, bugün itibariyle yürürlüğe girdi. Anayasa Mahkemesi iptal sırasında, idareye herhangi bir düzenleme için süre tanımadığı gibi, kararın Resmi Gazetede yayımına değin, düzenlemenin yürürlüğünü de durdurdu." bu benim anladığım farklı bir anlamı varsa açıklayın lütfen...
0 0 Şikayet Et
taekwondocu 06 Aralık 2014 09:12
Yapılan Kpss sınavlarının soru ve cevaplarını açıklayacaklar mı şimdi :) o zaman mücadele vermiştik açıklansın herkes ne yaptığını görsün diye ama bişey çıkmamıştı.
0 2 Şikayet Et
muhendis1986 06 Aralık 2014 09:03
ösym 6 ay sonra ekpss branş sıralamalarını zorlada olsa yayınladı neden ösym bu kadar geç işliyor 3 ay önce dilekçe attık hala ceap yok ösym baştan yapılanmalı..
0 0 Şikayet Et