fener66 20 Ocak 2015 15:42
mesleki ve teknik eğitimle ilgili bir karar yok galiba...
0 1 Şikayet Et
kyhn 09 Aralık 2014 10:22
benim de sınav puanım 81. 5 yıldır müdür yardımcısıyım. iki defa müdürlük mülakatına girdi. 1. mülakat 57, 2. mülakat 48. el vicdan, el insaf.
müdür yardımcılığı için neden sınav olsun ki müdür seçsin iş bitsin zaten yandaşlar seçilecek. Bir de sınavla insanları yormayın. Önce sadece sınav vardı. Müdürlükte sınavı kaldırdın yandaşları doldurdun, şimdi tekrar sınavı getirdin. Benim yazılı sınavım 87 idi elendim mülakatta hemde 7 yıldır idareciyim hiç idarecilik yapmayan hiç sınava girmeyen kişiler şimdi takır takır atanıyor; öyleyse atamaları hemen durdurun. Şimdi tekrar sınav geldi her yer doldu kimi nereye atayacaksınız. Bizi ezip geçtiniz. Mh uygulanmıyor allah sabır versin bize. hakkımızı asla helal etmiyoruz
asya578, 5 yıl önce
0 0 Şikayet Et
insanlıkçı 09 Aralık 2014 09:17
bu osmanlıcaya takılıp kalanlar, osmanlıcayı çok sevenler, dayatmayla osmanlıca öğretmeye kalkanlar lütfen güzel türkçemizi konuşmasınlar güzel türkçemizi dinlemesinler, mantığın gereği budur...
1 2 Şikayet Et
mezopot_21 08 Aralık 2014 22:48
yazıklar olsun bizde bu sendikanın üyesiyiz sözde ama bizimle ilgili hiçbirsey söylenmemiş ve dile getirilmemiş.biz öğretmenlik mezunu memurlarız kpss den yüksek puan alarak memur olduk ama mesleğimiz olan öğretmenliğe geçemiyoruz hakkımızı elimizden aldılar ve bunu bütün sendikalar biliyor ama hiç kimse dile getirmiyor.ben hakkımı helal etmiyorum ömer dinçere....ve yarından itibarende sendikadan istifa ediyorum.sendikanın işi gücü boş işler....boşuna üyeyiz.....
0 1 Şikayet Et
ulubatlı 17 08 Aralık 2014 19:52
bakanlık ne yapmaya çalışıyor..??1--önceöğretmen katsayısını 3600 e yükseltin.2--öğretmenin özlük haklarını tazminatlar--ekders ücretleri,,bölge tazminatları,,,maaş ikramiye,,tatil parası,,,nöbet ücreti---konut parası,,,kira yardımı,,,vb...yoksa kalite filan olmaz,olmuyor....kafası başka yerde olan nasıl eğitim-öğretim yapar...milletvekilleri kadar maaş --fazlası sizin olsun....
0 0 Şikayet Et
ysnesn 08 Aralık 2014 19:11
din dersi 2 saate çıkmış kıyamet kopmuş. yok ortaokula giden çocuklar sigara içiyormuş da din dersi bunları kurtaracakmış :)) yahu eğtimden bi haber yorum yapıyorsunuz. din kültürü dersinin içeriği ne olacak? hiç düşündünüz mü? ortaokul ve liselerde 2 değil 12 saat yapsanız da öğrenci için bir şey değişmeyecek. din kültürü, ahlak bilgisi v.s. bunlar dersle öğretilmez. güzel ahlak önce ailede başlar, sonra okulda devam eder. sen ailede ahlak kavramını vermediğin, doğruyu yanlışı öğretmediğin çocuğa, okulda 40 saat din dersi ver boş. ben imam hatip lisesinde çalışıyorum; sigara içen yine içiyor, küfür eden yine küfrediyor (haftada 6 saat kuran-ı kerim 4 saat arapça, 2 şer saat fıkıh hadis kelam v.s dersler var). buraya yorum yazanlar siz kaç saat din dersi gördünüz sorarım size? siz dinsiz mi yetiştiniz? kendinizden pay biçin biraz. ondan sonra bu gençleri nasıl kazanırız diye düşünün.
1 4 Şikayet Et
buraközeleğitim 08 Aralık 2014 17:25
Vay arkadaş ya o kadar insan bu kararları nasıl aldınız ya allah aşkına. Kim yapacak kim deneyetleyecek
0 1 Şikayet Et
poyrazdan.selam 08 Aralık 2014 16:15
genel idarede çalışan şef memur hizmetli personel için ne gibi bir çalışmanız oldu genel idarede çalışanlar her geçen gün ötekileştiriyorlar bakanlık tarafından.
0 0 Şikayet Et
semy007 08 Aralık 2014 13:59
yüksek lisans ve doktora yapan öğretmene verecekleri söylenen hizmet puanları da iptal edildi mi? bilgisi olan var mı?
0 0 Şikayet Et
sgsgoren 08 Aralık 2014 12:27
Par.çaya değil, bütüne bak: Bu topyekün bir zihniyet meselesi... Üniversitedeki öğrenci ve hocalar da bu toplumun bir mensubu...
bizde uzaya uydu gönderiyorduk fakat bilim yuvası olması gereken unv de uydu gönderilmesi sabote edilmeye çalışıldı bunlarıda anlatmalısınız?
metehan-08, 5 yıl önce
0 0 Şikayet Et
123456