Bir dost Fatio 21 Mayıs 2015 19:26
Değerli arkadaşlar, yazılarınızı hassasiyetle okudum ve bu konunun ağır derecede mağduru nasıl oldum nasıl oldum :(kendi gençliğime üzüldüm oralarda harap bitap olmak çıplak olmak tutsak düşmek hayatımın en büyük acıları kendi isteğimle değil takıştığım a.p'li akrabalarım a.p'li olmayan abilerim ve ailem bir memur olarak çalışan il sağlık'daki akraba memur başrollerde hem de 1 değil 2 değil 3 değil 4 defa şu anda şizofren oldum bununla ilgili dava da açtım ve bi takım sorgulamalar oldu sanırım. Yaptığımsa 3 erkek büyüdüğümüzden 2si evlendi evde ufak tefek hır gür Ben üniversite mezunuyum ..annem babam ilkokul abilerimse lise, bütün yetkiyi, vesayeti, imzayı onlara veriyorlar adeta linç edildim çokkkk kötü . .Şu anda bilgisayarımın başındayım oldukça sağlıklıyım ve eskiyi unutuyorum. Ailemdekilerin hiçbirinin de üzülmelerini istemiyorum kıyamıyorum ..bazı ufak tefek önceden psikolojik sorunlar takıntılar gibi vardı ise de bunu kullanarak yaa iştee.... gıcıksa çekememezlik. .varsa .. alay da ediyolardı. . / Ben de bir ara 2002'de bir turizm firmasında memurluk görevinde bulundum /.İnsanların despotluğu eğitimsizliği ve cahilliiği .. Aman deyim yaşa falan bakmıyorlar ve suç işliyorlar oralarda bu vesileyle en azından mezun ya da akli yerinde olan kişilerce yasa ve benzeri hükümlerce çalışmalar ve önergeler sunmalıyız ve şu anda hala açık kapıyım anneye ya da babaya bi fiske dokun cahil abiler hemen devrede hop gene ordayım .. hastalık teşhisi olduğu için ve ilk gidişimde evden alıyorlardı ve bayan doktor beni muayene ederken bi şeyi yok herhangi bi şeyi yok ibarelerini kullandıktan sonra abimin hareretli konuşmaları ve doktora bastırmaları neticesinde de boyladım ve sağlığımdan oldum Bir de askerde yasaklı bölgeye girdiğimden dolayı ve belki de yırtsın diye psikotik bozukluk raporunu kullandılar Yazıları okuyunca içimi buraya dökmek istedim kim bu konuda olumlu bir çalışma yaparsa kendsine bravo . .Bir de son olarak şunu söyleyim böyle bir şey olmasındaysa o dönem için fiziksel şiddete uğramayı tercih ederdim saygıyla iyi günler Kimse kimseyi hastaneye yatırmasın
0 1 Şikayet Et
Kral Çıplak korkmaz 23 Aralık 2014 20:02
Bu tür olayları 12 Eylül döneminde de görmüştük.Bence sorun şu:İdareciler zavallı öğretmene takmışlar,onunla uğraşıyorlar.Dürüst,iyi niyetli,liyakat sahibi yöneticiler asla böyle bir durum yaratmazlar,sorunu bir şekilde çözerler. Bana kalsa önce müdürü sonra muhakkiki doğru Bakırköy'e gönderir,orada adamlığı öğrenmelerini sağlardım!
1 5 Şikayet Et
""M-_E-_R-_T-__" 23 Aralık 2014 18:05
Gerçekten akıl sağlığı yerinde olmayan kamu görevlileri mevcut ve bunların tespiti konusunda mevzuat yayınlamalıdır eğer iddia doğru ise Allah öğretmenin öğrencilerine ve velilere sabır versin
0 1 Şikayet Et
poyrazdan.selam 23 Aralık 2014 15:41
mübarek amir doktor olmuş vay yavrum vay ne günlere kaldık
0 5 Şikayet Et
mertinsan321 23 Aralık 2014 13:29
Arkadaşar birtek hakım kararı mahkeme kararı ile sevk olur başka birinin sevk etmesi doğru olmaz hasta hakları diye birşey var kimse zorla hastaneye yatırılamaz günümüzde böyle olaylarla sıkca karşılanmaktadır gücü yeten yettiğini böye yere sevk edebilmekte ruh hastaneleri de artık bir ceza yerine konmuştur tıpki hapis gibi hükümetin bu konuda acil önlem alması gerekir çünkü haksız yere yatırılmalar olmaktadır
0 3 Şikayet Et
insanlıkçı 23 Aralık 2014 10:19
evrensel insan hakları savunucuları olarak, öğretmen arkadaşımıza yapılan bu kanundışı, insanlıkdışı muameleyi şiddetle kınıyoruz.
3 5 Şikayet Et
memleketin sesi 22 Aralık 2014 13:04
1.Memurlar Net: Olguyu ve Mevzuatı Açıklamış. 2."kurucu unsur" yorumu ile ,yetkinin Cumhuriyet savcılarımız ve hakimlerimizde olduğunu belirtmiş. 3.Uygulamda: Ciddi sorunlarla karşılaşılıyor.Gerçekten akıl ve ruh sağlığı bozulmuş kamu görevlileri oluyor/olabiliyor. 4.DPB ivedi olarak bir yönetmelik md. hazırlayıp,kamu görevlilerinden,5 yılda bir ,görevini yapabilir şerhli psikayatrik sağlık raporu istemini zorunlu kılmalıdır. 5.akıl ve ruh sağlığı sorunlu kamu görevlileri için hükümetimiz çözüm üretmelidir.mağdur edilmeden - rapor -resen engelli haklarıyla emekliye sevkedilmelidirler. 6. kurumlar,personel için asıl dosyaları yanında ,krum içi dosyayı da esaslı şekilde tutmalı,bu dosya kamu görevlisinin gittiği kuruma ayrıca posta ile gönderilmelidir.bu konuda dpb çalışma yapmalıdır. sonuç:türkiye iyi yönetilmiyor. yönetilemiyor.
0 3 Şikayet Et
kurucu unsur 22 Aralık 2014 11:55
Bir hukukçu olarak söyleyebilirim ki; Kişiyi hürriyetinden kısıtlayacak şekilde kolluk marifetiyle kişiyi hastaneye sevketmek münhasıran hakim ve savcıya ait bir yetkidir.Bu yetkiyi kullanan hakim savcı da keyfi hareket edemez yasada prosedürün ne şekilde işletileceği bellidir.Dolaysıyla emri veren İlçe Milli Eğitim Müdürü ve bu emri uygulayan okul müdürünün Ceza Hukuku bakımından sorumluluğu doğabilir..
0 6 Şikayet Et
insanlıkçı 22 Aralık 2014 11:52
bir kez daha görüldüki 657 s.k. değiştirilmeli ve amirin disiplin cazası, soruşturma yapma vb. yetkisi kaldırılıp, bu yetki doğrudan bağımsız mahkemelere verilmelidir. eğer amir, sorumlu olduğu personelin suç işlediğini iddia ediyorsa bu iddiasını mahkemeye bildirmeli ve bağımsız mahkemeler savunma almalıdır. yoksa kendini hakim, savcı yerine koyan ve hukukun h sini bilmeyen, amirliği firavunlaşmak sananlar bu gibi polis zoruyla akıl hastanesine sevk yaptırmaya girişir ve karşıdakinin kişilik haklarına saldırarak gerçekte kendisinin suç işlediğinin farkında bile değildir.
0 5 Şikayet Et
zeytin72 22 Aralık 2014 11:02
'Muhakkik' karar verdiyse olur diyenler var. Muhakkik kimdir? Bu örnek her muhakkiki bağlamasa da, bir gerçek örnek vereyim; Soruşturma açan İdare, soruşturma izni veren makamın kalemine Muhakkik ismini de önerir, haliyle idarenin istediği rapor ATANAN! muhakkik tarafından yazılır, somut delillere dahi bakmadan ceza garip memura yapışır. Tabi memur işin peşini bırakmaz, üst disiplin kuruluna giden dosya kafadan sakat olduğu için iptal edilir...
1 1 Şikayet Et
123