mezbakemaal 30 Mart 2015 12:52
Hocam sonuna kadar katılıyorum sana her zaman fedakar olmalıyız :P
Bir öğretmen olarak ödenmesinde zaten girmediği günün parasını almış adı üstünde girmeyipte aldığı paranın bedelini ödeyecek telafi dersinde . Öğretmen biraz fedakar olmalı her zaman para hesabıyla iş yapmamalıyız
bluetsman, 6 yıl önce
2 2 Şikayet Et
bluetsman 29 Mart 2015 16:30
Bir öğretmen olarak ödenmesinde zaten girmediği günün parasını almış adı üstünde girmeyipte aldığı paranın bedelini ödeyecek telafi dersinde . Öğretmen biraz fedakar olmalı her zaman para hesabıyla iş yapmamalıyız
6 4 Şikayet Et
mezbakemaal 27 Mart 2015 22:38
Bakkal hesabıyla uni .btrmeseydın de öğretmenlği kznsydın
nasıl bitmez öğretmen para isteme haberleri,bravo memurlar nete nerdeyse ,kapıyı aaçma parası!sandelye oturma parası ,evden çıkma parası isteyecekler bu öğretmenler sizde arkalarına takılıp gidiyorsunuz,bu kadar rahatlıkta ve bol yan geliri olan bu meslekle daha ne istersiniz ,öbür memurlar sayılmazlar!!önemsiz onlar
konyasporlu, 6 yıl önce
10 9 Şikayet Et
orhnbey 27 Mart 2015 16:24
kar tatilinde yattıklarına saysınlar demiş olabilir meb..(yok bizim okulun haberi bile yok telafi eğitimi açmadı.zaten okul birincimiz de 300 almış !!.telafiye gerek yok yani)
13 5 Şikayet Et
mezbakemaal 27 Mart 2015 13:05
Bakkal hesabıyla oturdukları yerden açık öğretimi bitiren ümi mezunlarını(?) öğretmenlerle kıyaslamam bile. Bu arkadaşlar öğretmenliği kazansalardı koşmaca giderlerdi.
4 14 Şikayet Et
formasyon88 27 Mart 2015 13:04
biz neden işsiz geziyoruz diye sormuyorlar da işleri güçleri öğretmenler !! bıktık bu öğretmen düşmanlarından !!
Bazıları takmışlar kafayı öğretmenlere. Bu sebeple memurlar nete bile sitem ediyorlar öğretmen haberlerini sık sık yayınladıklarından. Acaba devlet memurlarının büyük çoğunluğunu öğretmenlerin oluşturduğunun bilincindeler mi bunlar? Hal böyle olunca tabiki öğretmenleri ilgilendiren haberler de daha sık yayınlanır.
Glydn, 6 yıl önce
1 15 Şikayet Et
formasyon88 27 Mart 2015 12:45
nerde bi öğretmenle ilgili haber hemen altında boş boş konuşan iibf liler ! öğretmenleri kıskanmayı bırakında kendi işinize bakın
nasıl bitmez öğretmen para isteme haberleri,bravo memurlar nete nerdeyse ,kapıyı aaçma parası!sandelye oturma parası ,evden çıkma parası isteyecekler bu öğretmenler sizde arkalarına takılıp gidiyorsunuz,bu kadar rahatlıkta ve bol yan geliri olan bu meslekle daha ne istersiniz ,öbür memurlar sayılmazlar!!önemsiz onlar
konyasporlu, 6 yıl önce
1 13 Şikayet Et
kpss2020 27 Mart 2015 10:51
dilsiz şeytan nedir bilirmisiniz.
0 0 Şikayet Et
Glydn 27 Mart 2015 10:23
Bazıları takmışlar kafayı öğretmenlere. Bu sebeple memurlar nete bile sitem ediyorlar öğretmen haberlerini sık sık yayınladıklarından. Acaba devlet memurlarının büyük çoğunluğunu öğretmenlerin oluşturduğunun bilincindeler mi bunlar? Hal böyle olunca tabiki öğretmenleri ilgilendiren haberler de daha sık yayınlanır.
3 18 Şikayet Et
konyasporlu 27 Mart 2015 10:15
nasıl bitmez öğretmen para isteme haberleri,bravo memurlar nete nerdeyse ,kapıyı aaçma parası!sandelye oturma parası ,evden çıkma parası isteyecekler bu öğretmenler sizde arkalarına takılıp gidiyorsunuz,bu kadar rahatlıkta ve bol yan geliri olan bu meslekle daha ne istersiniz ,öbür memurlar sayılmazlar!!önemsiz onlar
31 2 Şikayet Et
12