tahsis 08 Haziran 2015 11:21
SGK da şefin hiç bir değeri yok,hizmetli kadrosu ile bir tutuluyor.Hizmetliyi şef ilan eden rapor bile tutuyor.Şef kadrosu sınavla kazanılmış bir kadro olduğundan maaş ve özlük haklarının iyileşmesi gerekiyor.Şeflerin kanunda yazılan işleri yapması gerekir.Şeflerin veri hazırlama diğer alt grup gibi çalıştıran idareye Devlet Personel Başkanlığı uyarması gerektiğini düşünüyorum.Özel Hizmet tazminatı verilmesi gerekir.
0 13 Şikayet Et
arif nihat 08 Nisan 2015 07:36
Kamuda özel hizmet tazminat oranlarında 666 sayılı KHK dan sonra adaletsizlik sadece şeflerde değil müdür vhki şoför gibi tüm ünvanlarda var bunu ilk dile getiren TÜRK Büro sen ben sitelerinde maliye bakanlığına yazılan yazılarını gördüm hatta imza kampanyası da yaptılar hakkımızı arayayan başta memeular net olmak üzere herkese teşekkür ederim
2 15 Şikayet Et
racion 07 Nisan 2015 15:20
Sayın Memurlar.net yöneticileri bizim sesimiz olduğunuz için teşekkür ederiz. ÖHT kaynaklı sorunun bir an önce çözülmesi en büyük dileğimiz. Müdür ile şef arasındaki 1000 TL civarındaki farkın daha makul bir seviyeye indirilmesi gerekmektedir.Yayınlarınızda ve çalışmalarınızda başarılar dilerim.
0 31 Şikayet Et
kkemal58 07 Nisan 2015 11:05
Milletvekili emeklilerine 750 lira zam yapmışlar, kendilerinden zaman bulsalar şeflere yapılan haksızlığı da görürler ama maalesef. Yıllardır şefleri görmezden geliyorlar. Ben inanmıyorum bu adaletsizliği düzelteceklerine. Sendikalara felan da güvenmiyorum -ki istifa ettim zaten- Bu böyle gelmiş böyle de gider
0 28 Şikayet Et
d_k_genc 07 Nisan 2015 00:27
bende sefim ama gel gör ki hizmetliye kadar hepsi benden fazla aliyo, kesinlikle adalet saglanmasi lazim..
0 29 Şikayet Et
yaşar evgin 06 Nisan 2015 21:52
kurumlarda şefler amir sıfatında olup müdürün görevde bulunmadığı zamanlar müdüre vekillik eder aynı zamanda memur eksiğinde de memur gibi iş yapar hem amir hem memur olarak ağır iş yükünü taşımaktadır. bu nedenle ücret adaleti gerekmektedir. ilgililere duyrulur.....
0 63 Şikayet Et
pacey26 06 Nisan 2015 15:38
yani şu şeflere yapılan haksızlığın onda biri öğretmenlere yapılsaydı memurlar.net yeri göğü inletirdi. Şeflere yapılan haksızlığın boyutu korkunç ve bunu gören yok. Bu haksızlığı giderecek bir mahkeme süreci yok mu hiç ? Anayasa mahkemesine mi başvurulmalı yoksa idare mahkemesine mi ? Akıl alır gibi değil.
0 42 Şikayet Et
durmaz18 06 Nisan 2015 15:04
Kamu Şeflerinin mağduriyetlerinin giderilmesi hususunda bahse konuyu gündeme taşıyan sevgili memurlar net yetkililerini tebrik eder. Tüm şeflerimizin kendi haklarını arayabilmeleri için KAMUŞEF Derneğine üye olarak katkı vermelereni umut ediyorum.
0 23 Şikayet Et
kmsbf 06 Nisan 2015 14:51
sgk şeflerinin özel hizmet tazminatı yüzde 50. yüzde 60 bile uygulanmıyor. 60 almak için 4. dereceye atanmak gerekli. eşit işe eşit ücret öyle güzel bir uygulama ki, bir odadaki 5 kişiye sorun her biri farklı bir ücret alıyor. ama en güzeli de oradaki şef en düşük ücreti alıyor. çalışma barışı mümkün mü bu şartlarda?
0 24 Şikayet Et
VELİT DEMİR 06 Nisan 2015 14:39
Merhaba Genel İdari hizmetler sınıfında olanlar diğer hizmet sınıflarında olduğu gibi ek gösterge 8 nci derecenden itibaren verilmesi iyi olur
1 5 Şikayet Et
123