4B diş teknisyeni 13 Temmuz 2017 19:55
Arkadaslar saglikta es durumj tayinin bi zamani oluyor mu nereye nasil basvuru yapiyoruz bilgi verir misiniz. eş sskli
0 0 Şikayet Et
4B diş teknisyeni 13 Temmuz 2017 19:52
Arkadaslar saglikta,es durumu tayinlerinde nasil basvuru yapiyoruz ve bir zamani oluyor mu bilgilendirirseniz sevinirim.eş skklı
0 0 Şikayet Et
psy85 31 Ocak 2017 14:59
Eş durumundan yararlansanız dahi 90 km'ye kadar uzak ilçeye tayininiz çıkabilir.
Merhaba arkadaşlar doğuda ilçede görevli polis memuruyum, eşim 112 çalışanı ve eş durumundan yanıma geldi.Başlamasını yaparken il sağlık müdürü yardımcısı bize ben eşini sana uzaklığı 60 km ye kadar olan yerlerde görevlendirebilirim gibisinden konuştu.Polis asker hakim savcı kaymakam vali eşlerinde eşlerden biri bu saydıklarımda görevli olana tabii oluyor yapılan protokoller gereği.112 istasyonlarında sürekli açık olduğu için zaman zaman geçici görevlendirmeler yapıyorlar eşimi bulunduğu yerden alıp başka bir ilçeye gönderebilirler mi? Konu hakkında tam ve net bilgisi olan arkadaşlarım dönüş yapabilir mi.Benim bildiğim yapamaz ama bilmediğim bir şeyler varsa açıklayabilecek arkadaştan yardım istiyorım.Herkese hayırlı geceler çalışan tüm kamu görevlilerine Allah kolaylık versin
FatihK331, 3 yıl önce
0 0 Şikayet Et
FatihK331 15 Aralık 2016 21:32
Merhaba arkadaşlar doğuda ilçede görevli polis memuruyum, eşim 112 çalışanı ve eş durumundan yanıma geldi.Başlamasını yaparken il sağlık müdürü yardımcısı bize ben eşini sana uzaklığı 60 km ye kadar olan yerlerde görevlendirebilirim gibisinden konuştu.Polis asker hakim savcı kaymakam vali eşlerinde eşlerden biri bu saydıklarımda görevli olana tabii oluyor yapılan protokoller gereği.112 istasyonlarında sürekli açık olduğu için zaman zaman geçici görevlendirmeler yapıyorlar eşimi bulunduğu yerden alıp başka bir ilçeye gönderebilirler mi? Konu hakkında tam ve net bilgisi olan arkadaşlarım dönüş yapabilir mi.Benim bildiğim yapamaz ama bilmediğim bir şeyler varsa açıklayabilecek arkadaştan yardım istiyorım.Herkese hayırlı geceler çalışan tüm kamu görevlilerine Allah kolaylık versin
0 0 Şikayet Et
Gamze.aybek 16 Ekim 2016 23:52
Merhaba ben yeni atandım hemşireyim eşimde b kasımda bir senesi dolacak sağlık bakanlığında sözleşmeli hemşire konyada gmrev yapıyo benim görev yerim yozgat eş durumundan tayinimiz nasıl olacak ben eşimin yanına konyaya gitmek istiyorum mümkün mü
15 69 Şikayet Et
lisans06 07 Ağustos 2016 19:02
Merhaba benim esim erzurumda hemsire olarak calismakta bir yildir bende yozgata atandim daha calismaya baslamadm es durumundan onu yozgata cekebilirmiyim yardimci olursanz sevinirm
10 76 Şikayet Et
Umit Terzioglu 26 Haziran 2016 23:37
Ben diyarbakirda askeri personel olarak calisiyorum. Ve 1 senedir burdayim.esimde de eskisehirde asistan doktor olarak calisiyor. Tayin politakamiz nasil olur bizim ?
6 37 Şikayet Et
mk02mk 08 Haziran 2016 23:31
3 yıldır lisans sağlık memuruyum bakırköyde eşim de lisans hemşire malatyaya yeni atandı .benim hizmet puanım daha fazla eş durumu istesek kim kimin yanına gider.not malatya tercihimiz :) bilgisi olan varsa paylasırsa sevinirim şimdiden tskler
18 84 Şikayet Et
mgdrhmsre 23 Mayıs 2016 22:13
iyi akşamlar bende aynı şekilde eş durumu istedim ve faaliyet belgesi istediler benden siz yapabildiniz mi tayininizi
Arkadaşlar ben kamu hastaneleri birliginde bakır köyde calışıyoru. eşim sivasta garanti cagrı merkezinde . ben eş durumundan tayin istedim . eşimin sigorta pirimleri istanbuldan yatırılıyor diye tayinim yapılmıyor bu konuda bilgisi olan yasal bir durum varsa paylaşa bilirlermi.
sami61, 4 yıl önce
4 20 Şikayet Et
mgdrhmsre 23 Mayıs 2016 22:09
aysegülbeyazpınar hanım şuan bende eş durumu istediğim için yazınızı gördüm. tayininiz oldu mu herhangi bir sorun çıktı mı
herkese merhaba ben sağlık bakanlığında hemşireyim, eşim başka bir ilde özel sektörde 450 gündür çalışmakta eş durumundan tayin istedik bu konuda emsali olan bir durum var mıdır aranızda tayin işleminde bir aksaklık olur mu bilgi verirseniz çok sevinirim stresli bir dönem olduğu için en ufak bilgi bile benim için çok önemli hayırlı günler....
aysegulbeyazpinarr, 4 yıl önce
32 17 Şikayet Et
1234