kazanma 08 Haziran 2015 21:22
Sineyi milete gidin
1 0 Şikayet Et
(soykan) 08 Haziran 2015 19:58
Evet ne çalınması gerekiyorsa çaldı
Ak Parti kimseyi kullanmadı. Yapılması gerekenleri yaptı. Senin Ak Parti dediğin parti dünyanın en iyi ve çalışkan partisidir. Tüm olumsuzluklara rağmen...
cenkay_, 5 yıl önce
17 13 Şikayet Et
Türkçeci0505 08 Haziran 2015 17:55
Bence bu sonuç AK Parti içın hayırlı olacak. Ülkede büyük bir belirsizlik hakim.olacak önümüzdeki günlerde, koalisyon çok zor, olsa bile her an catirdamaya musait olacak. Ve bu sürecte herkes tek partili Ak Partili iktidarinin aslinda ulkemizin istikrari ve gelecegi icin ne kadar onemli oldugunu kavrayacak. Yüzde 50'yi bile asabilecegini dusunuyorum Ak Partinin. Ister sevin ister sevmeyin Ak Partinin hukumet kurmadaki ve yonetmedeki tecrubesi diger partilerde yok. Anında cuvallayacaklaedir.
31 33 Şikayet Et
Dogukanlslk 08 Haziran 2015 17:26
hadi yapsınlarda bu milletin burnu bi yere sürtsün inşaAllah
Değerli kardeşlerim dostlarım öncelikle seçim sonucu herkese hayırlı uğurlu olsun..Bize göre CHP ve MHP Hükümet kurmalı HDP'de dışarıdan destek vermelidir. Böylece hem Türkiye hükümetsiz kalmıyacak hem de Kürt Sorunu ve PKK tamamen tarihe karışacaktır..chp-mhp-hdp birlikte veya birinin dışardan desteklediği koalisyon seçeneği Türkiyenin normalleşmesi ve toplumsal barışı için çok önemli
Evli Erkek, 5 yıl önce
10 15 Şikayet Et
bizimkahve 08 Haziran 2015 16:06
yenilen pehlivan güreşe doymaz.
Zaten öyle görünüyor. Erken seçime bahçeli de taraftar onun için koalisyonda yokum diyor.
Glydn, 5 yıl önce
1 1 Şikayet Et
Evli Erkek 08 Haziran 2015 13:51
Değerli kardeşlerim dostlarım öncelikle seçim sonucu herkese hayırlı uğurlu olsun..Bize göre CHP ve MHP Hükümet kurmalı HDP'de dışarıdan destek vermelidir. Böylece hem Türkiye hükümetsiz kalmıyacak hem de Kürt Sorunu ve PKK tamamen tarihe karışacaktır..chp-mhp-hdp birlikte veya birinin dışardan desteklediği koalisyon seçeneği Türkiyenin normalleşmesi ve toplumsal barışı için çok önemli
47 48 Şikayet Et
karasta 08 Haziran 2015 13:40
bazıları koalisyonun ülkeyi felakete götüreceğini zannediyor acaba öylemi olacak
16 5 Şikayet Et
cenkay_ 08 Haziran 2015 13:37
Ak Parti kimseyi kullanmadı. Yapılması gerekenleri yaptı. Senin Ak Parti dediğin parti dünyanın en iyi ve çalışkan partisidir. Tüm olumsuzluklara rağmen...
Akp yıllardır Kürt sorunu Kürt sorunu diyerek bu halkı kullanmadı mı? 1 zerre mesafe yol alındı mı? Ben Kürt'le sorunum yoktu, beni ona onu bana düşman etti resmen! Suni sorunlarla oy topladır, Fakat Kürt Halkını ve Hdp'yi tebrik ediyorum, kumar oynadılar ve tek kazanan onlar oldu. Bizden daha bilinçliler kimse daha fazla konuşmasın.
(soykan), 5 yıl önce
20 16 Şikayet Et
ahmetmlt 08 Haziran 2015 13:33
*ps_teacher* yorumuna katılmıyorum. neden dersen ülkemiz deneme tahtası değildir. bakalım ne olacak demek bencilliktir. bence chp sol parti mhp sağ parti hdp ne olduğu belirsiz, bunların koalisyon kurması imkansız. şu mhp varya boynunu kumdan çıkaracak ve diyecek ki ben sağ partiyim. kaç dönemdir iktidar olamıyorum ana muhalefet olamıyorum gel akp ve mhp birlikteliği kuralım. ülkemizi yüceltelim. başka çaresi yok diğer şekilde 3 parti de ayrı kutuplar ve birleşmeleri büyük bir kaus oluşturur bu da ülkenin taaa 2000 li yıllara dönüşünü kolaylaştırır. rabbim hakkımızda hayırlısını versin. ayrıca van ili için de çok üzgünüm akp iktidarı o ili yeniden kurdu, chp ve mhp zihniyeti oraya giden yardımların pkk ya gittiğini söyleyerek yardım tırlarını bile durdurmuşlardı. yazıklar olsun diyorum ahde vefa diye bir şey de kalmamış nefis diye bir şey de kalmamış ve bunun benzeri olan antalya ilini de kınıyorum. allah nasıl biliyor ise öyle yapsın.
4 20 Şikayet Et
(soykan) 08 Haziran 2015 13:31
Akp yıllardır Kürt sorunu Kürt sorunu diyerek bu halkı kullanmadı mı? 1 zerre mesafe yol alındı mı? Ben Kürt'le sorunum yoktu, beni ona onu bana düşman etti resmen! Suni sorunlarla oy topladır, Fakat Kürt Halkını ve Hdp'yi tebrik ediyorum, kumar oynadılar ve tek kazanan onlar oldu. Bizden daha bilinçliler kimse daha fazla konuşmasın.
Dün ordu göreve diyenler bugün Apocular göreve demiştir. Seçimin tek cümleli özeti budur. HDP bu seçimde kullanılmıştır.
Türkçeci0505, 5 yıl önce
14 12 Şikayet Et
12345