teacher33333 14 Temmuz 2015 14:51
Coğrafya sorularının yüzde 10u hatalı, bence sınav tekrarlanmalı
1 8 Şikayet Et
detaycan 13 Temmuz 2015 23:07
sınav kurallarında sınav başladıktan sonra çıkış yasaktır yazıyor fakat bizim sınavdaki görevliler ilk 55 dk ile son 15 dk çıkış yok dediler ve yazdılar... hatta ben sordum hocam sadece 5 dk içinde mi çıkıyoruz dedim evet, 5 dk içinde çıkabilirsiniz dediler ve öylede oldu... şimdi bu durum sınavın iptali için geçerli bir durum mudur?
Şu küstaha bak sen. Daha LYS MAT. kaç dk olduğunu bilmiyor, Mat alan ile LYS MAT karşılaştırıyor, bide öğretmenliğime laf ediyor.
R-ylmz, 5 yıl önce
6 5 Şikayet Et
faruk2050 13 Temmuz 2015 20:57
Alan dusuk olmus. . s sapma onemli
1 1 Şikayet Et
matkaan 13 Temmuz 2015 02:15
muzzip terbiyesizlik yapma o sınavda dif soruluyor, vektör alt uzay soruluyor, soyut cebir soruluyor hangisi lys de var, sen öğretmensen bu nasıl uslup ayrıca insan olmadan öğretmen olunmaz unutma
o sorularin daha zorlari lysde 1 dakikad yapiliyo hey yavrum heeeyy bi de ogretmen olmus
muzzip, 5 yıl önce
7 22 Şikayet Et
galois49 13 Temmuz 2015 01:45
Matematik bölümüne zaman konusunda haksızlık yapılıyor.Ya bizde işlem de yapıyorsun insanız sonuçta işlem hatası yapınca gitti diyelim ki soruyu yaptın bu sefer mutlaka başka soru gidiyor.Ösym yetkileri neden sözel bölüm ile bizlere aynı zamanı verir anlamıyorum.Sözel de okuyorsun yapıyorsun bizde okuyacan yorumlayacan sonra işlem yapacaksın.Yanlış anlaşılmasın sözel branşlara verilen zaman da uygundur ama biz Matematikciler veya başka işlem dayalı branşlar ne ise artık inanın zamanımız çok ama çok az.
2 37 Şikayet Et
galois49 13 Temmuz 2015 01:42
lys de dif mi çözüyorsun.hemen malif olmak için çalısıyorsunuz eger lys giriyorsan bana görede lys zaman az o zamanın artırırlması doğgru iken yanlışa yanlış bir örnek ile mi açıklayacagız
o sorularin daha zorlari lysde 1 dakikad yapiliyo hey yavrum heeeyy bi de ogretmen olmus
muzzip, 5 yıl önce
1 13 Şikayet Et
R-ylmz 13 Temmuz 2015 00:34
Şu küstaha bak sen. Daha LYS MAT. kaç dk olduğunu bilmiyor, Mat alan ile LYS MAT karşılaştırıyor, bide öğretmenliğime laf ediyor.
o sorularin daha zorlari lysde 1 dakikad yapiliyo hey yavrum heeeyy bi de ogretmen olmus
muzzip, 5 yıl önce
2 11 Şikayet Et
DİAKLAZ 12 Temmuz 2015 22:23
Coğrafya soruların cevaplarında hata var mı
4 28 Şikayet Et
muzzip 12 Temmuz 2015 20:21
o sorularin daha zorlari lysde 1 dakikad yapiliyo hey yavrum heeeyy bi de ogretmen olmus
Atanacak Alan netine ulaşamadım. Bu yılda gitti. ÖSYM Matematik soruların 1,5 dk verme saçmalığını bıraksın. İşlem yapıyoruz İşlem! Soruyu oku-anla-formüle et-uygula-Optiğe işaretle. 1 buçuk dakikada nasıl yapacağız bunu. işlem hatası da elbet yapacağız. Yeter arkadaş biz robot değiliz.
R-ylmz, 5 yıl önce
33 19 Şikayet Et
malatyaer 12 Temmuz 2015 19:25
Pazar günü malatya da uygun çok sayıda okul olmasına rağmen ilkokul sıralarına ve inşaat ortamında bizlere sınav yapıldı. Ben Türkiyem ilkokulda sınava girdim tam bir rezaleti. ÖSYM nin malatya temsilcileri kurynin ve kendi keyfi tercihleri doğrultusunda sınav yerleri utduruyorlar.Ankara bu şikayetleri artık neden duymuyor.her sınavda aynı rezalet.
4 11 Şikayet Et
12