''ErzurumPolisi'' 10 Temmuz 2017 23:18
merhaba oğluma yaygın gelişim bozukluğu teşhisi ile %40 engelli raporu verildi eşimde memur ve 3 ay ücretli refakat izni kullanabilirmi rapora ek bir yazı olması gerekiyormu
0 11 Şikayet Et
eylülerkin 06 Haziran 2017 14:15
Özel hastanenin sağlık kurulundan alınma bir rapor. Sadece Sgk anlaşmaları yok.illerde hangi kurul bu tür raporları onaylıyor istanbulda böyle bir kurul varmı
4 0 Şikayet Et
eylülerkin 03 Haziran 2017 14:26
özel hastaneden aldığımız refakat izni SGK anlaşmalı değil diye kabul edilmedi. mutlaka SGK anlaşmalı bir sağlık kurulu hastaneden onaylatılması gerektiğini söylediler. hiçbir hastane de bu şekilde onaylamak istemiyor hasta bizde yatmadı diyor bu durumda ne yapmalıyım bilen varmı yardımcı olursanız memnun olurum.
evet oluyor. ancak doktorunuzun ve heyetin kuruldan rapor çıkarması şartı ile. geçmiş olsun
egem3535, 2 yıl önce
0 1 Şikayet Et
sweety87 10 Nisan 2017 22:06
merhabalar benim annem als hastası ablam memur bende memurum. ablam 3+3 olmak üzere toplam 6 aylık refakatçi raporu kullandı ve bitti. biteli yaklaşık 1 ay oldu. annem için bende refakatçi izni kullanabilir miyim. aynı hastalıktan. araştırdım ama net birey bulamadım. bilen varsa yardım lütfen
0 24 Şikayet Et
rgurel 11 Nisan 2016 12:53
657 ye tabi olarak çalışan bir sağlık personeliyim. kayınvalidemle birlikte yaşıyoruz. colon ca teşhisi kondu. refakat izni konusunda faydalanma hakkım var mı?
37 32 Şikayet Et
Mabakan 19 Ekim 2015 16:14
Arkadaslar lutfen bilen varsa yardim etsin. Benim annem ve kardesim rahatsiz ozurlu raporu mevcut. Ve 4 gun once babamin ileri derecede akciger kanser olugunu ogrendik. Tedavisi icin heyet olumcul bi hastalik oldugunu ve refakat etmemin mecburiyet olduguna benzer heyet raporu verdi ve bunu calistigim yere faksladim fakat burdaki kaymakam 3 ay refakata izin vermicegini en fazla 1 ay refakatci olabilecegimi soyledi. Kanunen ne yapmaliyim ben kaymakama dava acacam fakat kanunen kim hakli bilginiz varsa lutfen yardim edin
16 109 Şikayet Et
egem3535 07 Ağustos 2015 10:14
evet oluyor. ancak doktorunuzun ve heyetin kuruldan rapor çıkarması şartı ile. geçmiş olsun
sgk ile anlaşmalı özel hastaneden alınınca rapor geçerli oluyor mu?
asi1227, 2 yıl önce
11 13 Şikayet Et
asi1227 21 Temmuz 2015 08:10
sgk ile anlaşmalı özel hastaneden alınınca rapor geçerli oluyor mu?
17 30 Şikayet Et
marathoner 20 Temmuz 2015 23:53
MDOGAN06 Rumuzlu kişinin yorumuna katılıyorum.6 aylık sınırlama o olayla ilgilidir.Zaten Devlet Personel Başkanlığı bir görüşünde o konuya açıkça yer vermiştir. Metin Şöyledir. Soru:Aynı kişinin farklı bir hastalığına dayanılarak tekrar refakat izni verilip verilmeyeceği hk.(27/09/2012-15645) DPBaşkanlığı Cevabı:Bakanlığınız personeli Armağan YÜCEDAĞ"nın annesinin rahatsızlığı sebebiyle 06/06/2011-06/12/2011 tarihleri arasında 6 ay süreyle refakat izni kullandığını belirterek, annesinin başka bir hastalığına dayanarak ilgiliye 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 105 inci maddesinin son fıkrasına göre refakat izni verilip verilemeyeceği hususunda görüş talep eden ilgi yazı incelenmiştir. Söz Konusu Yönetmelik Maddelerine Atıfta bulunarak DPB'lığı görüş yazısının son cümlesini şöyle bağlamıştır. Bu itibarla, daha önce annesinin rahatsızlığı sebebiyle refakat izni kullanmış olan Bakanlığınız personeline söz konusu refakat iznine esas teşkil eden sağlık kurulu raporunda belirtilen hastalığa dayanılarak tekrar refakat izni verilemeyeceği, ancak ilgilinin annesinin daha önceki hastalığı dışında başka bir hastalığına dayanarak refakat izni verilmesini talep etmesi halinde refakat iznine esas teşkil eden sağlık kurulu raporunun Devlet Memurlarına Verilecek Hastalık Raporları ile Hastalık ve Refakat İznine İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik'in 10 uncu maddesinde belirtilen hususları bulundurması kaydıyla ilgiliye refakat izni verilmesi gerektiği mütalaa edilmektedir.
4 13 Şikayet Et
MDOGAN06 20 Temmuz 2015 16:57
1- devlet memurlarına verilecek refakat izninde "dönem" ibaresinden ne anlaşılması gerekir? başlıklı yazınızın üçüncü pararafında"yine bu yönetmeliğin 10 uncu maddesinin 4 üncü fıkrasında yer verilen "aynı kişi ve aynı vakaya dayalı olarak verilecek refakat izninin toplam süresi altı ayı geçemez." hükmünde geçen altı aylık sürenin ise "yılda altı ay" olarak düşünülmemesi gerekmekte olup, söz konusu sürenin "memuriyet süresi boyunca altı ay" olarak anlaşılması gerekmektedir." açıklamanızda bu şekilde kullanılacak sürenin memuriyet boyunca bir kez kullanılacağınızı ifede etmişsiniz. yazıyı hazırlayana dair bir isim göremedim .ama yönetmelik ve kanun hükmü yanlış yorumlanıyor. sayın memurlar net editörü.refakat izni saglık kurulu raporu ile belgeklenmek sartıyla bir olay için en fazla 6 ay ı geçemiyeceği dolayısıyla başka bir zaman da kişi yine bu şartlar oluşursa yine kullanabilecektir.süre sadece o olayla ilgili 6 ayla sınırlama var ama başka bir zaman için kişi yine bu hakkı kullanabilir.
22 127 Şikayet Et