paslıcivi 21 Aralık 2015 13:27
bende bu motora kuş kaçmış yanlış hesaplıyor :)
1 0 Şikayet Et
ta_de 17 Aralık 2015 15:48
ben e tipi ceza evinde teknisyen olarak çalışıyorum maaşım bu ay eksik yattı maaş bodrolarımı karşılaştırdığımda ek ödeme 666 KHK diye birşeyin bu ayki bodromda olmadığını gördüm mutemete sordum diğer ay telafi ederiz dedi bana yaptığı iş mantıklı gelmiyor ne yapmam gerekli
0 1 Şikayet Et
cksky 12 Kasım 2015 08:34
a.g.i hariç diye belirttim aşağıda ki hariç olması gerekir. asgari ücret net tutar, a.g.i siz tutar dır.
Şükür birisi sonunda doğruyu söylemiş ama AGİ'yi eklemeyi unutmuş bu tutara :) 124,00 TL bekar birisi için AGİ çıkacağından 1.655,00 TL üzerinden bulduğunuz net ücrete, 124,00 TL'yi de eklerseniz 1.307,00 TL gibi bir rakam ediyor (ince bir hesaplama yapmadım). Kaba hesapla bekar bir memurun maaşı da 35,00 TL civarı artar.
Kumpiter, 4 yıl önce
1 2 Şikayet Et
ferhat3121 09 Kasım 2015 14:06
Sn Memurlar.net Editörü..Sizlerden Ricamız Bütün Meslek Sorunlarına Değindiğiniz Gibi Gümrük Muhafaza Memurlarının Sıkıntılarını Da Haber Başlığı Haline Getirmeniz...Geçici görevi,1500tl maaşı,ortalama 4-5 senede bir tAyini,gümrükçüsü-acentesi-mükellefi-amiri-müdürü-limanı-kapısı-nöbet sistemi-kavgası dövüşü-küfürü-darpı-tutanağı-keyfi uygulamaları-şöförü-yolcusu-gemisi-malı-aile hasreti-yıpranması-silah tazminatı vs belirsizlikleri bitmeyen işlerle yüz yüze muhatap olan memur; Gümrük Muhafaza memuru. ne aldığın eğitimdeki bilgileri ne de kanunları yönetmelikleri sahada uygulayabilirsin. burada anlat anlat bitmez tabi ama ülkeye giren her eşyayı,kargoyu,konteynırı vsi x-ray e sokacağız gibi bir kelam eden yöneticilerle bizim derdimiz çözülmez, aksine kör düğüm olur maalesef. Hudut namussa gümrük hudutsa biz de namus bekçileriyiz. Devletin sınırlarda kaderine terkettiği sahipsiz memurlar olmak istemiyoruz..Bize Ses Olursunuz Umarım..Şimdiden iyi çalışmalar..
7 10 Şikayet Et
bozok_gülbahçe 09 Kasım 2015 13:50
Asgari ücretle memur maaş arasındaki fark pek önemli bir artış sağlamaz. cüzi miktar yansıyabilir. esas memurların sıkıntısı ...büyük maaş alan memurla küçük maaş alan memur arasındaki uçurumdur...bu eşitsizliği ortadan kaldırmak gerekli, zaten her memur konumuna göre orantılı maaş alıyor maaşlar eşitlensin demiyoruz . artışlar eşitlensin diyoruz...sendikalarla yapılan toplu görüşmelerde alınan + atrılı zamlar bu uçurumu dahada büyütüyor. bu yanlış yapılan zam artışını ne hükümet nede sendikalar düşünüyor. verilen her artı küçük maaşa küçük, büyük maaşa büyük yansıyarak aradaki farkı dahada açıyor... rahmetli ÖZAL bu artışları kademeli yapardı....ÖRNEĞİN. Büyük maaşa verdiği yüzdeyi küçük maaşa 5 katı verirdi ve artış oranı TL olarak yaklaşiık artardı.. birde şimdikine bak. büyük memura yansıyan TL küçük memura yansıyan TL nin kaç katı adalet bunun neresinde...işte bu adaletsizlik çözülmedikçe...artıları ne kadar yüksek alısanız alın.. ne bu hükümete nede bu sendikalara teşekkür edemeyiz. ayrıca bu artışda kul hakkıda vardır diye düşünüyorum...
3 9 Şikayet Et
kayısıkentli3444 09 Kasım 2015 13:32
yeter da. Memur maaşı ne kadar zamlanacak, Yok yol parası, yok fazla çalışma. Bu kadar da olmaz arkadaş. Millet 900 lira ile 5 çocuk bakıyor. Çekilin aradan artık.
35 13 Şikayet Et
blackfoam 09 Kasım 2015 09:58
Asgari ücrete zam yapılacağı için memur maaşlarında bir düşme söz konusu olacak. Robot çalışmıyor deyip de istikrarı bozmayın.
7 3 Şikayet Et
lala174 09 Kasım 2015 06:57
Adamlar 657 yi kaldırmaktan bahsederken benim memur kardeşim 20 tl mi 17 tl mi zam var onu hesaplamaya çalışıyor..Meraklanmayın 2 gün sonra maaşınıza zam işinize son dediklerinde jeton düşer..
17 48 Şikayet Et
nadas33 08 Kasım 2015 23:06
Bu zihniyet belli kesime yağdırıyor..belli kesime de tükürük veriyor...e birsen üye olun sonrasıda şikayet edin .zam alınmıyor diye ..esk sendika m.vekili yapin yenisini de sonra şikayet edin ..devam..
5 10 Şikayet Et
Eko08 08 Kasım 2015 19:18
Memur maaşı artmayacak. Asgari ücretteki ortalama artış kadar azalacak. Azıcık ekonomiden anlayan herkes bilir. Mal ve hizmetlerin fiyatını belirleyen başlıca faktörlerden biri de tüketicinin o mal veya hizmet için ödemeye hazır olduğu değerdir. Dolayısıyla piyasa bu artış karşısında birkaç ay içinde bütün fiyatlarda bir miktar artış yapacaktır. Ama memur maaşında bunun karşılığı bir artış olnadığı için alım gücü düşecektir. Yani memur maaşı reelde, artan asgari ücret kadar düşecektir.
5 49 Şikayet Et
12345678