kararsızmühendsadayı 11 Ocak 2017 06:32
bişey soracam yukarıdaki acıklamada hiç mühendis alımı gözükmuyor ben mı gözden kacırdım yoksa gercekten hic alım olmadı mı yardımcı olursanız sevinirim
0 0 Şikayet Et
tetkolik 18 Ocak 2016 13:21
herkese kadro kadrolu iken tüm haklarımızı elimizden alıp bizleri 4 c garabetine atın seçim öncesi kadro lafları hala ortada bir sey yok zaten vereceginizde ytok bu arada saldıran arkadaslara bizler taseron degildik ben kpssden 84 puan alarak yerlesmiştim (isci olarak)
0 4 Şikayet Et
artıkolsunn 18 Ocak 2016 02:10
Mühendisler için merkezi atama sayıları çok çok az. Bu ülkede eğitimci,sağlıkçı okuyo emek veriyo da acaba mühendisler yatıyor mu?Hayır aksine bir çoğu çalışıyor.Peki karşılığı işsizlik mi? Atama sayılarının en fazla bizim olmasını değil biraz daha adaletli olmasını istiyoruz. Eğitime sağlığa verdiğiniz sayılara değil bize vermediğiniz sayılara takılıyoruz. Buraları okuyup sesimizi duyurabiliriz umarım. Çünkü diplomalarımız bir kağıt parçasından farksız...
0 17 Şikayet Et
ahmeterdem12 18 Ocak 2016 00:53
yine iyi sizinki ben 900. cüyüm sıfıra sıfır elde var sıfır
Aynen ben de ilk 3 bindeyim ama 134 bine girememişim.
Gıdgıdgıdag, 5 yıl önce
0 2 Şikayet Et
Gıdgıdgıdag 23 Kasım 2015 00:57
Aynen ben de ilk 3 bindeyim ama 134 bine girememişim.
ilk 8 bindeyim ama 133 bınlık kısma gıremedım bu ne biçim bir çelişki.çıkmış birde reklam yapıyor utanmazlar.
Bilgi SAYAR61, 5 yıl önce
1 10 Şikayet Et
Gıdgıdgıdag 23 Kasım 2015 00:54
Son atanan gıda mühendisi 10000de 1lik dilime girmiş. Bölümün puanı daha 92'nin altına bile inmemiş bize maval okumayın. Torpille devlete doluşturduğunuz herkese ve size haram zıkkım olsun hakkımız.
1 12 Şikayet Et
xxlmasterxxl 21 Kasım 2015 13:41
4 milyon osym nin yaptığı sınava giriyor. Merkezi atama yani halk dilinde torpilsiz atama olarak bilinen atamalara verilen sayılara bir bakalım . 2014/2 5069 adet kadro 2015/1 alımı ile 13.213 adet (bunun 9.360 adeti sağlıkçı kadrosu)geri kalan 3.853 kadro. 2015/2 alımı 2.159 adet kadro . (Bunun 365 adeti sağlıkçı) geriye kalan 1.794 kadro arkadaşlar. Burada sağlıkçı kadroları ayırdım diye sağlıkçı arkadaşlar kızmasınlar. Onlar için sözleşmeli ara atamalar yapılıyor çünkü. Ondan dolayı belirterek yazdım. Diğer bölümler için KPSS puanı ile başka ara atama yapılmıyor. Burada merkezi atama için 4 milyon memur adayına verilen toplam kadro sayısı sağlıkçı dahil olarak 20.439 kadrodur. Geriye kalan diğer kadrolar açıktan alımlar olarak bilinen halk dilinde torpilli atamalardır. Şimdi sayısal olarak bakalım 4 milyona verilen toplam kadro 20.439 --- Açıktan alım (Polis, öğretmen, savcı,hakim, doktor vb )diğer tüm atamalara verilen toplam kadro 113.518. Rakamlar herşeyi anlatıyor arkadaşlar. Merkezi atamaya mayıs ayında en az 40 bin kadro gelmedikçe 4 milyon memur adayı huzursuz olacaktır.
0 22 Şikayet Et
a.z.r.a 2106 21 Kasım 2015 13:26
kpss ile alım yaptığın idari hizmetler sınıfı çok az taşeron şehit yakını engelli diye diye kadrolarımızı çaldınız sizin allahınız yok akp demek kul hakkı yemek demek..bizi size mahkum eden o yüzdelik dilimin bile elleri kırılsaydı keşke size oy verirken o derece nefret dolduk sizin hem adamlarınızı kayırmalarınızdan hem de böyle konuşmanızdan BIKTIKK
2 70 Şikayet Et