kgulle 05 Aralık 2015 14:23
begenmeyen 1 kişi torplille giden :) buradan gözlerinden öpüyorum :)
sınava gerek yokki torpilin kralı diyanette dönüyo.torpili olan yurt dışı göreve gidiyo,türkiyeye dönüp 7 yıl görev yayıp yeniden yurt dışı göreve ve aynı ülke aynı camiiye gidiyo 5 yıllığına.sonra benim ALLAH tan başka torpilim yok diyorlar.bu ülkede adalet mülkün temeli yooooookkkkk.
bilal erdemir, 5 yıl önce
5 11 Şikayet Et
paslıcivi 05 Aralık 2015 00:02
Uzman kadrosuna gecip maasi yuksek olacak baska manasi yok. neyse
2 5 Şikayet Et
38ahmet 04 Aralık 2015 22:27
Ahirete inançları varsa ahirette 2 elim Tüm Diyanet Camiasının yakasında olacak
sınava gerek yokki torpilin kralı diyanette dönüyo.torpili olan yurt dışı göreve gidiyo,türkiyeye dönüp 7 yıl görev yayıp yeniden yurt dışı göreve ve aynı ülke aynı camiiye gidiyo 5 yıllığına.sonra benim ALLAH tan başka torpilim yok diyorlar.bu ülkede adalet mülkün temeli yooooookkkkk.
bilal erdemir, 5 yıl önce
5 9 Şikayet Et
bilal erdemir 04 Aralık 2015 21:29
sınava gerek yokki torpilin kralı diyanette dönüyo.torpili olan yurt dışı göreve gidiyo,türkiyeye dönüp 7 yıl görev yayıp yeniden yurt dışı göreve ve aynı ülke aynı camiiye gidiyo 5 yıllığına.sonra benim ALLAH tan başka torpilim yok diyorlar.bu ülkede adalet mülkün temeli yooooookkkkk.
3 10 Şikayet Et
delibilge 04 Aralık 2015 19:25
Gereksiz ve anlamsız bir sürü şey yazılmış. Uzmanlık kadrolarının açılmasına sebep a grubu camilere yetkin ve kalifiye personel ataması yapmaktır. Bunun haricinde birşey devşirmeye çalışan sizler amacınızı tekrar sorgulayın. Maaşları konusunuda da küçük bir not normal kadrolardan en fazla 100 tl fazla alıyor bunlar.Artık kafanızdaki o anlamsız tahayyülleri bir kenara bırakın. Onlar uzman olunca cenneti garantilemiyor. Herkes kendi yaptığına baksın çünkü önce kendi yaptıklarından ve de yapmadıklarından hesaba çekilir insan.
7 4 Şikayet Et
other 04 Aralık 2015 16:04
üstünlük ancak takvadadır. ne görevde yükselmesi? kimin yükseldiğine Allah karar verir.
2 9 Şikayet Et
MATEMATİK YAŞAMDIR 04 Aralık 2015 15:55
islamiyet'te din adamı sınıfı yoktur!.. ancak devlet kamu yararına hizmet vermek istiyorsa ilgili yerlerde görevlendirmesini yapar.uygun ölçütler ışığında atanmaya hak kazanan memur da kutsi bir görüntü vermeden ne gerekiyorsa mesaisi içinde görevi içinde hem ezanı okur,hem namazı kıldırır,hem cenaze işlemleri ile ilgilenir.meb bünyesinde ise okullarda uygun biçimde inançlarla ilgili varsa akademik bilgiler istenirse öğretim programı içine koyulur.meb,talim terbiye başkanlığı izniyle de gerekli alanlarda doğru çeviriler doğrultusunda kutsal kabul edilen kitaplar'ın gerçek türkçe çevirileri , diğer inançlar ve dinler tarihi konularında batıl olmayan ciddi yayınlarla ihtiyaç giderilmelidir.
4 6 Şikayet Et
MATEMATİK YAŞAMDIR 04 Aralık 2015 15:40
eksileyenlere sormak lazım!.her taraf din kültürü ahlak bilgisi,imam hatip meslek dersi öğretmeni (o da neyse artık?),ilahiyat mezunu (formasyonsuz bile var!), arapça öğretmeni, imam, hatip, müezzin, vaiz, hafız, diyanete murakıp, gassal, molla,mele, vekil imam, kuran kursu öğreticisi, fahri kuran kursu öğreticisi...vs ile doldu taştı!..fazlasıyla beleş olarak hatta kpsssiz alınan ve dinimizde yeri olmayan din hizmetleri görevlileri kapsamında uydurulmuş birçok unvan varken bir de bunların zaten haksız yere aldıkları maaşları uzmanlık adı altında daha da yükseltmenin "yolunu bulmuşlar" !..
Rezillik!.. Hakkımı helal etmiyorum!..İmamın,hatipin,vaizin,müezzinin de uzman kadrosunu icat etmişler!..
MATEMATİK YAŞAMDIR, 5 yıl önce
11 5 Şikayet Et
emrebzc 04 Aralık 2015 15:12
uzman imam
2 2 Şikayet Et