Rwer 04 Mayıs 2016 14:29
4 b eğitim durumu ile yer değiştirebilir mi?
0 0 Şikayet Et
ke1lee 07 Mart 2016 16:09
Herkese merhaba; arakdaşlar yukarıda yazan yönetmelik sağlık bakanlığı bünyesinde çalışan 657 ye tabi normal memurlar içinde geçerlimi, geçerli değilse normal memurların eğitim hakkı tayni yönetmeliğini nerden bulabilirim. ayrıca bu sağlık bakanlığında çalışan normal memurların hiç bir hakkı yok mu? arkaşalar biz bu bakanlığa hizmet etmiyormuyuz. yazılan çizilen herşey sağlık çalışanlarına yönelik. hayır bu kadar ilgisiz davranılacaksa o zaman normal memurları çalıştırmasınlar sağlık çalışanları ile bütün işlerini yürütsünler. lütfen bilgi ricasında bulunuyorum...
0 1 Şikayet Et
sblbgr 26 Ocak 2016 10:12
657 nin 4/B sine tabi olan memurlar içinde geçerli mi aynı yönetmelik ???
6 4 Şikayet Et
kartex 26 Ocak 2016 07:54
sağlık bakanlığında mühendisim. sağlıkla ilgili tezli yüksek lisans kazandım. yardımcı personelim. benimde nakil hakkım var mı? yoksa yönetmelik farklı mı bizde?
1 11 Şikayet Et
nostalji1960 26 Ocak 2016 07:50
merhaba, günaaydınlar eefendim kamu çalışanı arkadaşlarım her zaman olduğu gibi birbirinin ayağına basmaktan artık gerçek sorunları bile duymaz görmez oldu devlet aidatlı sendikaları aman canım onlar janjanlı logolu reklamla biz yaptık diyorlar ya neyimi onu bi onlar biliyo neyse sadede geleceksek yahu sağlık bakanlığında artık mevzuat kalmadı bilen hiç kalmadı idari memurlara yani diğer adı ile düz memurlara da tayinlare dönem kondu bölge kondu ama sanki gaipten biri yapmış gibi alt bölge tayini isteyen kişiye gelen yazıyı görseniz ağlarsınız bunu bir sekreterlik mi yazmış ama yazıyor bilen artık yok öğrenip mevcut mevzuata uygunmu diye bakan yok alışmış zihniyet yassah hemşerim bitti yermisin ağlarmısın buna en az üç arkadaşa şahidim hemde aynı ilde iki sekreterlikten gelen yazı bu şekilde şimdi uzay mekiği hastane yaptık desinler sendikalar biz yaptık ama neyi reklamı döndürsün çalışan bu kafada olduğu sürece daha çoook konu işlersiniz allahtan siz varsınız sizede önerim sahaya biraz daha eleman gönderin emin olun fıkralara taş çıkaracak ne konular vaar ah bi duysanız o zaman neden sövyyvaaayvıırlar bu kada izleniyooo hiç şaşırmazsını sahi bu hafta kim elencek yahuuu patlıycaam
0 2 Şikayet Et
Zehranurkaragoz 25 Ocak 2016 20:49
4b liler egitim durumundan tayin istiyebiliyorlar mi ?
0 5 Şikayet Et
sevket029 25 Ocak 2016 13:37
Anayasa tanımlayıcıdır.Açıklayıcı değil.yasa , Tüzük , Khk ve yönetmeliklerle açıklayıcı bir konuma gelir.Anayasa "Eğitim hakkı engellenemez" diyor ama kimin eğitim hakkı engellenemez açıklama var mı? O. Madde anayasaya Çocuklarını okula göndermeyip eğitim hakkını engelleyen babalar vs. İçin konulmuştur. Ayrıca kimse kimseyi engellememektedir.Sağlık bölümü okursanız gönderirim ama Mühendislik okuyacaksan burada çalışamazsın.denmektir.Bence burada herhangi bir yanlış durum yok. Yanlış bir durum varsa o da 4/b lilere bu hakkın tanınmamasıdır.
2011 yılında hemşire olarak atandım. ertesi yıl da elektrik-elektronik mühendisliği kazandım. kayıt yaptırdım ama 4 yıl oldu.yönetmeliğin "sağlık alnında bir bölüm olması" maddesine takıldığımdan. tayinim çıkmıyor. aslına bakarsanır anayasanın ilgili maddesinde "eğitim hakkı engellenemez" diyor. ama yönetmelikte de öyle diyor. BU ne çelişki anne... memurlar.net bu konuya el atmalı bence. sonuçta sağlık bakanlığının mimarları, mühendisleri ve hatta avukatları da var
admkpl, 4 yıl önce
0 1 Şikayet Et
kadir1905 25 Ocak 2016 11:22
Ben Sağlık Bakanlığı'nda Biyolog olarak çalışmaktayım. Sağlık alanında iki yıllık bir üniversite kazandığımda tayin olabiliyor muyum şimdi? Alt öğrenim, üst öğrenim durumu gibi bir durum söz konusu mu acaba?
2 12 Şikayet Et
Hemssiirreeelise 25 Ocak 2016 10:34
Peki diyelim ki derslerden kaldik okulu uzattk o zaman ne oluyor??
2 14 Şikayet Et
admkpl 25 Ocak 2016 08:42
2011 yılında hemşire olarak atandım. ertesi yıl da elektrik-elektronik mühendisliği kazandım. kayıt yaptırdım ama 4 yıl oldu.yönetmeliğin "sağlık alnında bir bölüm olması" maddesine takıldığımdan. tayinim çıkmıyor. aslına bakarsanır anayasanın ilgili maddesinde "eğitim hakkı engellenemez" diyor. ama yönetmelikte de öyle diyor. BU ne çelişki anne... memurlar.net bu konuya el atmalı bence. sonuçta sağlık bakanlığının mimarları, mühendisleri ve hatta avukatları da var
3 9 Şikayet Et
12