ufukety 25 Ocak 2016 08:44
Bu sene KPSS ve YDS puanları ile bir kuruma yerleşmeyi düşünüyordum.YDS'nin daha önce olduğunu bilmiyordum.Böyle bir saçma uygulamanında olacağını tahmin etmedim.KPSS ye boşuna mı hazırlandık ? İkiside belirli bir süre geçerli olsa ve ikisinin de geçerli olduğu vakte kadar atanabilme şansımız olsa daha iyi olmaz mı ?
1 1 Şikayet Et
meltem02 24 Ocak 2016 20:17
gerekmıyormu bende 2014 de gırmıstım ydsye
2013 sonrası girenlerin girmesine gerek yok diye yazmışlar ya son paragrafta.
Jon.Snow, 4 yıl önce
1 5 Şikayet Et
scarfaces 24 Ocak 2016 09:13
yds 2 y?l geçerli diye biliyordum ? bi yanl??l?k yoktur umarim
Dunun cevabını bende merak ediyorum
sırdavermem.serde, 4 yıl önce
0 1 Şikayet Et
ank_erc 23 Ocak 2016 21:55
mesele yds ye girmek de?il mesele su ki kadro s?k?nt?m?z var 85 ustu puanlarla atanamadik hala son alim icin sesimizi duyur memurlar net.
0 5 Şikayet Et
Müh.38 23 Ocak 2016 16:07
Mühendis alımı na çıktı ama Danıştay yürütmeyi durdurduğu için alım iptal edildi bu kadroların yanmamasi için tekrardan bu kadrolar için alım yapmasını istiyoruz.
2 0 Şikayet Et
okanizm 23 Ocak 2016 16:04
allah ?slah etsin
aylarca maf olduk perisan olduk memurlar.net Allah için art?k ?u merkezi atamada kadro taleplerimizi haber yap +80 pyanlar ile atanam?yoruz ailemizin yüzüne bakamaz olduk lütfen haber yap cok caresisiz
Euran09, 4 yıl önce
0 7 Şikayet Et
Jon.Snow 23 Ocak 2016 14:59
2013 sonrası girenlerin girmesine gerek yok diye yazmışlar ya son paragrafta.
Dunun cevabını bende merak ediyorum
sırdavermem.serde, 4 yıl önce
0 0 Şikayet Et
jeobar 23 Ocak 2016 14:52
Dsi son alımı iptal etmedi, bundan sonrakiler merkezi alımla yapılacak diye biliyorum. Yani son alımlarla mühendis alımı yapmış oldu.
Sayın memurlar.net editorleri iptal edilen DSi mülakatlarindan sonra kadroların yanmaması için lütfen ana sayfanızda DSi nin 2016/1 merkezi atama ile alım yapması için gerekli haberlerin yapılmasını istiyoruz .
Müh.38, 4 yıl önce
3 2 Şikayet Et
mesmutlu 23 Ocak 2016 14:48
Ne kadar çok oynadılar. Bir yapılacak bir yapılmayacak kafa bulandırıp, karıştırıyorlar.
1 1 Şikayet Et
rock91 23 Ocak 2016 14:41
toelf-dalf-zertfikat goethe gibi konuşma,dinleme, yazma ve okuma gibi tüm temel becerileri ölçen sınavların ösym eşdeğerlikleri bulunmasına rağmen niçin kpss puanı hesaplanmasında kullanmayıp yds diye diretiyor hala anlamak mümkün değil.yds yle bu sınavların ölçebilirliği kıyaslanamaz bile bu gayet net !!!
2 6 Şikayet Et
12