HabilMasal 17 Şubat 2016 14:46
Şeflerde 8.den 7 ye düşünce 3-4 lira gibi birşey farketti buda verilen 7 puanlık artışı eritti .vhki de ve diğer memurlarda 50 tl arttı 8 den 7 ye düşünce malesef şefler yine kandırıldı
0 0 Şikayet Et
elestiz 17 Şubat 2016 10:58
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde çalışıyorum. Teknik kadroya geçtiğimiden beri her ay farklı maaş almaya başladım. Son olarak da 4/2 oldum +1 derece ile. Fakat memurlar.net in maaş hesaplama programı aracılığı ile yaptığım hesaba göre daha fazla olması gereken maaşımın eksik olduğunu ilettim fakat bana onların yanlış hesapladığı söylendi, benim gibi durumda olan arkadaşlarımın bordrosunu inceledim, onların ki doğru yapılmış, sonra bir muhasebeci arkadaşa maaaşımı kontrol ettirdim, maaşımın yanlış yapıldığını tespit etti. Bir de memuralr.net maaş programında gelişmiş seçeneklerde bu ay terfi aldım seçildiğinde sistemde hata oluşuyor.
1 0 Şikayet Et
MATEMATİK YAŞAMDIR 17 Şubat 2016 09:47
1 dereceyle 4,34 TL'lik artış oldu!..Harika değil mi?
1 9 Şikayet Et
adamoğlu 17 Şubat 2016 08:35
657 Sayılı D.M.K.'nun 167. Maddesinde "Derece yükselmesinde veya daha aşağı derecelere atamada memur, yükseldiği veya atandığı derecenin görevine başladığı tarihi takip eden aybaşından itibaren bu derecenin 161 inci maddeye göre kazandığı kademe aylığını alır." denmektedir. Bu kanuna göre 15/01/2016 tarihinden 14/02/2016 tarihine kadar derece terfi ya da kademe terfii hakedenler mütakip aybaşı olan 15/02/2016 tarihli maaşa yansıtılır.(Terfi tarihi 15/01/2016 olanın kademe ilerlemesi ya da derece terfisi OCAK maaşında değil ŞUBAT maaşında yansıtılır, bu nedenle toplu sözleşme hukumlerine göre verilen 15/01/2016 tarihindeki derece terfisi hakedişleri 15/02/2016 maaşında mevzuata uygun olarak (657'nin 167. maddesine göre) yapılmıştır.
0 3 Şikayet Et
i-dareci 16 Şubat 2016 19:48
Toplu sözleşmem hükümleri 01/01/2016 tarihinden itibaren geçerlidir. toplu sözleşme metninde ise 15/01/2016 tarihinde görevde bulunanlar 1 dereceden faydalanır diyor. Yani burada 15/01/2016 tarihinde görevde bulanlar ibaresi verilen derecenin geçerlilik tarihinin 15/01/2016 olacağı anlamına gelmez. 01/01/2016 tarihinden geçerlidir. dolayısıyla takip eden ay başı olan 15/01/2016 tarihinden (ocak ayı) itibaren maaşlara yansıtılması gerekmektedir. Yani şubat ayında yapılan maaşlara geriye dönük olarak ocak ayı farkı yansıtılması gerekir.
1 6 Şikayet Et
fatelk 16 Şubat 2016 14:39
ya adamlar aynı işletme müdürlüğünün personelinin yarısına göndermiş bir kaçtanesi unutulmuş.sanki adam cebinden derece dağıtıyor...
orman genel müdürlüğü de bir kısmına yollayıp bir kısmına yollamayan kurumlardan. hepi topu 2000-3000 ths personeline genele müdürlükten yapılıp gönderilecek dereceler hala bekliyor çoğu kişi
colaka, 5 yıl önce
0 2 Şikayet Et
colaka 16 Şubat 2016 11:31
orman genel müdürlüğü de bir kısmına yollayıp bir kısmına yollamayan kurumlardan. hepi topu 2000-3000 ths personeline genele müdürlükten yapılıp gönderilecek dereceler hala bekliyor çoğu kişi
1 10 Şikayet Et
adamoğlu 16 Şubat 2016 11:07
Bu konu çok abartıldı, söylendiği gibi afaki rakamlar falan geldiği de yok. Örneğin ek gösterge ve tazminatı artmayanlar için ortalama 5,00 (BeşTürkLirası) maaşa etkisi var. Mevzuat gereği, 15 Ocak 2016 dan geçerli olduğuna göre bu 5 TL'lik artış ilk ay yani şubat maaşında (5510 öncesi)sgk ya gönderilir, net tutar olan 5 tl mart maaşında yansır.Tazminatı 1 puan artarsa 8.43 TL artar. Öyle 100, 150, 200 gibi rakamlar abartılı anca üst düzey bürokratlara etki eder.
8 14 Şikayet Et
veteriner hekim igdi 16 Şubat 2016 10:53
Atama ,hakkimiz olan atama
3 3 Şikayet Et