ammaney 09 Nisan 2016 00:29
Adliye personellerden alınan hakların iadesini ve 2000 tl civarındaki maaşlarının acilen düzeltilmesini arz ve talep ederim, Amirle memur arasında 10'bin liradan fazla fark olmasının insan haklarına aykırı olduğunu belirtmek isterim.
3 10 Şikayet Et
ismet0161 08 Nisan 2016 20:24
Sayın Bakanım kamuda çalışıp 2010 ve sonrası emekli olan 4c lilere emkli kıdem tazminatı ödenirken ,aynı yıllarda aynı işte,büroda ,çalışıp 2010 öncesi emkli olan 4c liere neden emkli tazminatı ödenmiyor,eğer bu bir kararsa 2010 da emkli olan 4c liler geriye dönük tazmibat almaz ,tazminat geriye dönük çalşmış yıllar hesaplanır geçen her yıl üzerinden 1 bürüt maa üzerinden tazminat ödenir ,bu durumda 2010 öncesi emkli 4c lilere tazminat ödenmesi gerekir
3 0 Şikayet Et
katip-61 08 Nisan 2016 19:52
Bizde sizin gibi personel olduğu sürece daha çok unutulur gideriz. Sıkılmadan da yazmış sayın cumhurbaşkanı bilmem ne bilmem ne diye ne alaka yav.. Yahu Bekir Bozdağ denilen kıymetlimiz zaten cumhurbaşkanının basın sözcüsü gibi hareket ediyor. Kurumda yaşadığımız bunca eziyete çileye haksızlığa rağmen hala bunlara destek vermek de gerçekten ilginç. Üstelik bunca şikayet şikayet... Kırk kere söyledik.. Yalaka sendikalara bulaşmayın, bu tip siyasilere karşı dik durun. Biraz cesur olun yahu zor bir şey istemiyoruz.. Bu kurumda iş barışından tutun da özlük-sosyal-mali haklara kadar yığınla sorun bulunmaktadır. Bunlar değil mi nöbet parası aldığımız vakit kesip hakim savcıya zam yapan, bunlar değil mi arkadaşım mesai paramız kesildikten sonra hakim savcılara 1150 tl zam yapan? Bunlar değil mi kardeşim dosyanın başlangıcından sonuçlandırılmasına kadar geçen sürede ara kararları bile hakim savcılarımız yerine getirmektedir diye bütçe konuşmasında parlamentodan konuşma yapan? Sen daha neye destek veriyorsun hiç mi vicdanınız yok! Hadi destek verdin bari söyleme bilmesinler, o sarı sendikalarınızdan da hemen çıkmaya bakın en azından kötülüğe karşı koymayı bilin. Zor bir şey değil dik durun yahu! Şunu herkes çok iyi bilsin adalet bakanlığı personelinin bu halde olmasının en büyük sebebi bu ve vb meslektaşlarımızın aramızda bulunmasıdır! Bunlar haksızlığa karşı koyuyormuş gibi görünürler ama çıkar ya da başka bir takım sebepler yüzünden iktidarın sendikasına üye olmakta bir sakınca görmezler.. Ve şunu da asla unutmayın bu kurumda bütün işleri yapan iş yükünü göğüsleyen katipler ve mübaşirlerdir. Benim bakana tavsiyem acilen bakanlığın ismini Hakimler ve Savcılar Bakanlığı olarak değiştirsin.. Bide ofisinin kapısına not yapıştırsın hakimler ve savcılar haricinde personel giremez diye.. Çok yakışır. Tuvaletleri, asansörleri, yemekhaneleri bile ayrı bunların malumunuz küçük tepeleri ben yarattım havası var bunlarda bide akademide bunlara personeli nasıl ezeriz diye ders verdiklerine kanaat getirmiş bulunmaktayım çok gülüyorum bazılarını görünce..Neyse uzatmak yersiz, saygılar sevgiler hepinize kıymetli meslektaşlarım....
3 9 Şikayet Et
Çetin24 08 Nisan 2016 17:05
Sayın Bakan her defasında çıkıyor gelecekle ilgili olumlu mesajlar veriyor lakin iş icraata gelince (Hakim ve Savcılar) dışında adli personelin haklarına yönelik hiçbir şey yok. İnfaz korumalar yıpranıyor yıpranıyor.Dış Güvenliği tam 50+ yıldır bekliyoruz. Tam oldu diyoruz hop kanun yasalaşmadan umutsuzluğa uğurluyoruz.
2 12 Şikayet Et
demeksendegidiyorsun 08 Nisan 2016 16:56
bir hukukçu olarak bu memlekette adaletin olduğuna yada adaletin sağlanacağına inanacak en son insan benim daha ne diyim ya sayın bakan, daha ne diyim, ha haksızlık etmiyeyim anşaat sektöründe sınıf atladığımızı kabul edebilirim...
2 10 Şikayet Et
nesll 08 Nisan 2016 16:24
hanı hazırana kadar 3 bın katip alımı tamamlanacaktı şimdide yıl sonumu oldu resmen dalga gecılıyor yaa
3 20 Şikayet Et
Cezacı1988 08 Nisan 2016 16:11
aynen arkadaşımın yorumuna katılıyorum, biz cumhurbaşkanına oy veriyoruz, oda sizi bakan yapıyor, adalet çalışanları hakettiğini almıyor, uyduruk bi mesai olayı yaptınız yok katip başı 500 dosya , zaten katip başı 500 dosya düşen ceza mahkemelerindeki personel bitik durumda, siz vekil olmadan önce avukattınız siz adliyeye geldiğinizde talimat duruşmalarını zabıt katibimi yapıyo hakimmi yapıyo tabi zabıt katibi yapıyo, katip ifade al, katip karar yaz, katip müzekkere yaz, katip ara karar yap, 9000 tl yi hakim alsın bizim hakimlere yapılan 1300 tl lik zamda gözümüz yokki zaten 300 tl zam verin 300 takla atalım yani çok bir şey istemiyozki yazık yani adalet bakanlığı çalışanlarına. sonrada çıkıpsağda solda şükredin diyonuz zaten biz şükrediyoz ama hakkımızı istemekte bizim hakkımız yani
Sayın bakanım, her seçimde şahsen oyumu sizin partinize veriyorum. bundaki en büyük pay tabi ke Cumhurbaşkanımızdır. O'nun davasına inandığımız için oy veriyoruz. Lakin adliyelerde çalışan katip, mübaşir, icra müdürü gibi personelleri bu kadar görmezden gelmeniz kanımıza dokunuyor. Bütün beyanlarınız hakim savcı üzerine kurulu. Oysa bunun işçiliğini yapan, çilesini çeken tamamen adliye personelidir. Adliyelerde neler oluyor, neler bitiyor, bu personel bu kadar dosyanın hakkından nasıl geliyor, bu personelin bir derdi var mı diye Allah aşkına samimi bir araştırma yapın. Sevmiyor musunuz adliye personelini. Bunca işyüküne ve psikolojik baskıya rağmen bu kadar itaatkar ve sessiz bir personel bulamazsınız, ona rağmen ne yapsak size yaranamıyoruz. Adliyelerde her an soruşturma yeme baskısıyla ağır işyüküyle çalışan bu personelin ızdırabına bir çözüm bulmanız gerekir. Sıradan bir vatandaş gibi gidin büyük adliyeleri dolaşın, birkaç saat bulunun oralarda, şu personelin ızdırabına şahitlik edin.
yumurtalı gevrek, 3 yıl önce
3 9 Şikayet Et
yumurtalı gevrek 08 Nisan 2016 16:01
Sayın bakanım, her seçimde şahsen oyumu sizin partinize veriyorum. bundaki en büyük pay tabi ke Cumhurbaşkanımızdır. O'nun davasına inandığımız için oy veriyoruz. Lakin adliyelerde çalışan katip, mübaşir, icra müdürü gibi personelleri bu kadar görmezden gelmeniz kanımıza dokunuyor. Bütün beyanlarınız hakim savcı üzerine kurulu. Oysa bunun işçiliğini yapan, çilesini çeken tamamen adliye personelidir. Adliyelerde neler oluyor, neler bitiyor, bu personel bu kadar dosyanın hakkından nasıl geliyor, bu personelin bir derdi var mı diye Allah aşkına samimi bir araştırma yapın. Sevmiyor musunuz adliye personelini. Bunca işyüküne ve psikolojik baskıya rağmen bu kadar itaatkar ve sessiz bir personel bulamazsınız, ona rağmen ne yapsak size yaranamıyoruz. Adliyelerde her an soruşturma yeme baskısıyla ağır işyüküyle çalışan bu personelin ızdırabına bir çözüm bulmanız gerekir. Sıradan bir vatandaş gibi gidin büyük adliyeleri dolaşın, birkaç saat bulunun oralarda, şu personelin ızdırabına şahitlik edin.
6 7 Şikayet Et
ab121 08 Nisan 2016 15:59
Bazen şaşırıyorum acaba farklı bir kurumda mı çalışıyorum diye amirle arasında maaş uçurumu olan tek kurum adalet bakanlığıdır. kaldı ki diğer memurlara verilen özlük hakların hiç birisi zabıt katibi ve mübaşirlerde yok. ayrıca memurlar net yazı işleri müdürlüğü sınavı ne zaman yapılacak sizden onun haberlerini bekliyoruz
3 10 Şikayet Et
mhmt5101 08 Nisan 2016 15:30
4/b dışında her konuda haber yaptınız...!!!
7 6 Şikayet Et
12