MEBAK 28 Nisan 2016 09:09
sınav ücretinin düşük olmasıyla birlikte ödenen ücretin sınav süresinden bağımsız olması da ayrı bir haksızlık.tek derslik bir sınav ile 5 derslik bir sınavın ücreti aynı ödeniyor.biri yarım saat dururken diğeri 2 buçuk saat duruyor.adalet mi bu?85 lira tek ders için geçerli olmalı.ders sayısı arttıkça ücret de artmalıdır.hatta sınıf sayısına bağlı olarak da ödenek artmalıdır.çünkü biri 20 kişilik bir sınıfla ilgilenirken öbürü 100 kişilik bir sınıfla ilgileniyor.bunların aynı ücreti alması adil mi?
0 3 Şikayet Et
refiks10 27 Nisan 2016 19:43
Bu ıspartadan ve üniversitesinden,Türkiyenin hangi üniversitelerine paralelci eleman gönderildiği de tek tek araştırılmalı!Çünkü takke düştü kel göründü artık.
4 2 Şikayet Et
kerem6428 27 Nisan 2016 18:16
Üniversite sınavında 160 sorunun 20 sini yapan örgün üniversiteye yerleşiyor. Aöf de 350 sayfalık bir kitaptan sadece 20 soru soruluyor. Örgün üniversite bitirenler, açıköğretim bitirenlerden her yerde üstün. Tek eşit oldukları yer kpss sınavı. Onun dışında hem kamuda hem de özel sektörde örgün öğrenciler ilk seçiliyor. Hatta çoğu özel ya da devlet kurumları ve bankalar iş ilanı verirken bizzat sadece örgün öğrenciler başvursun deniliyor. Açıköğretim mezunlarının aldığı diploma hiç bir işe yaramıyor. Örgün üniversitelerde ise kalite yok. Barajı geçip örgün üniversite okuyan öğrencilerden ne bekliyorsun. Boğaziçi üniversitesini örnek vermişsin. O üniversitelerden mezun olanlar iş kaygısı çekmiyor. Çoğu okurken işini buluyor. Ben onların açıköğretimi dert edeceğini sanmıyorum.
20 soruluk test ile sınavdan 2 gün önce çıkmış soruları çözerek diploma alınıyor ve bu diplomada boğaziçi mezununyla aynı haklara sahip bir diploma.Saçma gelmiyor mu herkesin işi gücü varsa ikinci öğretimler var akşamları ona gider.Bedavadan diploma dağıtarak eğitim mi verilir.Örgünde kalite artırılmalı bunda hem fikiriz ama düşünün çocuklar bizi neden zorluyorsunuz aöfdekiler ne ödev yapıyor ne proje yapıyor bizimle aynı hakları var bize haksızlık oluyor diye söyleyince elimiz kolumuz bağlanıyor.Eğer diploma verme barajı aöf seviyesindeyse örgünlerde o seviyeden başlayıp diploma vermeli.Yani eş değer diploma veriliyorsa aöf de örgünde aynı düzeyde olmalı.Böyle bir durumda da eğitim kalitemiz iyice düşecektir.
ingilizcesizolmazmi, 3 yıl önce
0 1 Şikayet Et
ingilizcesizolmazmi 27 Nisan 2016 16:39
20 soruluk test ile sınavdan 2 gün önce çıkmış soruları çözerek diploma alınıyor ve bu diplomada boğaziçi mezununyla aynı haklara sahip bir diploma.Saçma gelmiyor mu herkesin işi gücü varsa ikinci öğretimler var akşamları ona gider.Bedavadan diploma dağıtarak eğitim mi verilir.Örgünde kalite artırılmalı bunda hem fikiriz ama düşünün çocuklar bizi neden zorluyorsunuz aöfdekiler ne ödev yapıyor ne proje yapıyor bizimle aynı hakları var bize haksızlık oluyor diye söyleyince elimiz kolumuz bağlanıyor.Eğer diploma verme barajı aöf seviyesindeyse örgünlerde o seviyeden başlayıp diploma vermeli.Yani eş değer diploma veriliyorsa aöf de örgünde aynı düzeyde olmalı.Böyle bir durumda da eğitim kalitemiz iyice düşecektir.
Ben örgün de okudum açıktan da okudum. İki üniversite bitirdim. Sanki örgün üniversitelerin verdiği eğitim çok kaliteli. Çoğu diploma veriyor ama eğitimde kalite yok. Aöf de hiç de para karşılığı diploma vermiyorlar. Ben aöf de örgünden daha çok zorlandım. Aöf kapatılsın diyen aciz zihniyetlere katılmıyorum. Şu an herkes örgün okuyor zaten kontenjanlar yeterli. Öğrenciler aöf yi ikinci üniversite olarak okuyor çoğunlukla. Artık açıköğretim diye birşey bile kalmadı. Artık uzak eğitim var. Ayrıca herkesin işi gücü var yada ekonomik anlamda yetersiz olduğu için çalışması gerekiyor. Herkes örgün okuyacak şansı yakalayamıyor.
kerem6428, 3 yıl önce
3 2 Şikayet Et
kerem6428 27 Nisan 2016 15:20
Ben örgün de okudum açıktan da okudum. İki üniversite bitirdim. Sanki örgün üniversitelerin verdiği eğitim çok kaliteli. Çoğu diploma veriyor ama eğitimde kalite yok. Aöf de hiç de para karşılığı diploma vermiyorlar. Ben aöf de örgünden daha çok zorlandım. Aöf kapatılsın diyen aciz zihniyetlere katılmıyorum. Şu an herkes örgün okuyor zaten kontenjanlar yeterli. Öğrenciler aöf yi ikinci üniversite olarak okuyor çoğunlukla. Artık açıköğretim diye birşey bile kalmadı. Artık uzak eğitim var. Ayrıca herkesin işi gücü var yada ekonomik anlamda yetersiz olduğu için çalışması gerekiyor. Herkes örgün okuyacak şansı yakalayamıyor.
6 5 Şikayet Et
ibrahim98 27 Nisan 2016 14:49
aöf sınavlarında üniversitelerden görevlendirilen görevliler o kadar lakayit ki gözetmen olduğum sınavda bile sınav ile ilgilenmeyip telefonda oyun oynuyorlar. aöf ler amacından sapmıştır. diplomalı işsiz ordusundan başka bir işe yaramıyor.
6 5 Şikayet Et
ingilizcesizolmazmi 27 Nisan 2016 12:31
aöf hemen kapatilmalidir.Diploma dagitmakla universiteli issiz sayisini cogaltirsiniz.Universite mezunlarin maaslari ozelde asgari ucrete dustu.Yapilacak is aof ikinci ogretimler kapatilmali fakulte kintenjanlari yariya dusmeli 2 yillik meslek yuksek okullarina gencler yonlendirilmelidir.Bugun onune gelen bende universite mezunum zart zurt diyor.Bir degeri yok 4 yillik mezuniyetin.3 alandan da ilk 50 bine gireneyen fakulte okumayacak.2 yillik meslek yuksek okulu okusun
5 13 Şikayet Et
onurordek 27 Nisan 2016 12:21
20 kişilik sınıfa 3 gözetmen veriyorlar. Tüm işi birisi yapıyor diğerleri telefonla oynuyor. Emeklerine kıyasla ücret istesinler.
10 12 Şikayet Et
cacç 27 Nisan 2016 11:54
AÖF ticari bir işletmedir. Mezun kalitesinin hali ortadadır. AÖF ün kalitesini nasıl artırırıza kafa yoracaklarına pastadan pay kapma derdindeler.
7 13 Şikayet Et
yergin19 27 Nisan 2016 11:53
Hep kaymağı yiyen bunlar zaten gerisini salla.İdari personele verin bır kerede şu görevi hep bana hep bana al sana...yazık be bu kadar ayrımcılık olmaz..
9 13 Şikayet Et
1234