Türkzone 03 Mayıs 2016 11:26
Denetim görevini icra edenlerin özlük hakları, en azından denetimini yaptıkları kamu görevlilerinin dengi veya üstünde belirlenmesi gerekirken, 2012 yılında çıkarılan KHK ile, Bakanlık Müfettişleri,daire başkanlarının da gerisine atılmıştır. Öncelikle bu yanlışın düzeltilmesi gerekir.....
0 3 Şikayet Et
kararozen 02 Mayıs 2016 16:55
Sanki 14 yıldır iktidarda chp yada mhp sanki.... yolsuzlukla mücadele edilecekmiş, önce 4 bakanı bir yargılayın ondan sonra bizi yolsuzla mücadele için inandırın
1 10 Şikayet Et
Müslümano Ronaldo 02 Mayıs 2016 10:10
Kardeşim hakim savcılar "vicdanimizla cuzdanimiz arasında kalıyoruz" dediğinde herkes haklılar dedi ve gereken düzenleme yapıldı. Benzer işi yapan "karar veren , adalet dağıtan ve bunu evi dışında yapan" müfettiş bir talepte bulununca mi haksiz ?
müfettiş denetmen olduğunu söyleyenler belki de değildir. burada yazdıklarına göre kendilerine buradan maddi hak çıkarmaya çalışıyorlar. siz ücret pazarlığı yapıyor da ücret azlığınızdan bu işlerin denetiminin yapılmadığını savunuyorsanız suç işliyorsunuz. kimse sizi zorla denetmen müfettiş yapmadı. bence bu tip olayların olduğu yerlerde önce bu işi denetleme görevi olanlardan başlanmalı ilk cezayı onlara vermeli. hiç bir sorun kalmayacaktır.
polat alem34, 5 yıl önce
1 4 Şikayet Et
talihsiz15 02 Mayıs 2016 09:59
yolsuzlukla mücadale etmek istiyorsanız önce bu mülakat sistemini kaldırın insanları sınav yapıp mülakata sokmanın hiçbir mantığı aklı bilmi yok ama buna rağmen 13 yıl iktidar döneminizde bu mülakat torpil olayı tavan yaptı.sizin ağzınızdan çıkanla yaptığınız şeyler çok farklı bu millet her şeyi görüyor....
1 8 Şikayet Et
TURAN ALP 02 Mayıs 2016 09:52
yolsuzlukla mücadele de insanların vicdanını söküp almadan imkansız....ben tayinimi "eş durumundan "yaptıramadım ama olmaması gerek tayinler oldu neylemi para ile üç binliraya 15bin liraya hala ben vermedim olmadı...üstelik bana verirsen istediğin yere olur dendi...şikayet ettim kimi kime şikayet ediyorsun,hepsi boş....ve bu yüzden dir boşanmalar maksatlı tayin yaptırmıyorsun diye çok oluyor,bilmiyor ki bayanlar bu iiler isteğe değil paraya bakıyor...
1 0 Şikayet Et
ozzy05 02 Mayıs 2016 02:07
Hükümet paralele altı iyi üstü kötü diyor bilmiyorki Akpartinin üst kademesi iyi ama alk kademede ne fırıldak dönüyor.Her kurumda torpil dönüyor arkadaş tayin istiyor müdürü torpil varmı ankaradan diyor ? Kardeşim ülkede hiç mi adalet kalmadı ? edeb Kalmadı ? Bir çok insanın hayatı ile geçmişte oynadılar vebali kime ?
0 9 Şikayet Et
velidem 01 Mayıs 2016 23:54
bayağı ciddi ciddi hazırlanmış bir plan. uygulanırsa ne ala
2 5 Şikayet Et
"ASYAMF" 01 Mayıs 2016 22:58
Referanslarda usta olan Başbakanlığın kendisini ve Adalet Bakanlığını kim denetleyecek. Anayasa yazılı metin olarak kalmayıp gerçekten uygulansaydı yolsuzluklar da olmazdı. Önce mülakatları kaldırarak saydamlığa katkıda bulunabilirsiniz.
1 10 Şikayet Et
drej47 01 Mayıs 2016 22:48
Adları rüşvet ve yolsuzlukla anılan 4 eski bakanı yargıdan kaçıranlar biraz ciddi olmalı. Bunlar yargılanmadıkça yolsuzlukla mücadele edildiğine ancak Kadir abimiz İnanır.
1 15 Şikayet Et
webmaster83 01 Mayıs 2016 21:39
Cumhurba?kan? ve bakanlar yarg?lans?n o zaman
1 14 Şikayet Et
1234