kadirteke 03 Ekim 2016 14:22
sabah 6,30da sabahcı öğretmenlerle geliyorum akşam 6 da öğlenci öğretmenlerle gidiyorum... nöbetim tek gün değil hergün... haklısınız öğretmenlerle aynı kefede değerlendirmem son derece yanlış bana 10 saat ek ders ödenmeli...
müdür yardımcıları tenefüslerde olay olmasın nb. öğretmen yerinde olsun diye nöbet tutuyor. aslında müdür yrd. öğrenciye değil nöbetini tutmayan öğrt. nöbetini tutmasını sağlıyor. bir bakıma denetim yapıyor ki o olmazsa kimse nöbet tutmaz.
tarihçi60, 4 yıl önce
3 3 Şikayet Et
Anasinifi2 11 Eylül 2016 12:23
Stajyer aday ogretmenler de alabilecekmi. Yoksa adaylik kalkmasi mi lazim?
0 0 Şikayet Et
tarihçi60 01 Temmuz 2016 03:03
müdür yardımcıları tenefüslerde olay olmasın nb. öğretmen yerinde olsun diye nöbet tutuyor. aslında müdür yrd. öğrenciye değil nöbetini tutmayan öğrt. nöbetini tutmasını sağlıyor. bir bakıma denetim yapıyor ki o olmazsa kimse nöbet tutmaz.
Kimse kendini kandırmasın müdür yardımcıları nöbet tutmuyor ve bunlara göre izlicekmiş çocuk kandırmayın. Bundan sonra öğretmenlerde nöbeti uzaktan izleyerek yapar. Hem ders anlatıp derstten hemen sonra nöbete devam eden öğretmenlerin nöbet görevi ile müdür yardımcısının uzaktan gözüyle yaptığı nöbet görevi bir değildir. Eğitimi ne hale getirdinz yazık
adil_olmak_cokmu_zor, 4 yıl önce
4 2 Şikayet Et
tarihçi60 01 Temmuz 2016 02:59
anasınıfı öğretmeni sadece kendi öğrencilerine nöbet tutacak ki zaten tutuyor. ilkokul ve ortaokullarda zil çalınca nöbetçi öğretmen dahil herkes servisim gidiyor derken koşarken anasınıfçı çocukları velilerine teslim etmek için bekliyor. bunu biliyoruz mu
Ana sınıfı öğretmeni hiç tenefüse çıkmıyor. onun nöbetçi olduğu gün tenefüse kim çıkacak. ana sınıfı öğretmeni sınıfta otururken sınıf öğretmeni nöbet tutacak ikisi de mi ücret alacak?
bbaarriiss, 4 yıl önce
7 3 Şikayet Et
tarihçi60 01 Temmuz 2016 02:57
biz geriye dönük ocak 1 den itibaren 16 hazirana kadar 44 saat ödedik. haziran ek ders çizelgesine ekledik
Anasınıfının nöbeti nasıl olacak bilen var mı?
kutalmış58, 4 yıl önce
0 0 Şikayet Et
tarihçi60 01 Temmuz 2016 02:56
müdür yardımcısı nöbet tutmazsa hiç bir öğretmen öğretmenler odasından çıkmaz. rehber öğretmene gelince ben rehber öğretmenim deyip hiç bir komisyona üye olmayan rehberlikçi ücret olunca nöbet istiyor. nöbet rehberliğin branşıyla çelişiyor bi defa 2 saat için yuvarlamayalım
rehber öğretmen ne kursu açacak okulda?
bındılduckk, 4 yıl önce
0 0 Şikayet Et
bındılduckk 22 Haziran 2016 19:58
rehber öğretmen ne kursu açacak okulda?
nöbet tutmadığı halde müdür yardımcısına, ana sınıfı öğretmenine ücret verilsin rehber öğretmene gelince yok. bütün branşlar kurs açsın rehber öğretmene yine yok. bu nasıl iş arkadaş
mrymk, 4 yıl önce
9 0 Şikayet Et
mrymk 22 Haziran 2016 10:24
nöbet tutmadığı halde müdür yardımcısına, ana sınıfı öğretmenine ücret verilsin rehber öğretmene gelince yok. bütün branşlar kurs açsın rehber öğretmene yine yok. bu nasıl iş arkadaş
30 2 Şikayet Et
prozacylcn 20 Haziran 2016 10:07
anasınıfı öğretmenleri her gün blok olarak 5 saat derse girer. öğle arası yoktur tenefüsü yoktur. hep kendi açınızdan bakın olaya, tek önemli iş yapan sizsiniz sanıyorsunuz ama o iş öyle değil.
3 64 Şikayet Et
ladychatterley 18 Haziran 2016 16:45
Haydi müdür yardımcılarını anladık,servis kontrolünde falan yardıma geliyorlar.Anlamadığım şey hayatında hiç nöbet tutmamış anasınıfı öğretmenlerine (İlkokul,Ortaokul,İmam Hatip Ortaokullarında çalışanlar) neden nöbet ücreti ödenecekmiş?
Müdür müdür yardımcısından 2 saat fazla ek ders alır o da sorumluluktan dolayı anlayana.
SEVSİNLER, 4 yıl önce
29 7 Şikayet Et
1234