mn.ylmz 09 Ekim 2017 08:06
başörtüsü tesettür değildir o kadar üstüne fazla söz söylemeye gerek yok!!!
0 0 Şikayet Et
Gecegözlüm58 05 Mart 2017 01:58
İyi mi bilemedim böyle yaparak kadınlar helal olmayan ortamlarda çalıştirmayı teşvik ediyo... erkeklerin oldugu yerlerde çalışmak caiz değil...sadece başı kapatmak değil dinin gereği gözle bakmamak keyfi konuşmamak hele ki haram gözlerden uzak durmak erkeklerin nefsi kadinların ki gibi değil onlara normal geliyo ma mevlam bi cizgi koymuş ben boyle degilim şoyle degilim iyi niyetliyim demekle olmaz karşı tarafı bilemessin ve o kendi sorunu diyemezsin mevla sorar.... dunyalik iş için iki cihaninizida mahfetmeyin
3 3 Şikayet Et
Gecegözlüm58 05 Mart 2017 01:50
O ayet bekarlar icin... evlilere recm cazasi var kezada recm cezasi uygulansa bile af olundu denmiyo sadece dunyada ki cezasi bu ahirette te var dahasi
Nur suresinin 2. ayetinde zina yapan erkeğe 100 kadına da 100 değnek vurun diyor... Yaradan bir çok ayetinde dini konularda bilgi verirken dikkati olun der.
F.K.K.06, 3 yıl önce
0 0 Şikayet Et
Gecegözlüm58 05 Mart 2017 01:48
Haklisiniz ama tessttursüz bi bayan her an gunah icinde yalan giybet kul hakki yemek öylemi yapmayin... buyuk gunah kucuk gunahlar vardir. yaptigin iyilikler karsiligi kucuk gunahlar silinir ama buyuk gunahlar öyle mi dogru yoldan bile uzaklaştiriyo daha cok
"Başörtüsü Allah'ın emri" diyenler; dürüst - ahlaklı ve adaletli olmak, yalan söylememek, rüşvet / kul hakkı yememek, dedikodu - gıybet yapmamak Allah'ın emri değil mi!?.. Başörtüsü takmadığın zaman günah işlersin, o senin vebalin; yalan söylediğin zaman, rüşvet / kul hakkı yediğin zaman başkalarının vebali sana...
sgsgoren, 3 yıl önce
0 2 Şikayet Et
Gecegözlüm58 05 Mart 2017 01:44
Tövbe de kardeş aklina bile getirme şakada olsa sonra insan gercekleştiriyo
Evet her yer torpil referanssız hiçbir iş olmuyor. Ben de intiharı düşünecek duruma geldim.
murathekim28, 3 yıl önce
0 0 Şikayet Et
Kanuni34 24 Aralık 2016 19:59
Şeriat demek, Allah'ın koyduğu kurallar demektir. Hem "müslümanım" diyorsunuz, hem de haşa "Allah'ın koyduğu kuralları kabul etmem" diyorsunuz. Nasıl bir çelişki bu?
ayrica gelir adaletsizliginin bu Kadar ucurum halinde oldugu halde el kesme ile hirsizligi önleyecegini düsünen bir insansin insallah bulundugun konum vatandas hakkinda karar verilen bir makam degildir
türküseventürküsever, 3 yıl önce
1 2 Şikayet Et
Ayberkankebut 12 Eylül 2016 08:27
doğru diyorsun ama ne kadar yapılabilirse o kadar kar diye düşünüyorum, alt açık diye üst de açık mı olsun. Hem benim yorumun haberi yani başörtüsü serbestisini beğenmiyenlere yönelik. senin gibi düşünenlere lafım yok, keşke altta kapalı olsa..
bir müslüman başını kapatıyorsa alta pantolon da giymez üst kapalı alt açık
babsy, 3 yıl önce
2 0 Şikayet Et
Adamentor 29 Ağustos 2016 00:03
Keşke yorumumu anlayıp sonra cevap yazsaydın
mini etek gericilik simgesi değildir. üstü kapalı irtica değildir. siyasal veya dinsel simge değildir
ntba, 3 yıl önce
6 2 Şikayet Et
abdulhamid123456 28 Ağustos 2016 23:54
hani demokratik laik bir hukuk devletinde yaşıyoruzya !! sanane kardeşim herkes her istediğini giyer,takar.işinize geldiği gibi laiklik hikayeleri anlatmayın
6 3 Şikayet Et
türküseventürküsever 28 Ağustos 2016 20:49
ayrica gelir adaletsizliginin bu Kadar ucurum halinde oldugu halde el kesme ile hirsizligi önleyecegini düsünen bir insansin insallah bulundugun konum vatandas hakkinda karar verilen bir makam degildir
Amerika'da hırsızlığa yıllarca hapis cezası veriyorlar. Fakat her saniyede 1 otomobil çalınıyor. Arabistan'da ise hırsızın elini kesiyorlar. Neredeyse hiç hırsızlık olmuyor. Demekki bizi yaratan, bizim zaaflarımızı da biliyor. Reddetmek yerine anlamaya çalışın, mantığını öğrenin.
Kanuni34, 3 yıl önce
8 1 Şikayet Et
12345678910