memur.net.net 09 Ocak 2017 16:11
Bilgisayar Destekli Teknik Resim çizim dersi var Sertifika yerine geçerli olur mu ?
2 0 Şikayet Et
haae911 30 Aralık 2016 22:06
evet
Aöfte görülen Temel Bilgi Teknolojileri dersi 6225 kodunu karşılamış mı oluyor yani?
KGizemK, 4 yıl önce
0 3 Şikayet Et
KGizemK 30 Aralık 2016 11:03
Aöfte görülen Temel Bilgi Teknolojileri dersi 6225 kodunu karşılamış mı oluyor yani?
2 8 Şikayet Et
Notnull 27 Aralık 2016 12:07
Lise ve önlisans olmak üzere kesintisiz bilgisayarla ilgili her dersi gördüm bilgisayar programcısı olarak halen yarı aktif site bakimi donanım ve ağ sistemleri üzerine çalışıyorum istenen o sertifikalar Fasa fiso benim diplomam yanında !! Bilgisayar programcıları bilir hangi dersleri aldıklarını inanın kodlamada lisede keza unide teneffüs aralarına bile cikmazdik öyle yoğun olurdu ki projeleri yapacağız gelen YÖK başkanına tanitcaz diye uykusuz kalirsin biz programcılar harcadiniz resmen devletin el atması lazim sonra yakinirlar siber saldırı yapılıyor kurumlara diye... Bizleri bir araya toplayıp birikimimize birik katmaları gerek 7/24 hazırım ben. Bu doğrultuda Değerli Memurlar.net ekibine bizlerin sesi olmasını istiyorum lütfen sessiz çığlıklar içinde yok olmayalım lütfen sevdiğimiz işi yapmak istiyoruz artik. Saygılar.
0 6 Şikayet Et
parssss 24 Aralık 2016 19:00
haberin degerlendirme kisminda ama oyle demiyor sanki benmi yanlis anladim
0 1 Şikayet Et
omerunalonline 24 Aralık 2016 00:47
Anadolu Teknik Lisesi Bilgisayar Bölümü ve Jeofizik Mühendisli?i Bölümü Mezunuyum Transkriptimde Web Tasar?m? Dersi de var 6225 e uygunum de?il mi ?
1 4 Şikayet Et
madenci067 23 Aralık 2016 22:44
parsss 6225 kodunu iyi arastir aofler haric diye biliyorum
6 0 Şikayet Et
parssss 23 Aralık 2016 16:12
ortaogretim kpss ye girdim onlisans acikogretim 2.nci sinifim 1.nci sinifta dersi aldim gecerliligi nedir bilgi verirseniz sevinirim
8 2 Şikayet Et
Mesto.78 23 Aralık 2016 13:55
Boşuna Bilgisayar Programcılığı okumuşuz adalete bak
8 12 Şikayet Et
K3thüda 23 Aralık 2016 13:36
Bu devirde artık herkes bilgisayar biliyor zaten bir çok bölümde de belli bir düzeyde bilgisayar bilmeden mezun olmak mümkün değil bu yüzden meslek olarak bilgisayarcılığın pek önemi kalmadı.
12 13 Şikayet Et
12