Sosyallee 04 Ocak 2017 22:13
MEB atama yönetmeliği der ki son iki yılda 360 gün sigorta şartı olacak, devlet memurları atama yönetmeliğinde ise talep edilen yerde son iki yılda 360 gün şartı olacak deniyor. Atama isteyecek öğretmenler hangisine göre atama işlemine tabi olacaklar acaba ?
1 0 Şikayet Et
englishteacherktz 03 Ocak 2017 21:04
Qwert58 sizin adaylığınız nasıl kalktı ben de sizinle atandım ?
0 1 Şikayet Et
ulubatlı 17 03 Ocak 2017 19:21
Özür grubu atamalarında öncelik SAĞLIK ÖZRÜDÜR (öncelik A....B...C dir. )Bakanlık bu kurala uymalı,uygulamalı..G.Müd. den açıklama bekleniyor...Ayrıca bazı mem ler açıkları açmıyorlar.Kesin bilgileri şikayet edin.Mahkemeye verin...
1 1 Şikayet Et
boksAr1 30 Aralık 2016 13:05
Benim atandigim kurumu birakin benim atandigim il bile acilmadi benim sucum degildi bu durum keske acsalardi gitseydim es durumu bizimde hakkimiz.
0 9 Şikayet Et
fereska 30 Aralık 2016 11:24
2016 şubat atması arkadaşlardan tayin isteyecek olanlar 147 yi arayıp durumu açıklayıp kayıt oluşturabilirler.
0 8 Şikayet Et
fereska 30 Aralık 2016 11:20
Kesinlikle çokk haklısınız..
2016 şubatta asıl görev yerim Mardin Kızıltepe açılmamıştı, böyle bir seçenek sunulmadı, ikamet yerimde stajyer sürecini geçirdim, şu an 2017 eş durumu atamasından yararlanmak istiyoruz, bu durumda olan birçok öğretmen var, atandığı yerde 1 yıl görev yapmak istedik de gidemedik, hakkımızı istiyoruz, Sendikalar yardım lütfen, Memurlar.net destek olun, sesimiz duyurun, eşler, çocuklar, aile düzenimiz kalmadı
KADI0106, 4 yıl önce
1 8 Şikayet Et
fereska 30 Aralık 2016 11:18
2016 Şubatta atanan fakat yetiştirme sürecini ikamet ettiği ilde geçiren öğretmenlerin de eş özründen yararlanması aile birliğine uygun olacaktır.Lütfen bu konuda öğretmenlere yardım edilsin ve mağdur edilmesin.Devlete yakışan budur, bu olmalıdır!!!
0 10 Şikayet Et
KADI0106 30 Aralık 2016 09:54
2016 şubatta asıl görev yerim Mardin Kızıltepe açılmamıştı, böyle bir seçenek sunulmadı, ikamet yerimde stajyer sürecini geçirdim, şu an 2017 eş durumu atamasından yararlanmak istiyoruz, bu durumda olan birçok öğretmen var, atandığı yerde 1 yıl görev yapmak istedik de gidemedik, hakkımızı istiyoruz, Sendikalar yardım lütfen, Memurlar.net destek olun, sesimiz duyurun, eşler, çocuklar, aile düzenimiz kalmadı
1 18 Şikayet Et
iemek 30 Aralık 2016 09:00
arkadaşlar peki bu atamalarda il ilçe emri verilme durumu var mı? Eşimin branşı çok kısıtlı(rusça). Eğer bulunduğum ilde kadro olmazsa, il ilçe emri verilmezse nasıl bir yol izlemeliyiz?
0 5 Şikayet Et
kalan-umutlarımdan 30 Aralık 2016 08:35
2016 şubat atması arkadaşlardan tayin isteyecek olanlar 147 yi arayıp durumu açıklayıp kayıt oluşturabilirler.
1 6 Şikayet Et
123