guilty57 04 Mart 2020 09:07
Sınav sonuç belgesinde yer alan sınav tarihi mi geçerli, yoksa sonuç tarihi mi? Sonuç Açıklama Tarihi / Report Issue Date: 20.04.2017 Sınav Tarihi Test Date 02.04.2017 Hangisi kullanılacak? Bütün yönleriyle demişsiniz ama bu konuda detay vermemişsiniz.
0 8 Şikayet Et
nurullahgngr 17 Mayıs 2019 15:20
Adam koskoca bir yabancı dil öğrenmiş En iyi notu A derecesini almış. 97.5 TL. Yazık. Hiç vermeyin daha iyi.
8 29 Şikayet Et
Themurty 31 Ocak 2017 09:31
Gerçekten şaka gibi. Madem ki dil öğrenimi teşvik edilmek isteniyor. Bir öğretmen olarak 57tl nedir ya :)) Kitabın parasını bile karşılamıyor. Vereceksin 500-600 tl bak o zaman nasıl teşvik ediliyor. Ancak ülkemizin genel bir sıkıntısını dile getirecek olursak da 500-600 tl gibi dil tazminatı olmuş olsaydı usulsüzlükler de ortaya çıkardı bu da bilinen bir gerçeklik payıdır. Ama 57 tl çok çok az. En az 200 tl olması gerekir ki ihtiyaçlar karşılansın...
29 169 Şikayet Et
Drc78 30 Ocak 2017 12:03
Ağam bizimle kafa buluur ulan arkadaş uds den 83 alık demek 75 tl içinmiydi bu..
15 74 Şikayet Et
makelonur 30 Ocak 2017 11:31
Aynı anda hangi dillerden tazminat alınabilir? İngilizcenin yanına ek
18 16 Şikayet Et
paslıcivi 30 Ocak 2017 10:50
ustelik kendisini donanimli hale getirenlerin de engellenmesi cabasi
Bu ülkede cebine 3-5 krş. girmesi için yabancı dilden teknolojiye bilmek, çalışmak gibi yollar kapalı... çok bilirsen, çok çalışırsan, çok kullanıldığınla kalırsın... suyun başında duracan, yani devlette ona buna posta koyacağın kritik görevlerde olacan ki para kazanırsın, hakimlik, savcılık, bazı özel koltuklar yeter... ne yabancı dil bilmene gerek var ne envai çeşit programlar vs. öğrenip yorulmana... suyun başında otur bırak yabancı dili, word bile bilmesen olur.. yaz kızım dersin olur biter... Dünyaya da yargıçlarımızla hükmederiz.. üretmemize teknolojiye sanayiye pazarlamaya gerek yok... gariban vatandaşa koyduğu postayı koyarlar ABDye, batıya olur biter.. korkarlar..
ABGN, 4 yıl önce
5 55 Şikayet Et
ABGN 30 Ocak 2017 10:17
Bu ülkede cebine 3-5 krş. girmesi için yabancı dilden teknolojiye bilmek, çalışmak gibi yollar kapalı... çok bilirsen, çok çalışırsan, çok kullanıldığınla kalırsın... suyun başında duracan, yani devlette ona buna posta koyacağın kritik görevlerde olacan ki para kazanırsın, hakimlik, savcılık, bazı özel koltuklar yeter... ne yabancı dil bilmene gerek var ne envai çeşit programlar vs. öğrenip yorulmana... suyun başında otur bırak yabancı dili, word bile bilmesen olur.. yaz kızım dersin olur biter... Dünyaya da yargıçlarımızla hükmederiz.. üretmemize teknolojiye sanayiye pazarlamaya gerek yok... gariban vatandaşa koyduğu postayı koyarlar ABDye, batıya olur biter.. korkarlar..
6 102 Şikayet Et
paslıcivi 30 Ocak 2017 10:04
75 yani C ile 39 falan aliyorum. bu ayin dil tazminati hala bitmedi harciyorum.
Yds den 71 aldım c seviyesine sahibim 27 lira aylık dil tazminatı alıyorum. Daha hala kurs ve kitap parasını çıkartamadım:D Demek istediğim şu; kesinlikle dil tazminatı çok çok az
ezzettin, 4 yıl önce
2 73 Şikayet Et
corcor 30 Ocak 2017 09:40
onların mevzuatı farklı. A grubu için maaşın %10 u kadar tazminat alıyorlar diye biliyorum.
KİT lerde neden 400-500 tl civarı ödeniyor?
Tugrulunv, 4 yıl önce
11 7 Şikayet Et
Tugrulunv 30 Ocak 2017 09:23
KİT lerde neden 400-500 tl civarı ödeniyor?
7 32 Şikayet Et
12