zabrus 24 Ocak 2017 22:31
Fırat nehrinin kıyısında bir koyun kaybolmuş gören var mı?
Resmen sağ gösterip soldan vurmuştur. Komisyona başvurmayan mahkemeye gidemiyor. Tüm ülkede tek komisyon var. Fakat yüz bin ihraç. Hangisine bakacak hangisini yetiştirecek. Yıllarca sürer bu yıllarca zulüm demektir. Hem AİHm önünü kapat hem de adaleti verme. Yok böyle Müslümanlık. Hz Ömer bu yapılanı görse ki bilir ne derdi
bilgistan, 2 yıl önce
0 3 Şikayet Et
zabrus 24 Ocak 2017 22:29
insani koşullar?
Avrupa olmasa insani koşullar ve demokrasi ülkemize hiç uğramayacak.
34DonJuan34, 2 yıl önce
0 4 Şikayet Et
zabrus 24 Ocak 2017 22:14
Mezar taşıma; "Presumption of innocence" yazınız. Bir de yanına "bank asya hesap cüzdanı resmi koyun" ve aynen şunu yazın: "İşte bu yüzden, 1 Eylül 2016 tarihli 672 sayılı OHAL KHK'sı ile ihraç edildi ve son nefesine kadar suçsuz olduğunu söyleyerek geberdi gitti"... Mezar taşım güzel olsun, lazerli yazdırın ki yazılar silinmesin, gelecek nesiller tanısın ve ders alsınlar benden. Dini hiç bir simge de olmasın hani, lazım değil bana. Başımın ucunda ne bir çınar ağacı ne de selvi olsun... Bir tane bol dikenli kaktüs ve yanına bir de zakkum ağacı olsun başka bir şey istemem hani... Ölüm tarihime de fiziksel olarak öldüğüm tarihi değil, 1 Eylül 2016 tarihini yazın.... Ahh Ahh! Memurlar.net; sen şimdi bunu da yayınlamazsın. Kimseye ne zararım var sanki şimdi?
1 8 Şikayet Et
soreja 24 Ocak 2017 21:51
AİHM'e başvuruların önünü kesmek için yapılan birşey.. avrupalı bunu yer mi sanıyonuz?
3 11 Şikayet Et
zabrus 24 Ocak 2017 21:49
Şimdi kendimi Ord.Prof.Dr. Sulhi Dönmezer'in yerine koymuş olmayım ama, aklıma takıldı; AYM'nin (hukuki yetki açısından) yapamadığını OHİİK nasıl yapacak?
0 7 Şikayet Et
34DonJuan34 24 Ocak 2017 13:57
Avrupa olmasa insani koşullar ve demokrasi ülkemize hiç uğramayacak.
6 39 Şikayet Et
Sakacı24 24 Ocak 2017 13:03
mezarıma yazarsınız artık suçsuz du diye, birde eklersiniz "pardon" yanılmışız diye... anlaşıldı, bu dünyanın adaleti yok, kimse de beklemesin, başta kim olursa olsun, adaletle hüküm etmeyi beceremiyor, ahirette hesap vermek çok daha zordur, ama tabi bilene...
1 46 Şikayet Et
onder390 24 Ocak 2017 11:07
avrupalı yerse...
3 37 Şikayet Et
Sarkat 24 Ocak 2017 10:47
Böyle bi plan kimin aklına gelir. Hem Ab yi oyala hem de khk ile ihraç olanları oyala. Plan Süper ama unuttukları bişey var. Allah büyük herşeyi görüyor
2 80 Şikayet Et
fetih40 24 Ocak 2017 10:32
Komisyon sadece başkanlık oyları için gaz almaktır terörist olanı idam et senden af dileyen yok ki zaten vatana ihanet etmişsek yaşama hakkını kendimde göremem.Ama vatana ihanet etmemişsek lütfen zulmetmeyin lütfen.
1 76 Şikayet Et
12