iapak 08 Haziran 2007 11:37

merhaba 47b sözleşmeli personel programı şifre sormakta şifresini söyleye bilirmisin teşekkürler

0 5 Şikayet Et
huzun1963 09 Mart 2007 14:40

Arkadaşlar, merhaba. Yeni başlayan 4/b sözleşmeli öğretmen var. Bunların maaş bordrosu ve ek ders ücret bordrosunun şekli nasıl olacak . Ayrı ayrı bordro şekillerine tanık oluyoruz. Nasıl olacağını bilen varsa bu konuda bilgi verirse ya da formu eklerse çok memnun olacağım.

1 0 Şikayet Et
senirkentli 01 Mart 2007 18:14

olurmu öyleşey ben branşımdışındaki deslre de giriyorum

0 0 Şikayet Et
puksul 28 Şubat 2007 15:15

Arkadaşlar ben de sözleşmeli öğretmenim. Sözleşmeli öğretmenlerin ek dersleri konusunda sorun yaşıyorum. Okulumda 3 tane 2. kedeme sınıfı var. Türkçe dersi 5 saat olduğu için maaş karşılığını anca dolduruyorum. Resim, müzik, beden gibi derslerde öğretmenimiz olmadığı için kadrolu öğretmenlere bu dersler ek ders olrak verilebiliyor ama ben sözleşmeli olduğum için alanım dışındaki derslere giremiyorum.Böyle bir şey var mı?Hani sözleşmeli ile kadrolu aasında fark yoktu? Eşit haklara sahip olmak bu mu? Eğer alanı dışındaki derslere giren sözleşmeli arkadaşlar varsa bana bu konuda bilgi versinler.

0 0 Şikayet Et
özsoymustafa74 23 Şubat 2007 15:15

4/b lilerin maaş bordrosunu yapan arkadaş sağolsun güzel yapmış teşekkür ederiz ama buna birde vergi iadesi bordrosunuda eklerse çok faydalı olacak bu emeği için çok teşekkür ederim bundan sonraki çalışmalarında başarılar dilerim

0 1 Şikayet Et
yabayaba 23 Şubat 2007 14:25

maaş bordrosununu eldende hazırlayabilirsiniz, illa programa gerek yok, isteyen varsa özelime msj yazsın exel deki bordroyu göndereyim.

0 0 Şikayet Et
mkuru 23 Şubat 2007 14:06

Bu programın öğretmenlere de uygun olup olmadığı konusunda net bir fikrim yok. Ama mantıken öğretmenlerin de aynı yolla hesaplanması gerekir diye düşünüyorum.

0 0 Şikayet Et
dilekburak 22 Şubat 2007 11:56

Bu program 4B li sözleşmeli öğretmenler içinde uygun mu zira şu anda çoğu sözleşmeli öğretmen muhasebecilere maaşlarını yaptırabilmek için para döküyor....

0 0 Şikayet Et
mkuru 16 Şubat 2007 08:44

Arkadaşlar 657 4/b statüsünde çalışan personellerin maaşları konusunda tam bir fikir birliği yok anladığım kadarı ile. Birkaç kurum ile görüşmeler yaptım. Her kurum değişik bir yöntemle hesaplıyor. Bu işin doğrusunu bilen veya programda eksik ve hatalı yanlar olduğunu düşünenler varsa lütfen uyarsınlar.

0 0 Şikayet Et
ŞAHİN YILDIZ 15 Şubat 2007 11:31

Her kurumun 4/b maaş hesaplaması ayrı diye biliyorum. Mesela büyülsehir belediyelerinde 4/b sözleşmelilerinki bulunduğu kadronun 1/4 derecesindeki kadrolunun %30 en fazlasını belediye meclis kararı ile belirler diğer kurumları bilmiyorum.

0 0 Şikayet Et
12