geverli_79 26 Ocak 2019 13:43
Öğretim Görevlisi iken bir bakanlığın il Müdürlüğüne 86. Maddeye gore bakan oluru ile vekaleten atandım. Kadro bos ve asil sartlarini tasiyorum. Ancak suan bazı yerlerde öğretim görevlilerin 2914 sayili kanuna tabi olduklari icin buda memur sayilmadiklari fikrine varip bu sebeple vekalet ücreti ödenmez deniyor. Bu hususta dogru bilggiye nasil ulasabilirim? Yarin obursu gun bir supriz ile karsilasmak istemiyorum?
0 0 Şikayet Et
necmettin demirtaş 22 Mart 2017 13:39
iyi günler, ben 1988 yılından beri bir kamu kuruluşunda 399 sayılı kanun hükmünde kararnamenin 3-C bendinde belirtilen (II) sayılı cetvele tabi Sözleşmeli personel olarak çalışmaktıayım. Lisans mezunuyum. 2005 yılından beri atamaya yetkili Genel Müdürlüğün yazılı emirleri gereği II sayılı cetvelede boş olan Kontrolörlük ünvanına vekaleten bakmaktayım. asilde olması gereken ( müdürlük, mühendislik vb.) şartlar bende mevcut olmadığı halde bu pozisyona vekaleten görevlenidirldim. 12 yıldır bütün idari soruşturmaları, denetimleri ve yazıları bir fiil bu poazisyon üzerinde yapmaktayım. soru-1) yapılan görevlenidrme hukuki olarak geçerli bir görevlendirme midir? Soru-2) yaptığım soruştura ve denetimlerin hukuki geçerlişiği var mıdır? Soru-3)ünvanım ile vekaleten baktığım ünvan, 399 sayılı kanun hükmünde kararnamenin 3-C bendindeki pozisyanla aynı statüdedir. vekalet ücreti talep edebilir miyim? Soru-4) Vekaleten görevlndirildiğim için asil ünvanımdaki giyim yardımından 12 senedir yararlamadım. yani ne asil ünvanımdaki hak edişlerimden, ne de vekaleten yürüttüğüm kontrolörlük hak edişlerinden yararlanamadım. bunları talep etme hakkım var mı? cevaplandırırsanız memnun olurum. hayırlı çalışmalar diliyorum.
0 0 Şikayet Et
tayfunaydin 22 Mart 2017 11:59
sen beni yanlış anladın. ben vekalet ücreti almıyorum. benim kadrom v.h.k.i. 3 derece 1/4 ten maaş almaktayım. 2 yıllık ön lisans mezunuyum. Muhtarlık İşleri Müdürlüğüne tedviren bakmaktayım. Yazı İşleri Müdürü var. İzini gittiğinden beni vekaleten baktırıyorlar. ben de onlara vekalet ücreti alabilirmiyim diye. Kadrolu Yazı İşleri Müdürü , Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğüne vekaleten kabıyor. onun vekalet ücretini alıyor. Ayni DurumdaMali Hizmetler Müdürü Bilgi işlem müdürlüğü kadrosuna vekaleten bakıyor. Onun vekalet ücretini alıyor. onlara inat. bizde baktığımız kadrolarıdan niye vekalet ücreti almayalım. Müdürlüre mi layik vekalet ücreti.
detviren değil tedviren vekalet ücreti alamazsın çünkü müdürlük sınavına girebiliyormusun yani ,bu sınava girmeye öğrenimin, alt görevde çalışma süren dolduysa vekalet ücreti alabilirsin ancak diğer türlü alamazsın ayrıca sen bunu bilmiyorsun nasıl sana muhtarlık müdürlüğü ve yazı işleri müdür vekilliği yaptırıyorlar asıl sorun burda memurlukta liyakat önemlidir ancak malesef hak etmeyen insanlar bu görevleri tedviren görevlendirme ile yürütmektedir ve bunlarada vekalet ücreti verilmektedir yazıklar olsun
batın ener, 2 yıl önce
1 0 Şikayet Et
bekir255 22 Mart 2017 09:32
kolay gelsin ... bizim kurumda dolu kadroda şuan 3 ayı aşkın süredir vekil olarak görev yapıyorum. vekalet almak için başvuru yaptık ancak dolu kadro olduğu için alamazsın dediler.. bu yazıya göre alabiyir miyim alamazmıyım?
0 0 Şikayet Et
mrtnce 22 Mart 2017 09:20
İyi günler; Bu yukarıda belirtilen tabloda ki rakamlar tüm vakalet aylığı alanlar için geçerli değildir diye düşünüyorum çünkü 86. maddeye vekaleten ataması yapılan memurlara vekaleten görev yaptıkları kadronun sadece Zam ve Tazminatlarını farkını alabilmektedirler katiyen Gösterge ve Ek Göstergesini veya farkını alamamaktadırlar.
4 0 Şikayet Et
elaaaa 22 Mart 2017 00:00
Ben mudurum yerine 5gun vekalet ettim ve 5.gununde bir iscimiz vefaat etti.ve mudurumle birlikte banada dava acildi sorumlulugun bana ait olmadigina dair 657 ye gore bir madde varmi durusmada bana yardimci olabilecek
1 0 Şikayet Et
batın ener 21 Mart 2017 21:09
detviren değil tedviren vekalet ücreti alamazsın çünkü müdürlük sınavına girebiliyormusun yani ,bu sınava girmeye öğrenimin, alt görevde çalışma süren dolduysa vekalet ücreti alabilirsin ancak diğer türlü alamazsın ayrıca sen bunu bilmiyorsun nasıl sana muhtarlık müdürlüğü ve yazı işleri müdür vekilliği yaptırıyorlar asıl sorun burda memurlukta liyakat önemlidir ancak malesef hak etmeyen insanlar bu görevleri tedviren görevlendirme ile yürütmektedir ve bunlarada vekalet ücreti verilmektedir yazıklar olsun
1 7 Şikayet Et
kpss2020 21 Mart 2017 20:18
Milletin ilgisini çekmeyen bir konu demek ki.Kimseden yorum yok.
0 2 Şikayet Et
tayfunaydin 21 Mart 2017 15:28
yardımcı olun. lütfen....
0 1 Şikayet Et
tayfunaydin 21 Mart 2017 15:24
cevap bekliyoruz. lütfen.
0 1 Şikayet Et
12