muratalaca 25 Mayıs 2017 15:11
Memurlar.net olarak bir sıralama robotu oluşturamaz mısınız?
0 3 Şikayet Et
Sinem ERTURUL 22 Mayıs 2017 12:33
seni mebe atadılar heralde
Yok onu milli eğtiim bakanı yapsınlar.
pesendide, 6 ay önce
2 0 Şikayet Et
kuantum42 19 Mayıs 2017 18:24
Mülakat acilen kaldırılmalı. Haksızlık diz boyu. İnsanlar bir açıklama bekliyor. Mülakat adı altında torpil yapılıyor. Acilen önlem alınmalı. Adalet bir an önce sağlanmalı.
1 44 Şikayet Et
Abidince 19 Mayıs 2017 14:02
Mülakat temelinde iyi bir uygulama ancak öğretmen alımı için bu uygulamayı baştan sona hatalı buluyorum. Gerekçelerim; 1. Neden alınacak öğretmen sayısını 3 katı mülakata çağırılıyor? Bunun bilimsel bir temel dayanağı var mı? 5 katı niye değil, 2 katı neden olmasın! 2. Mülakattaki jürilerin değerlendirmesinin ve vereceği notun "standartı" var mı? Değerlendirme kriterleri her ne kadar olsa da nihai not göreceli olamaz mı? Örneğin jüride ki Ahmet hocaya göre cevap 90 puan iken başka bir ildeki Mehmet hoca için bu not 80 olamaz mı? Kaldı ki tüm adaylar aynı jüri önüne çıkmıyor. Bu kritik nokta için ilgililerin cevabını merak ediyorum. 3. Öğretmenler diplomasını, yani bu işi yapabilirliğinin belgesini mezun oldukları Üniversiteden almışlar. Tamam biz içlerinden en iyisini almak istiyoruz diyebilirsiniz. İşte onun için KPSS sınavı var. 4. Önceden hazırlanmış bir kaç soru için verilen bir kaç dakikalık mülakatta neden o zaman tahtayı kullanma becerisi ölçülmüyor. Kısacası ben bu mülakat sürecinin sağlıklı olmadığını ve hükümetin yaptığı güzel işlere tahminimce birkaç bürokratın önerisi ile farkında olmadan gölge düşürüldüğü kanaatindeyim. Umarım bu hatadan dönülür. Benim önerim, KPSS puanından en yüksek puan alandan başlayarak ve gerekli güvenlik soruşturmalarından geçirilerek öğretmen alımlarının yapılmasıdır.
7 39 Şikayet Et
emre_1528 19 Mayıs 2017 11:58
Kpss 79.78 alan siralamadinda 252 iken simdi mülakat 79.99 ile ne olduğum belli değil. Millete mülakat puanları 90 larda uçuşuyor. Doğu illerinde mülakat puanları coşmuş. Acilen bakanlık açıklama yapsın .yüreği yetiyorsa mülakat puanlarını bolge bolge açıklasın. Korkmasın insandan zaten allah teala biliyor. Allahtan korkmadiginiz için bizden korkmaniza gerek yok.
11 47 Şikayet Et
1.Ahmet 19 Mayıs 2017 11:56
Emeğiniz emanetimizdir dediniz ben çalışmaya benim gibi bir çok insan çalışmaya eylülde başladı 9 ay boyunca sabah 8 de dershanede oldum akşam 10 da çıktım vanda yaşıyorum o karda kışta soğukta evime yürüyerek gittim çalıştım çabaladım sabah akşam demeden uğraştım neden o kadar yıl okudum istediğim işi mesleği yapmak için puanımı aldım normal bir şekilde atama yapılsa atanıyorum ama naptınız emeğimizi çaldınız hakkımızı yediniz onca insanın emeğini hiçe saydınız size emanet ettiğimiz emeklerimize yazık Hakk Allahın adıdır bu mübarek günün hatırına kimin hakkı kimdeyse Allah ondan sorsun...
2 52 Şikayet Et
1.Ahmet 19 Mayıs 2017 10:17
Ben bu komisyondaki kişilere bu hükümete yıllarca oy verdiğim bu partiye ne kadar hakkım varsa Allah hepsini burunlarından getirsin diyorum.Güvenlik soruşturması deyipte bir çok devlet düşmanı bildiğim kişilere bile mülakat puanı yüksek verilmiş nerede soruşturma?benim kpss puanım 76.120 Branşımda sıralamam 450 lerde alımda sıralmanın içimdeyim milakatta sorulan sorulara düzgün bir şekilde cevap verdim mülakat puanım 75.340 bunu beye göre veriyorsunuz açıklayın bilelim 72-73-74 kpss puanı olan kişiler sıralamaları 1400-1500-2000-2200 olan kişiler gelip mülakat puanıyla önümüze geçtiler bizlerin hakkı nerde hak adalet deyince biz varız diyorsunuz neredesiniz yıkılan hayaller yıkılan emekler onca çalışma çabalama nerde kaldı Allah sizin çokuğunuzdan çocuğunuzdan çıkarsın bir daha size oy vermek mi asla karşınızda kim varsa oyum ona...
1 49 Şikayet Et
mankurt76 19 Mayıs 2017 09:23
Ağlamak yok. Oy vermeye devam...
9 55 Şikayet Et
Sultanüş-Şuara 19 Mayıs 2017 08:40
+5 sınırı var diye adaylara fazla puan verilmemiş fakat bazı adaylarda bu sınırın üzerine çıkılmış deniliyor. Meb kpss puanı ve mülakat puanı yayınlamalıdır. Ben şahsen bilgi verilmesi için talepte bulunacağım kimmiş +10 20 alanlar neden almış kim vermiş öğrenmek hakkım
2 30 Şikayet Et
ihtiyac1 19 Mayıs 2017 06:25
Bakan beyin haberi yok galiba, ben kendisine bilgi vereyim. KPSS mülakat sonuçlarına bir baksın. +5 -5 puan uygulanmadı. -10 -20 -13 lerde var +5 +8 +11 lerde var. Sayın İsmet Yılmaz siz milli eğitim bakanısınız sizden yetkili bu bakanlıkta başka bir merci yoktur. bu puan adaletsizliği derhal düzeltilmeli.
2 50 Şikayet Et
1234