Eskisehirli3526 19 Mayıs 2017 10:55
Sorucevaplata. Torpilin saglam yerlerden anlasilan. Torpille degil liyakatinle gel bi yerlere. Bak orgun egitim yaptim ben diyenlerin cogu gidip pomemlerde polis memuru oluyor, uzman cavus oluyor. O meslekleri kucumsedigimden degilde okudugun bolumle ne alaka yani. Sanki bana gitmis oxford bitirmis. Yurtdisinda kim biliyor acaba okudugun bolumu.
5 4 Şikayet Et
SorunCevaplayıN 19 Mayıs 2017 10:37
He aynen öyle aöf lu arkadaş ?????? vali yapacam seni
Sorucevaplayan vatandas.kimin kimden daha cehalet icerisinde oldugunu burdan bilemeyiz ama bildigimiz bise varki sen oncelikli olarak okudugunu once bi anla. Sonra gel bana cevap yetistir. Anlayamiyosan cevrende birilerine sor onlar izah etsin sana orda ne yazilmis. Uzuldum senin adina
Eskisehirli3526, 6 ay önce
8 3 Şikayet Et
Eskisehirli3526 19 Mayıs 2017 09:02
Sorucevaplayan vatandas.kimin kimden daha cehalet icerisinde oldugunu burdan bilemeyiz ama bildigimiz bise varki sen oncelikli olarak okudugunu once bi anla. Sonra gel bana cevap yetistir. Anlayamiyosan cevrende birilerine sor onlar izah etsin sana orda ne yazilmis. Uzuldum senin adina
2 1 Şikayet Et
SorunCevaplayıN 19 Mayıs 2017 07:58
Ah cehalet bu ışte örgün eğitimle açık öğretimin farkını bile bilmeyen bir kişi sen bu akılla fazla yazamazdım komik çocuk seni??????
Ha unutmadan. Orgun bitir oyle konusalim demissin. Demekki anlatamamisim. Bi daha deneyim anlatmayi. Benim egitimimin senden geri kalir bi tarafi yok. Ha diyosanki sirf benle tartismak adina git oku o ayri. Bu sene hemen basvurumu yapayim o zaman :)
Eskisehirli3526, 6 ay önce
6 0 Şikayet Et
thomas307 19 Mayıs 2017 02:42
Mevzuatta her hangi bir engel yok. Olabilirsiniz...
Acikogretim mezunlarida kaymakam idari hakim olabilmeli. Sonucta sınavla degilmi kardesim.
Eskisehirli3526, 6 ay önce
2 5 Şikayet Et
thomas307 19 Mayıs 2017 02:40
Adli ile birlikte açıklanacağını hala daha bilmiyor musunuz?
İdari hakimlik bekleniyor editörler. Bunu da haber yapın.
atibahutchinson, 6 ay önce
4 2 Şikayet Et
Eskisehirli3526 18 Mayıs 2017 23:13
Ha unutmadan. Orgun bitir oyle konusalim demissin. Demekki anlatamamisim. Bi daha deneyim anlatmayi. Benim egitimimin senden geri kalir bi tarafi yok. Ha diyosanki sirf benle tartismak adina git oku o ayri. Bu sene hemen basvurumu yapayim o zaman :)
5 1 Şikayet Et
Eskisehirli3526 18 Mayıs 2017 23:12
Soruncevaplayin rumuzlu uye. Tabiki kendime guvenim olacak. Senin yoksa o senin sorunun. Zannedersinki ulkede aof mezunlarini kucumseyen herkes oxford, harward mezunu. Sen kendini dev aynasinda gorecegine dunyada en iyi 500 universite arasinda neden ulkemizden hic universite yok ona kafa yor. Benle kultur musabakasi yapacakmis. Ne yapcaksin bana mozambikin baskentinimi soracaksin. Asil problem nedir biliyomusun. Sinavlarin esit sartlarda yapilmayisi degil, egitim sisteminin esit sartlarda olmayisi ve gelir dagiliminin dengesizliginden tutta hayat sartlarinin kimi ne kadar etkileyip egitim hayatina yön verdigidir. Pekcok kisi tanirim aof puanlariyla parayi basip ozel universitede okuyan. Iste sorun burda. Sorun bu iken sinavlarin ayni sartlarda yapilmayisi degil tam tersi yapilisidir asil problem. Yinede desinlerki 400 kaymakam adayi alinacak. Bunlardan 100 tanesi aof mezunu olacak. O zamam gorursun alinan puanlari. Kaymakamlikta sana kalsin. Maddi olarak kaymakamliktan geride kalir bir meslekte degilim. Ilkesel gorustur benimkisi.
6 4 Şikayet Et
backhand 18 Mayıs 2017 23:05
Yeni mezundan kaymakam hakim almak bence riskli bir karar. 3-5 yıl kamu görevi yapmışlar arasından sınav dil ve mülakatla alınabilirdi. En azından elde bir sicil dosyası olur.
18 16 Şikayet Et
İlefli2011 18 Mayıs 2017 22:46
Trtye iletişim fakültelerinden başka eleman almalarını da haber yapın! Bizim başka gireceğimiz kurum mu var. Maaşallah bizimle beraber herkes giriyor trtye
4 4 Şikayet Et
123