Sibyaci 20 Haziran 2017 18:41
Kesinlikle optik okuyucuda hata var her bolumden 4 net gitse huk. İkt. Muh. Maly. etti mi sana 16 net
6 3 Şikayet Et
aydın soykan 20 Haziran 2017 17:50
Arkadaşlar hala hata yapıldığına dair ısrar eden var mı?
3 8 Şikayet Et
Umutbitmesinnn 20 Haziran 2017 16:51
Evet haberin yok soruların tamamını yayınladı ÖSYM
Arkadaşlar şu kadar netim bu kadar yanlışım veya doğrum var diyosunuz ama soruların çok az bir kısmı açıklandı. Tamamı açıklandı da haberim mi yok.
sinantensi, 6 ay önce
3 1 Şikayet Et
le_manyak40 20 Haziran 2017 12:53
genel yetenekten 36 soru işaretledim ama 9 doğru 50 yanlış çıkıyor bende dedim ki heralde genel yeteneği genel kültüre işaretledim. ama bu haberden sonra zihnimde soru işaretleri oluştu ? ben mi yanlış işaretledim ki yıllardır sınava girerim hiç böyle bir şey yapmadım yoksa ösym mi yanlış hesapladı ? acilen cevap kağıtları yayınlanmalı ki duruma göre itiraz edebilelim
4 10 Şikayet Et
ilkyazı 20 Haziran 2017 12:39
115net beklerden 104 net geldi.Kesinlikle bir hata var bu sadece bende değil binlerce adayda aynı durum söz konusu. Optik formlar sisteme yüklensin herkes görsün nerede hata varmıs. sorun herkeste değil bazı kitapcık türlerinde coğunlukla türkçe sorusu sırça köşk ve tarih haşhaşiler cevabı ile başlayan kitapçıklarda.Mutlaka çözüm bulunmalı yıllarımızı verip bu sınava giriyoruz ve sonuc 15 20 30 net eksik gelmesi.Yetkililer zaman kaybetmeden sorunu düzeltmeli daha alan sınavı var ve bunu düsünmekten sınava odaklanamıyoruz. Memurlar nete de bu konuyu gündeme getirdiği için tesekkür ediyoruz.
3 18 Şikayet Et
fcrjfm 20 Haziran 2017 12:18
bırakın bu işleri , her sene aynı muhabbet
27 7 Şikayet Et
Yeteramaya 20 Haziran 2017 11:33
Sinantensi, ÖSYM soruları ve cevapları yayınladı ve evet senin haberin yoktu
2 4 Şikayet Et
sivaslisinem 20 Haziran 2017 11:33
Arkadaslar !!! Yapılan bu rezil hata bize büyük hedefimizi unutturdu. Ösym nin bu rezil hatası yüzünden cumadan beri 5 gün heba oldu gitti. Alan sınavı mız var bizim. Hani ortalaması herseyden yüksek olan sınav. Dikkatimiz öyle bir dağıldı ki toplayamiyoruz. Şikayet ettiği halde sonuc alamayan arkadaşları okudukça ümitlerim de bitiyor. Yani her anlamda kaybeden biz oliyoruz. Puanı yanlış hesaplananlar kpss sorumluluğunu alıp çalışmis yani atanma şansı olan kesimiz. Bu şansımizi osym hatalari yüzünden kaybetmeyelim. Biliyorum çok zor. Aklımiz kirli sularla bulanık. Nedensiz bir şekilde günü hep uyuyarak geçirmek istiyorsunuz. Alan denemesinin başına oturmak içinizden gelmiyor. Ama alan sınavından düşük alırsak verilmemis puanımiz iade edilse bile atanamayacagiz!!
1 24 Şikayet Et
mmyavuz 20 Haziran 2017 11:13
ösym cevap kağıdımızı bir daha okusun. Bu mağduriyet giderilsin. yetkililer bu işe el atsın. Sınav sonucuna itirazda bulunacağız ama ÖSYM önceden para yatırmamız gerektiğini söylüyor. soru kitapçığımızı da yayınlasınlar.
1 20 Şikayet Et
Mutlu cocuklu emekli 20 Haziran 2017 11:01
Benim kiz da çok emindi fazla yaptım dedi malesef genel görüş bu
1 12 Şikayet Et
1234567891011»