Cahil0907 29 Temmuz 2017 23:13
P42 75 şansım nedir?
0 0 Şikayet Et
akbaran2002 17 Temmuz 2017 22:06
Sgk ve girecekler için hayırlı olsun. Mutlu_50 arkadasa katılıyorum.Tüm kurumlarda benzer kadroların %50 si kurum personeline ayrılmalı. Fakülte mezunu olma,10-15 yıl bu kurumlarda calısma, şef veya benzer unvanlarda bulunma gibi kriterler konulabilir. Saygılarımla
8 2 Şikayet Et
ybilger 17 Temmuz 2017 17:02
3 puan türünden de 70 i geçmek mi gerekiyr yoksa 1 inden geçmek yeterli mi
8 3 Şikayet Et
sosbil1983 17 Temmuz 2017 16:16
Bu bir öğretmen ilanı olsaydı. 100 İİBF'li gelirdi ve şöyle derdi: Yeter ya ata ata bitiremediniz. Kadrolar dolu hata atıyorlar. 50 puanla öğretmen atıyorlar hala bitiremediler. Bütün kadroları onlara verdiniz biraz da bize verin. Ama ben öğretmen olarak böyle yapmayacağım hayırlı olsun kadronuz. Umarım daha çok kadro verirler de atanırsınız. Başarılar.
29 3 Şikayet Et
unherr 17 Temmuz 2017 16:09
!!!ne ne idare hukugundan hic birinden '' vizyon mu ? :))) türkçe mi? umarım devlet memuru değilsindir.
Iktisat muhasebe maliye bilmeyen matematikle turkce cozerek devlete memur olmus kisiler alinmamali artik devlete.ne hiyerarsiden ne kamu tuzel kisiliginden ne ne idare hukugundan hic birinden bi haberler aday memurluk sinavini bile gecemiyorlar.sana katilmiyorum kardeş.onemli olan vizyon tecrube bi sekilde edinilir.
turgay0643, 4 ay önce
6 2 Şikayet Et
turgay0643 17 Temmuz 2017 15:20
Iktisat muhasebe maliye bilmeyen matematikle turkce cozerek devlete memur olmus kisiler alinmamali artik devlete.ne hiyerarsiden ne kamu tuzel kisiliginden ne ne idare hukugundan hic birinden bi haberler aday memurluk sinavini bile gecemiyorlar.sana katilmiyorum kardeş.onemli olan vizyon tecrube bi sekilde edinilir.
SGK içinde kuruma yıllarını vermiş işin içindeki kişiler varken kurum dışından kariyer mesleğinden alım yapılmamalıdır.
mutlu_50, 4 ay önce
2 2 Şikayet Et
mrvdnzoztrk 17 Temmuz 2017 13:52
Arkadaşlar p13 puanı p93 olmasın yüksekokul da yazıyor çünkü başvuru şartlarında
4 0 Şikayet Et
mutlu_50 17 Temmuz 2017 13:24
Taşeron ne alaka? Sorun varsa özelden yazabilirsin.
Sen taşeron musun????
SorunCevaplayıN, 4 ay önce
2 0 Şikayet Et
SorunCevaplayıN 17 Temmuz 2017 11:41
Sen taşeron musun????
windows 10 demek istediniz sanırım.
mutlu_50, 4 ay önce
1 0 Şikayet Et
mutlu_50 17 Temmuz 2017 11:17
windows 10 demek istediniz sanırım.
O kurumdakeri görüyoruz windows 95 ile çalışmaları ayni :)))
Pofik, 4 ay önce
9 1 Şikayet Et
12