ms.mühnds3 23 Eylül 2017 21:10
sende faydalansana ama senin engeln hang sınıfa giryor çozemedim. Engellei insanda bir hayat sürüyor ihtyaçları var onuru var çalışmak istiyor ve okul okumuş hemde üniversite sınavına kadar hç br engeli yok muş gibi... yazık biraz düşünce tarzınızı değiştrin
engellileri memur yapmak yerine maaşa bağlayın o kadrolara saglam insanları atayın adam görme engelli bahçivan olarak atanmis boyle sacmalik olabilir mi???
Mehmet0652, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
Mehmet0652 25 Ağustos 2017 10:18
engellileri memur yapmak yerine maaşa bağlayın o kadrolara saglam insanları atayın adam görme engelli bahçivan olarak atanmis boyle sacmalik olabilir mi???
2 3 Şikayet Et
Gozagaçlı 25 Ağustos 2017 02:10
Kura sonuçları açıklandı arkadaşlar ama kapıyı 5'inci kez yine kapattılar yüzümüze ALLAH'sabır versin bizlere....
1 2 Şikayet Et
Gozagaçlı 25 Ağustos 2017 02:02
5,yıldır bir atanma gerçekleşmezmi arkadaş... bu haksızlık ne zaman son bulacak Bunlar geriye dönük madur insanlara bakmıyorlarmı, kaç yıldır her sınav sonucu hezeyan oluyor. sınav harç paraları geri iade edilsin.
0 1 Şikayet Et
0603fe 24 Ağustos 2017 20:09
Puanınız düşük olduğu için atama sırası size gelmiyor.
2 2 Şikayet Et
cibril1 24 Ağustos 2017 19:12
Görme engelli ile ortopedik engelli aynı sınava giriyor. Bu haksızlık. Görmeyen insan normal zekalı insanla bir olur mu hiç. Sınav sistemi özre göre değişmeli. Yoksa asla atanma şansımız yok.
0 8 Şikayet Et
burakguven80 24 Ağustos 2017 14:59
şubat ekpss öğretmen atananların soruşturması bitip hala çağrılmadı bekletiyorlar 4 aydır
0 5 Şikayet Et
LoveMePlease 24 Ağustos 2017 14:34
Engelli Öğretmen adayları ve Engelli Memur adayları 3. atamayı talep ediyor. 1.000 lerce engelli memur adayı atanamadı mağdur oldu.
14 18 Şikayet Et
eksper nizamettin 24 Ağustos 2017 14:31
Ömür boyu ilaç içen epilepsi bir kişi ile ortopotik engellinin öğrenme yetisi bir değildir.Engellilik durumu dikkate alınarak sınav yapılması gerekiyor.Sayın cumhurbaşkanlığı bu işe el atmadıkça düzeleceğini sanmıyorum ama,hadi hayırlısı...
2 13 Şikayet Et
hikmetli12 24 Ağustos 2017 14:29
Kura ile atama yapıldığı günden beri engelli için kardeşim müracaat ediyorum. Bir türlü çıkmadı bu haksızlığın giderilmesi için aynı hacı adaylarına uygulanan sisteme benzer bir uygulamanın getirilmesini arz ediyorum. Kuranın ilk çıktığı günden bu yana her yıl yeni müracaatlar oluyor ve bu nedenle ilk yıllarda müracaat edenler mağdur oluyor. Özellikle bu konunun tarafınızca gündeme getirilmesini istirham ediyorum.
2 14 Şikayet Et
12