emrah3232 15 Mayıs 2018 23:22
sorun falan cözuldüğü yok niye kurumun kabul etmiyor vatandaş yine mağdur acil bir çözüm bulunmalı
0 6 Şikayet Et
tımsah16 21 Eylül 2017 00:01
sıkıntı olmaz istifan kabul edildikçe 94.maddeye göre istifa etmişsindir. dpb 03.02.2017 tarihli çekilme görüşüne mülga yazılmış.
694 sayılı KHK'da yapılan bu düzenlemenin yürürlük tarihi nedir acaba? 694 sayılı KHK'nın yayım tarihi olan 25/08/2017 tarihinden önce (14/08/2017 tarihinde) istifa eden ve istifası kurum tarafından kabul edilen ancak 657 DMK eski Madde 96 gereği, istifa eden memurun yerine bir atama yapılmamışsa veya istifa eden memurun yerine işe başlayan biri yoksa değerlendirme nasıl yapılacaktır? Teşekkür ederim.
omuftuoglu, 2 yıl önce
3 6 Şikayet Et
Adamin dibi 09 Eylül 2017 15:20
DPByi kanun değişmeden önce aradık. Uygulama zaten yine aynen böyleydi. Kurumumuz aradı kuruma da aynı cevabı vermişler. Kanunun değiştirilmesinin nedeni uygulamayı değiştirmek değil, yanlış anlamayı düzeltmek.
694 sayılı KHK'da yapılan bu düzenlemenin yürürlük tarihi nedir acaba? 694 sayılı KHK'nın yayım tarihi olan 25/08/2017 tarihinden önce (14/08/2017 tarihinde) istifa eden ve istifası kurum tarafından kabul edilen ancak 657 DMK eski Madde 96 gereği, istifa eden memurun yerine bir atama yapılmamışsa veya istifa eden memurun yerine işe başlayan biri yoksa değerlendirme nasıl yapılacaktır? Teşekkür ederim.
omuftuoglu, 2 yıl önce
1 4 Şikayet Et
omuftuoglu 25 Ağustos 2017 22:53
694 sayılı KHK'da yapılan bu düzenlemenin yürürlük tarihi nedir acaba? 694 sayılı KHK'nın yayım tarihi olan 25/08/2017 tarihinden önce (14/08/2017 tarihinde) istifa eden ve istifası kurum tarafından kabul edilen ancak 657 DMK eski Madde 96 gereği, istifa eden memurun yerine bir atama yapılmamışsa veya istifa eden memurun yerine işe başlayan biri yoksa değerlendirme nasıl yapılacaktır? Teşekkür ederim.
0 16 Şikayet Et
m.bektas 25 Ağustos 2017 14:43
Peki atanıp hiç başlamama yani müstafilik durumunda bir değişiklik var mı?
1 4 Şikayet Et
ytümakinacı 25 Ağustos 2017 12:58
OHAL'de o 1 ay şartı geçerli olmuyor heralde. İlla ki istifayı kabul etmeli kurum. Diye biliyom çünkü ohal..
Kurum istifayı kabul etmese bile 1 ay icinde kabul etmiş sayılır. O yuzden dilekcenizi erken verin bu tip durumlarda
kertenkelem, 2 yıl önce
3 3 Şikayet Et
hilful-fudul 25 Ağustos 2017 11:23
Memurlar.net kurum kabul etmezse ne olacak ! Onceden muvafakat vardi vermiyorlardi millet mahkeme zoruyla aliyordu bu nasil is arkadas ben bi sey anlamadim. Ayrica kanunlarimiz hep kelime oyunu dolu acikca dese ya istifa edebilir diye :((((
1 23 Şikayet Et
kertenkelem 25 Ağustos 2017 10:32
Kurum istifayı kabul etmese bile 1 ay icinde kabul etmiş sayılır. O yuzden dilekcenizi erken verin bu tip durumlarda
6 12 Şikayet Et
Serhan41950 25 Ağustos 2017 09:47
Belki memurluktan öğretmenliğe geçmek daha da kolay olur bununla. Ama yine de kurumun kabulü şart gibi duruyor
7 16 Şikayet Et
ucuncuselim 25 Ağustos 2017 09:36
Yine kurumun inisiyatifinde. Hiç bir faydası yok.
0 30 Şikayet Et
12