hsnsylk 11 Ekim 2018 15:09
Bu enflasyon ve verilmesi mecburi olan zam sonrası bir daha ki toplu sözleşmede enflasyon zammı falan asla olmayacaktır.
4 5 Şikayet Et
kerem436 16 Eylül 2018 15:50
memurlar ayrı, memur olamayanlar ayrı ağlıyor...
3 11 Şikayet Et
_DeserTEagLe_ 03 Mayıs 2018 11:52
Arkadaşlar hala memursen denilen sarı sendikadan neden istifa etmiyorsunuz.Üniversite memurlarının tayin ve nakil hakları yine gündeme bile alınmamıştır.Yine açlık ve sefalete mahkum edileceğiz bunlar bizim hakkımızı koruyamazlar memurlara hiçbir kazanımı yoktur bu sendikanın artık uyanalım ! istifa ediyorum memursenden !
4 55 Şikayet Et
balkaya6761 01 Ocak 2018 10:38
Üçüncü Kısım Onuncu Bölüm Madde 20'de "Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünde çalışan kamu görevlilerine her ay ilave 30 TL ödeme yapılır." TTK'da çalışan arkadaşlar, buna göre biz -TTK'da çalışan kadrolu ve sözleşmeli personel- toplu sözleşme zammından hariç her ay 30 TL ilave ödeme mi alacağız? Bundan maaşları hesaplayan sevisin haberi var mı acaba?
3 2 Şikayet Et
zaffer1981 13 Eylül 2017 10:30
bu duruma göre kuran kursu öğreticilerinin özel hizmet tazminat oranları düşürülmüş. yani 2018 100-150 tl arasında eksik maaş alacaklar doğrumu?
7 5 Şikayet Et
selet 07 Eylül 2017 16:18
Üyelerde zerre kadar gurur varsa üst yönetim havada kalacak şekilde istifalar gelecek. Ama nerde o delikanlılık ya korku ile sindirilir yada kendisi yalakalıkla belki bir şey yaparım der çocuklarının rızkını keser.
2 32 Şikayet Et
selet 07 Eylül 2017 16:12
Bu malumsende hala üyelik için böbürlenen memurlar sizlerde malumsen yöneticileri gibi bu vebalin altında kalacaksınız. Aksi takdirde zerre kadar sizde gurur varsa verin isifanızı.
1 40 Şikayet Et
Ezrail33 27 Ağustos 2017 19:39
Aglamayana hiç birşey yok . Bır tek üniversite adı bile geçmiyor. Üniversite tayin olamazsın rektör vede genel sekreterin yok olmaz diyerek mahkum ettiği personel kimin umurunda. Üniversite personeli akademik personelin sanki kölesi... Bu duru.lar düzelmez.Bu sarı sendika ile olmayan kazaninlari da kazanım adı altında millete yutturur....müstahak bu sarı sendika mensupları na ...şikayet etmeyin kısaca ...yazık..sizin yüzünüzden milletin ahina giriyorsunuz...
4 22 Şikayet Et
Ezrail33 27 Ağustos 2017 19:38
Aglamayana hiç birşey yok . Bır tek üniversite adı bile geçmiyor. Üniversite tayin olamazsın rektör vede genel sekreterin yok olmaz diyerek mahkum ettiği personel kimin umurunda. Üniversite personeli akademik personelin sanki kölesi... Bu duru.lar düzelmez.Bu sarı sendika ile olmayan kazaninlari da kazanım adı altında millete yutturur....müstahak bu sarı sendika mensupları na ...şikayet etmeyin kısaca ...yazık..sizin yüzünüzden milletin ahina giriyorsunuz...
1 10 Şikayet Et
yalya 26 Ağustos 2017 19:24
Üniversitede çalışan memurlara neler var göremedim bu nasıl iş bence Üniversitedeki Memur sen üyelerinin istifa etmesi lazım biz üvey evlat mıyız.
4 33 Şikayet Et
12